Ve Zaman

29 4 0
                                    

Ve zaman usulca fısıldadı.
- Bana bırak.
- Ama baba bu haksızlık.
- Neden güzel kızım ?
- Neden biz ayrıldık Siyah Şerit sürüsünden ?
- Beyaz Bulut sürüsüne ait olduğunu hissediyordu annen.
- Alpha Mark Pier ayrılıyor olmanıza izin nasıl verdi ?
Asel bulaşıkları yıkayıp konuşan kızı Bilgem'e baktı.
- Alpha Mark Pier geçmişini iyileştirmek istedi. Annabella ve Black ölmüştü. Onlar bizim sürü için değerliydi. Ama hepsinden önemlisi Anna vardı. Eşinin kararıyla yeniden sürünün canlanması için bize yardım etti.

-  Baskın mı yaptınız anne ?
- Aslında bir antlaşma.
- Sen anlat baba.
- Kızım. Alfa olmak zaten yeterince zor. Benim çok işim var.
- Ama baba merak ediyorum.
Kapı çaldığı için Alpha Karen çok mutlu oldu. Kızı bazen aşırı soru soruyordu. Nefes alacak zaman tanımıyordu babasına.
- John. Eski dostum. Hangi rüzgar attı seni ?
- Matt evleniyor. Düğün için sizi davet etmeye geldim.
- Sonunda aradığı aşkı buldu mu ?
- Sanırım bulmuş olmalı Alpha Karen.
- Hadi ama bana sadece Karen diye seslenir isen daha mutlu oluyorum.
- Karen aslında ben bir başka konu içinde burada bulunuyorum.
- Hadi içeriye gel John.
- Luna Asel evde mi ? Gelmiş iken onu da görmek isterim.

John genellikle benimle çok sohbet etmezdi. Kapının önüne kızımla birlikte gittiğimde gülümsedi.
- Mısır'a gidiyorum. Hepinizi görmeden ayrılmak istemedim. Kendinize iyi bakın.
Eğilip bizi selamladı. Gözlerinin dolduğunu söyleyebilirim. John'un gidişine hazırlıklı değildi hiçbirimiz.
- Karen o neden Matt'in düğününe kalmamış olabilir ki ?
- Hiçbir fikrim yok. Gidince öğreniriz.
Eşimin sorduğu soruyu dolduracak cevap ne yazık ki bende mevcut değildi. 

Matt elindeki tabağı bana uzattı.
- Luna Anna. Lokma tabağı hazır.
Mark hoşnutsuz şekilde bana bakıyordu.
- Dört tane oğlumuz oldu. Şimdi yine lokma yedin. Bu da büyük ihtimalle erkek.
- Sevgilim. Şikayetin mi var ?
- Hayır ama kızım olsun istiyorum.

Matt kahkaha attı.
- Alfa. Seni biraz kıskanç gördüm.
Onların sesini duydum kafamın içinde.
- Anne.
- Anne neredesin ?
- Yatakta yoksun.
- Sabah sabah annem niye yok odasında ?
- Mark. Çocuklar uyandı.
- Sevgilim. Onlar seni istiyor hep. Beni değil.

Dört çocuk merdivenden koşarak indiğinde Mark bağırdı.
- Düşüp bir yerinizi kırmayın yine.
- Baba. Annem nerede ?
- Mutfakta oğlum.
- Yine lokma mı yiyor ?
- Evet.
- Baba öyle ise kardeşimiz erkek mi ?
- Sanırım.

Dört çocuk doğru mutfağa gidip Anna'nın karnına dokundu.
- Anne. O erkek mi ?
- Ne zaman doğacak ?
- Doktora biz gelecek miyiz ?
- Bugün gidelim.
Anna dört oğluna öpücük verdi. Mark mutfağa geldiğinde eşine baktı.
- Bana neden öpücük yok ?
Anna eşine öpücük vereceği sırada dört çocuk başladı ağlamaya.
- Aç olduk biz.

Matt hemen dört tabak koydu masaya. Ama çocuklar gidip annelerinin bacaklarına yapıştı.
- Bizi yedir.
Mark sinirlendi.
- Anna. Artık dördü büyüdü. Sevgilim onlardan bana sıra gelmiyor. Bilerek yaptıklarını düşünüyorum.
Çocuklar gülüyordu.
- Görüyorsun hayatım. Alfanın çocukları babalarına karşı.
- Sevgilim. Beni odada bekler misin ? Çocukları yedirip geleceğim.

Matt'e göz kırptı Anna.
- Bu gece Matt'in düğününe var çocuklar.
- Evet. Damat olacağım çocuklar.
Anna bu boşluktan yararlanıp odaya çıktığında Mark onu bekliyordu.
- Sonunda. Çocuk yapmanın artık iyi fikir olduğunu düşünmüyorum. Sana doymak mümkün olmuyor sevgilim.
- Çocuklar ilgi istiyor Mark.
- Bende istiyorum öpücük.

Mark'ın elini tutup odanın kapısını Anna kilitledi. Mark'ı dudağından öpe öpe yatağa götürdü. Mark yatağa uzandı. Anna kocasını öpücüğü ile kendinden geçirdi. Mark kalkıp Anna'nın elbisesini çıkardı. Ardından karnına öpücük kondurdu. Hafifçe şişkin olan karnını sevdi elleriyle. Şişkin duran göğüslerine masaj yaptığında Anna inledi.
- Seni içimde istiyorum Mark.
- Hamile iken olmaz. Sadece seni biraz şaşırtmak istiyorum bugün.
- Mark. Doktor herhangi bir sakınca görmedi.
- Uslu durmak istiyorum.

Anna onun dilini vajinasına değer iken hissetti.
- Mark. Nasıl uslu durmam lazım ?
Mark diliyle onu yiyip bitirdi. Dilini çektiğinde artık Anna rahatlamış gibiydi.
- Uzan yanıma Mark. Soyunup gel sevgilim.
Mark üstündekileri çıkardı. Anna onu sahiplenmek için can atıyordu. Mark'ın üstünde zıplar iken gülümsedi.
- Mark rahat mısın ?
- Aşkım yine benim üstümde harikasın. Ama ben korkuyorum. Bebeğimiz iyi değil mi ?

Eğilip kocasını öperek susturdu. İkisi duşa girdiğinde odanın kapısında bekleyen dört tane çocuk vardı.
- Anne.
- Babama öpücük mü veriyor acaba ?
- Sanmam. Babam kocaman.
- Annem onu niye öpsün ? Çocuk değil babam.
Duşta çocukların sesini duyan Mark Pier kahkahalarla gülmeye başladı.
- Anna. Çocuklarım bana düşman. Duyuyorsun seslerini.
- Ben gidip onlarla ilgileneceğim. Sende hazır olunca doktora gidip bebeğimizin cinsiyetini öğrenmiş oluruz.
- Tamam sevgilim.

Asel'in ihaneti sonrası sürüde acil bir toplantı düzenledim. Kendi sürüm bana ihanet etti.
- Luna Olga. Alfa öldürüldü. Ama üstünden yıllar geçti. Biz artık intikam almak istemiyoruz.
Beta Silya böyle söyleyince aşırı şaşırdım. Diğerleri aynı şekilde karşıt görüşlerini beyan edince Yeni Şafak sürüsünden ayrılma kararı aldım.

Oğlum Ace Orello'ya ait alfa güçlerini Silya'ya devrettim. Böylece oğlum gelecekti sıradan kurtlarla aynı olacaktı.
Toplantı bittiğinde Luna Olga yoktu artık. Yeni Şafak sürüsünü beni yolcu ederken mutluydu. İntikam hırsı nedeniyle çok kalp kırmış olduğumu anladım.

Şehire oğlumla taşındım. Eşim daima bana maddi anlamda destek olmak isterdi. Eşimin hesabında bulunan para ile şehirdeki bir apartman dairesini satın aldım. Oğlum Ace Orello okula başladı. Anna ile daima okumak istiyorduk. Oğlum benim hayallerimi gerçek yapabilirdi. Şehirdeki yaşama alışmak kolay olmadı. Ace'nin öğretmeni Oscar çok iyi bir adamdı. Bana okulun ikinci döneminde evlenme teklifi etti.

Oscar ile evlendikten kısa bir süre sonra kızım Alya'ya hamile kaldım. Oscar bir insan. Kurtlara dair hiç bilgisi yok. Cinsiyet partisi düzenledik. Alya doğunca ona hakkımdaki sırrı açtım.
- Oscar ben bir dişi kurdum.
- Evet.
- Biliyor musun ?
- Yatakta çok dişi olduğunu kocan olarak elbette bilmez miyim ?
O benim kurt olduğumu öğrenmeye hazır değildi sanırım. Kurt formuna dönüşüp ona hırladım. Oscar bayıldı. Bir aya yakın kurt olduğum için korkarak yanıma geldi. Fakat daha sonra dönüşmek istemedim kurt formuna. Bu konuyu ebediyen kapattık.

Doktor Alex ameliyatta olunca bir yarım saat bekledik. Muayene odasının kapısı nihayet açıldığında sıra bize gelmişti.
- Luna Anna bu ne hoş sürpriz. Hoşgeldiniz mini alfalar. Merhaba Clarkson, Edison, Jaisean, Pailsean. Ve hoşgeldin alfa. 
Çocuklar Anna'ya baktı.
- Kardeşimiz nerede ?

Doktor Alex çocukların oturmasına benimle birlikte yardım etti.
- Alfa. Dört oğlun var. Tahminin ne ?
- Yine oğlum olacak Alex. Lokma yiyor Anna.
- İlk kontrol değil mi ?
- Evet. Eşim cinsiyeti yeni belli olur dedi bana Alex.
- Haklı. Henüz hamileliğin ilk ayları.
Alex ultrason cihazının başına geçtiğinde kalbim yerinden çıkacak gibiydi.
- Alfa. Hediyemi isterim.
- Alex her çocukta bir spor araba aldım sana.
- Alfa. Bebekler ikiz. Ve onlar kız.
Mark düşüp bayıldı. Alex onun yardımına koştu. Yaşanan kargaşa çocukları tedirgin etti. Serum kolunda iken Mark elimi tuttu.
- Senin gibi iki tane kız. Onlara gözüm gibi bakacağım.
- Aşkım. Erkek çocuklarımız üzülüyor.
- Onlar anneye düşkün. Kızlar babayı daha çok sever sevgilim.

İzabella ve Annabella cidden babalarının peşinden koşan ikiz kız çocuğu oldu. Eşim ikisini kucağına alıp bahçede koşuyor şuan. Clarkson futbol oynuyor. Edison piyona çalıyor.
Jaisean ve Pailsean ise Matt ile mutfakta. Matt'in eşi hamile ve canı turta çekmiş.
Luna Anna olarak zamanın ilaç olduğunu yazarak günlüğü koydum çekmeceye.

Sürünün Yuvası 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin