Lucas

29 6 0
                                    

Onun dudaklarıma yapışması ile hırladım. Suşi yediğimiz yerde eşim dudaklarımı yemekle meşguldü. Hepsi Karen'in mesaj atması için sergilemiş olduğu Kayra'nın oyunuydu. İşe yaramıştı. Karen seslendi bize.
- Mesaj bahane öpüşme şahane. Ayıp oluyor kuzen bana.
Kayra hemen dudaklarını benden geriye çekti. Oysa tadı damağımda kalmıştı. Kayra adını çağıran sesi duydu.
- Kral Edgar burada.

Karen saatli bomba gibi ismi telaffuz ettiğinde Lucifer yanında oturan eşine baktı.
- Bilerek bizi sürüden uzaklaştırıp buraya gelmemizi sağladı.
Kayra onları daha fazla tehlikeye atmayı göze alamadı. Masadan ayağa kalktı.
- Lucas yardıma gelecektir. Ama beni istiyor ise onlar bırakın dikkatleri dağılsın.
Lucifer gözleriyle eşine baktı.
- Bir yere gitmemi istemiyorum.
- Dışarıya çıkar isem restoranda bulunanlar arkamdan gelir. Böylece geniş alanda kurt formunda savaşma şansına sahip olursunuz.
- O haklı kuzen.

Kayra restoranın önüne çıktığında kızıl saçlı adamlardan birinin onu takip ettiğini gördü. Diğerleri tıpış tıpış gelecekti nasılsa. Acele etmeden selfie çekiliyor gibi davrandı. Adamın ise beklemeye pek niyeti yoktu.
- Alpha Lucifer ile bağın çok mu güçlü ?
- Sizi tanıyor muyum ?
- Pek sayılmaz Kayra.
- Anlaşılan adımı biliyorsunuz.
- Kral Edgar beklemeyi hiç sevmez.

Bir arabanın müzik sesi ikisinin konuşmasını böldü. Hızla gelen arabanın Lucas olduğuna emindi Kayra. Restoranın kapısının önünde Lucifer ve Karen vardı. Arkadaşlarını karşılamak için hazırdı. Adam yaşanan oyunu anlamış gibiydi. Arkasını dönüp Lucifer'e baktı.
- Alfa eşinin bizimle gelmesine izin verir isen kan dökülmez.
Lucifer kendinden emin şekilde cevap verdi.
- Bana emir kimse veremez.

Lucas arabanın arkasından çıkardığı silah ile konuşan kızıl saçlı adama kurşun yağdırdı.
- Alpha Lucifer. Kanada'ya hoşgeldin.
Karen gülüyordu.
- Lucas elini kana bulaştırma dedim sana dostum.
Daha sonra çatışma sesleri, bağıran insanlar, kırılan camlar ve saklanmak zorunda kalan Kayra kulaklarını kapadı. Kral Edgar'ın adamlarının bitmeye hiç niyeti yok gibiydi. Restoranın önüne başka bir araba geldiğinde Lucas bağırdı.
- Tek kızıl saçlı adam bırakmayın burada.

Lucas hayatta ve emirler veriyordu. Karen ile Lucifer ise gözükmüyordu. Restoranın içinden hırlama sesleri geliyordu sadece. Kan kokusu Kayra'nın midesini bulandırıyordu artık.
Saklandığı yerden çıkınca çatıda bulunan Lucifer'i gördü. Kızıl saçlı adam onu takip ediyordu. Ve kurda dönüşüp onu izledi.
- Lucifer o arkanda hemen.

Lucifer adamı çatıdan atmaya çalışıyordu. Adamın kurdu ise bacanın arkasına sığınmıştı. Kayra eşine yardım etmek istiyordu. Restoranın önünde duran maden suyunun boş şişeleri gördü. Daima tam isabetle atışlar yapardı. Boş şişeleri alıp kralın gönderdiği adama fırlattı. Cam kırıkları kurdun acı ile hırlamasına neden olur iken Kayra bağırdı.
- Lucifer o düşecek. İzle beni.

Adam gelen cam şişe darbeleriyle savaşmak için pençeleri kaldırınca kayıp aşağıya düştü.
Lucifer diğerleri ile savaşmak için Lucas'ın yanına geldiğinde Karen üstüne çıkan kurttan kurtulmak istiyordu. Kayra başka şişe olmadığı için üzgündü. Adamın dikkatini çekmek zorunda kalacaktı.
- Karen'i bırak. Oyun mu istiyorsun ? Hadi koşup yakala beni.
- Onun söylediği yap hemen.

Kayra dönüp sesin sahibe baktı. Kafasında altından bir taç vardı. Sanki etraftaki atmosfer bir anda değişmişti. Herkes donup kalmış gibi iken Kayra eşini aradı. Lucifer'in kurt formunda olduğu gördü. Kayra ne yapması gerektiğini bilmiyordu.
- Hadi ama Kayra. Kralını selamla. Senin öldüğünü duymuştum. Bizzat yaşadığını görmek için buraya kadar geldim.

Kayra onun karanlığın gücü olduğuna inandı. Adamın yüzünde en ufak mimik yoktu.
- Kabus gibi çöktün üstümüze.
- Sadece sana hayranım. Trafik kazasına sebep olan kurdun kafasını sandıkta yolladım eşine. Haber vermedi mi sana ?
- Hayır.
- Eşinden sır saklamak hoş değil lanetli alfa.
Lucifer'in konuşmaması Kayra'nın canını sıkmıştı.
- Beni öldürmeye çalışan kişi kim ?
- Lucifer'in yanıma yerleştirdiği casus. Ama seni öldürmek için emri bizzat verdim. Onun canını yakmak istiyordum. Seni sakladığı anlayınca geldim size. Evde yoktunuz.
- Sen dalga mı geçiyorsunuz bizimle ? Komik mi ? Öldürmek ,seni iyice taş kalpli yapmış.

Kral Edgar kartal gibi avını izliyordu. Kayra onun aklından geçenlerden korkuyordu. Şuan buradan çıkmak imkansızdı. Kral Edgar güçlü olmasaydı çoktan Lucifer ona saldırmak için atılırdı. Karen ile Lucas yine oldukları yerde bekliyor olmalıydı.
- Yanıma yaklaş Kayra. Arkadaşların gitmesini istemiyor musun ? Seni daha yakından görmek istiyorum.
Kayra ona doğru yürüdü. Kesinlikle yakından görmek istediği bir yüz değildi kral. Bulaşmış oldukları bela büyüktü sadece.

Kayra yanına yaklaştığında kral Edgar elini kaldırdı.
- Komutan Olga gelir misin ?
Kayra kraldan gözlerini ayırmadan bakıyordu. Siyah saçlı ve uzun boylu bir kadın limuzin ile geldi. Kayra limuzin neden burada diye düşündü.
- Limuzin ile seni alacağım eşinden. İnanılmaz centilmenlik örneği sergiliyorum. Nerede kalmıştık ? Doğru Alpha Lucifer'in cezası verilecekti Olga. İn aşağıya.
-Kral Edgar ben alfanın eşi olarak kalacağım. Olga birine zarar verecek ise karşısında beni bulur.
- Kayra saf olma. Seninle yattı. Ardından yaşayıp yaşamadığı bu adam sorgulama ihtiyacı hissetti mi ? Seni istiyor mu sanıyorsun ? Lanetli bir sürüsü var.
- Ne istiyorsun benden kral Edgar ? İlgini çeken ne var ise söyler isen bana cidden yardımcı olacağım sana.

Karen ve Lucifer sağ salim sürüye dönerdi. Kayra sadece onların iyiliğini düşündü. Şimdiden tam eş gibi davranmıştı.
- Eğleniriz biraz. Anlarsın sen.
Lucifer'in canını yakmak istiyordu kral Edgar. Kayra elini uzattı. Eşinin canını yakan adam blöf yapıyor oluşuna inandı. Kral Edgar elini uzattığı saniye Kayra kahkaha attı. Eli yine tüylü ve vahşi şekilde dönüştü. Tırnaklarını kralın eline batırdı.
- Tam olarak böyle mi ?
Kral Edgar bağırmamak için zor duruyordu.
- Ya da şöyle mi ?

Kayra dönüşen ayakları ile kral Edgar'ın kasıklarına tekmeyi geçirip onu soluksuz bıraktı. Ardından onun adamlarına bakıp kulakları sağır edecek şekilde güldü. Korkunç sesten dolayı kral Edgar şaşkındı. Kayra daha fazlasını istiyordu. Yarı insan yarı kurt formunda kralın adamlarına saldırdı. Kayra'nın saldırısı kaos ortamı oluşturdu. Lucas hemen Olga'ya yapıştı. Karen ve Lucifer ise yerde yatan kral Edgar'a ulaşmak istiyordu. Kral Edgar acı içinde ayağa kalktı adamlarının desteği ile. Kayra eski haline dönerken limuzin önünde açık duruyordu. Atlayıp şoför koltuğuna geçti. Zihinsel bağlantıyı eşiyle kurdu.
- Kral Edgar'ın adamları sürekli çoğalıp duruyor. İnsan formuna dönüşüp limuzin ile kaçmak için son şansımız bence.

Lucas kaçtıkları için pek mutlu değildi. Karen'de kralı son görüşleri olmadığını biliyordu. Kayra ise sadece yola odaklandı. Lucifer ise gülüyordu.
- O arkamızda şimdilik kaldı. Limuzin yeni arabamız. Kralın sarayından bizim ormana gidecek.
- Alfa. Sen bugün hiç iyi değilsin. Biraz seks yaparak rahatla. Limuzin durunca ikiniz baş başa kalmak ister misiniz ?
Lucifer hırladı.
- Karen. Kapat çenesini.

Karen kolunu geçirdi Lucas'a.
- Alfa ve luna sana yatak odasını soracak değil. Sus Lucas.
Lucas'ın ağzını bıçak açmadı.
Limuzin durduğunda Karen mutlulukla aşağıya indi.
- Saray yavrusuna hoşgeldiniz. İşte benim evim.
Kayra gerçekten evi görünce çok beğendi. Ev yolun kenarındaki gölün yanındaydı. Üstelik ışıl ışıl parlıyordu.
- Dostum. Evinde ilk kez kalmıyoruz. Abartma.
- Kayra ilk kez geliyor. Ondan dolayı bilmelisin yerin üstü kadar altı yine ışıl ışıl evimin.

Sürünün Yuvası 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin