Ay Tanrıçası'nın bizi mağaradaki ziyaretinden sonra Ay sürüsünü yeniden eşim Alpha Zena kurdu. Eşimin yarı kurt ve yarı insan olduğunu öğrendik. Sürünün büyümesi için Beyaz Bulut sürüsü bize destek oldu.
Babamdan kalan kart sayesinde bir orman satın aldım. Alpha Nick Jonas desteğiyle evimiz bitti. Sürüye katılım için balo düzenledik. Omega katılımı fazla oldu. Beta kurtlar ise bizi görmeye gelmişti. Daha doğrusu beni.
İlk üç ay sürü büyümez dedim. Fakat omega Çar sayesinde beta kurtlar bizim sürüyü sıkça ziyaret etmeye başladı. Çar oldukça yakışıklı biriydi.Civardaki dişi beta kurtlar ona kur yapıyordu. Çar sonunda eşini buldu. Böylece omega ile beta evlendi. Beta Olga sürünün büyümesi için şehirde yaşayan kurtlara ormanın huzurundan söz etti. Doğa ile baş başa olmak isteyen aileleri haftasonu için misafir ettik. Bir kısmı asla şehire geri dönmedi.
Kızım Elizabeth gün geçtikçe annesine benzedi. Bugün onun dokuzuncu yaş günü. Zena ise şuan yeni doğan oğlumuz Gabriel'i emzirmek ile meşgul.
Sıcacık yuvamız hüzünlü vedalar yaşadı. Beyaz Bulut sürüsünün asıl kadrosu komple değişti. Onlar artık doymuş oldukları söyleyip dağa çekildi. Beyaz Bulut sürüsünün bence asıl sırrı bu. Onları güçlü kılan savaşçı ruhları bizzat beslemek için ortadan kaybolup el değmemiş topraklara gidişleri. Bize mektup bıraktı hepsi.İlk günlerde Zena onların dönecek olduklarını düşünüp çoğu kez arazilerine gitti. Bence onlar birer yıldız olmuştu aşkımıza.
Gabriel'e hamile kaldığını zaten onların gittiği günlerde öğrendik.
- Canım istemiyor Karen.
- Zena. Hasta olacaksın.
- Arkadaşlarım gitti.
- Eşin olarak ben varım.
Mutfağa gidip ona tavuklu salata getirdim.
- Kokusu bana tuhaf geldi Karen.
- Aşkım senin için yaptım.
- Uzak tut benden.
- Sen çok seversin.
Ne olduğunu anlayamadım. Zena ayağımın üstüne kustu.
- Bu çok iğrenç aşkım.
- Karen tut beni bayılacak gibiyim.
Gabriel'in hamileliği sırasında eşim yatakta yatma konusunda zorluk yaşadı.
- Karen ayaklarım şiş. Masaj yap sırtıma.
- Karen yastık.
- Karen ben iyi değilim. Tansiyonum düşüyor.
En huysuz hamile benim eşim seçilirdi. Güldüm diye bana kızmıştı.
Elizabeth ise mutfak konusunda pek iyi değildi.
- Baba sana omlet yapacağım.
- Yanık yumurta olmuş bu kızım.
- Beni sevmiyor musun ?
- Sevmez olur muyum ?
- Öyle ise baba yiyorsun.Elizabeth gidince yanık omleti döküyorum. Kızımın mutfak konusunda pişmesi gerekiyor.
Gabriel'i doyurmak zor. Oğlum kızım gibi değil. Yarı insan yarı kurt. Melez olmuş oluyor. Fakat emme konusunda ona göğüslerim yetmiyor. Bolca şerbet, un helvası, sütlaç yiyorum. Süt artırıcı olsun diye ceviz tüketiyorum. Bugün onu beşiğinde uyurken ilk kez sakince izledim. Uyanmadı hemen. Bebek odasının kapısını kapattım.
- Benim güzel eşim.
Karen'in ellerini belimde hissettim. Daha sonra boynuma öpücükler verdi.
- Biraz seni sevmek istiyorum.
- En son böyle dediğinde oğlumuz oldu.
- O babasına benziyor Zena.
- Kızımız gibi.
- Sana benzeyen bir çocuk daha yapma fikri çık aklımdan.
Zena kahkaha atarak ellerimden kurtuldu. Yatak odasına gidip odayı kilitledi.
- Hadi ama aşkım. Gabriel uyanmadan azıcık öpüşelim.
- Karen olmaz.
- Kapıyı kırmak istemiyorum.
- Gabriel uyuyor. Kızımız hem nerede ?
- Dennis ile top oynuyor. Sanırım ona aşık.
- Kızımız daha çocuk.
- Bende kötü şeyler söylemedim. Dennis ağzından düşmüyor.
- Kızımız ona da yanık omlet yapıyor mu ?
- Hiç sorma. Dennis hepsini yiyor. Yanık diye tek itiraz sesini duymadım.
Kapı hafifçe açıldığında Zena elime yapıştı. Beni içeriye çekti.
- Sen ne giydin böyle ?
- Olmamız mı ?
- Jartiyerli takım mı ?
- Sipariş vermiştim geçen hafta. Bu sabah teslim edildi.
- Vur beni Alpha Zena.
- Karen utanıyorum.
- Aşkım artık utanma benden.
- Karen hoşuna gitti mi ?
- Üstümde ol sadece.Onu öyle görünce olduğum yerde lav gibi püskürtmek istedim aşkımı. Eşim seksi olmayı değil beni yakmayı iyi biliyordu. O kusursuz vücut hatlarına sahipti. Yaratılan her varlığın özel olduğunu zaten biliyordum.
Bir saat sonunda kırılacak yatak diye korktum. Zena'ya doymadım. Benim eşim, ateşim, yangınım, külüm. Daha iyi tarifi ise huzurla seksten sonra uyudu yanımda.
Duşa girdim.
Her ateşli olayların sonunda yanan bir kişi olurdu mutlaka.
- Adet olmadım.
Zena önündeki tabakla oynuyordu.
- Jartiyer takımı sipariş rekorları kırar bu gidişle.
- Alay mı ediyorsun Karen ?
İçtiğim sütü püskürtüm yüzüne. Peçete ile Zena yüzünü silip masadan kalktı.
- Hamile kaldı isem seni evden atarım.
Elizabeth sayesinde odaya zorla girdim.
- Zena.
Cevap vermek yerine kıçını döndürdü bana.
- Zena. Sende benimle seks yaptın.
- Seni mutlu ettim. Kabahat mi ?
- Aşkım. Siz kadınlar niye böyle tepkiler verirsiniz ?
- Benden başka kadınlarda mı oldu ? Ben tek karın değil miyim ?
- Ya sabır. Güzel eşim.
- Git başka kadınlarının tepkisini ölç.
Elim bacaklarından yukarıya çıktı.
- Beni dinler misin ?
- Elini çek.Göbeğine dokundum. Parmaklarım ile tam göbeğinin ortasını tuttum.
- Göbek büyür. Karın şişer. Bir bebeğin oluşumunda eşler rol oynar. Eğer hamile isen bebek tavrını görünce küser bize. Onu istemediğini düşünür Zena. Sen olgun bir kadınsın.
- Hamilelik için hazır değilim.
- Bakıcı alırız.
- Bebeğime kimse dokunamaz.
- Öyle ise doğumdan sonra bebek hemşerisi alırız. Hem sana yardımcı olur.
- Bebeğim ile kendim ilgilenmeyi seviyorum.
- Zena. Tamam kurban olduğum benim. Sen kendin çocuk gibi davran. Bize gelince atar gider. Yarın test alırım. Hamile olduğuna bakarız. Belki değilsin.
- Testi yaptım.
- Sonuç ne ?
- Bakamadım.
Kalkıp yataktan testi banyoda aradım. Bulup sonucuna bakınca havaya zıplayıp güldüm.
- Gol gol gol.
- Karen maç mı var ?
- Zena. Anne oluyorsun.
Koşarak yatağa girip onu öptüm güzelce. Kollarımda biraz gergin uyudu. Fakat sabah daha ben uyanmadan doktora gitti.
- Gerçekten kan testinde hamile olduğumu söyledi doktor.
- Çantada ne var Zena ?
- O bir bebek zıbını. Gabriel uyandı mı ?
- O uyuyor. Beşiği odamıza götürür iken biri yardım etti mi sana ?
- Tekerlekli olduğu için yardım istemedim.
- Zena artık iki canlı oldun. Beni çağır daima.Karnım çıkmaya başlayınca Elizabeth kardeşi ile her gece konuştu. Kızım çoğu zaman bu muhabbet sırasında uyudu. Gabriel pek neler olduğunu anlamıyor. Karen ise elini karnıma götürüp uyuyor.
Bebeğin cinsiyetini bilmiyoruz. Sürpriz olsun istedik.
Ve aramızda kalsın. Alpha Zena Ay olarak sürüde lider olmak işini hiç sevmedim. Kurdum var iken farklı bakardım. Yarı insan yarı kurt olunca çocuklar, sürünün işi, kocamla ilgilenme beni yorgun düşürüyor. Elizabeth'in yaz okulu yarın başlıyor. Karen'e göre yazın kızı en azından savaş sanatlarını öğrensin istiyor. Elizabeth dünden razı.
- Dennis ile en iyi öğrenci biz olacağız baba.
- Kızım sende alfa gücü var.
- Dennis güçsüz mü ?
- İkisi aynı değil.
- Annem o zaman senden daha güçlü.
- Elizabeth tatlım. Yarın okul için sabah altıda kalkacak olduğunu söylemek istiyorum.
- Tamam anne. Kardeşimi öpüp gidiyorum.
Önce kucağımda duran Gabriel'i öptü. Daha sonra ise karnımı öptü.
- Karen.
- Söyle sevgilim.
- Gabriel'i bu gece sen uyutur musun ?
- Ben Kopenhag - Trabzonspor maçını izleyeceğim.
- Bebeğimizin uykusu daha önemli diye biliyorum.
Kalkıp onu öptüm. Gabriel'i kucağıma aldım. Eşime elimi uzattım.
- Sen ve çocuklardan daha önemli gözlerimin görevi yok. Seni seviyorum Alpha Zena.
- Bende sana aşığım Karen Walker.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürünün Yuvası 🙋
WerewolfYazmış olduğum üç kitabı tek çatı altında toplamaya karar verdim. Kurt adamların dünyasını seviyorsanız keyifle okumaya davetlisiniz. 🌠 Lanetli Alpha 🌠Asi Luna 🌠Alpha Mark