Asi Luna kitabı 224 okuyucu ile buluştu sadece.
Bu kitabın içinde yer almasını ondan dolayı uygun gördüm.Kitapla İlgili Daha Önce Yazdığım Not
En stresli yazdığım kitap oldu. Alpha Mark kitabını yazarken ilk bölümünü kaleme almıştım.
Şarj ile ilgili telefonda problem yaşadım. Sabah acaba telefon şarj olacak mı diye düşündüm. O yüzden uyumadan bölüm ekledim. Sabah olduğunda annemin tansiyonu çıktı. Oturup bir bölüm yazarken kapı çaldı. Bir bölümün yarısında teyzem aradı. Yine yazarken annem ekmek bitti diye odama geldi. Kaç kez kitabı yazarken aklımda kurgunun bölünmüş olduğunu size anlatamam. Böyle olunca kurgudan soğuma yaşanıyor bende. Okunma sayısından verim alamıyorum. Bende karakterin davranış ve kuracağı cümlelerini unutuyorum. O yüzden okuyucu olarak hakkınızı helal edin. Çok fazla zaman atlatma yapmak mecburiyetinde kaldım.
Daha iyi yazabilecek olduğum kitaplarda görüşmek üzere.
10 Eylül 2022 ve saat 20:51 itibariyle kitabı bir kişi okudu.
Notlarım arasına önemli bilgi eklensin.23 Aralık 2022 tarihinde kitabımı okudum ve daha okunabilir seviyede artık sizinle.
Ve okuyucu sayısı artık 11 kişi. Bölüm sayısı biraz kısa ama karakterleri ben sevmiştim. Destek olup oy veren herkese teşekkür ederim.03 Ocak 2023 tarihinde kapağını kitabın değiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürünün Yuvası 🙋
Hombres LoboYazmış olduğum üç kitabı tek çatı altında toplamaya karar verdim. Kurt adamların dünyasını seviyorsanız keyifle okumaya davetlisiniz. 🌠 Lanetli Alpha 🌠Asi Luna 🌠Alpha Mark