Savaş

15 5 0
                                    

Lucifer ve alfalar en iyi adamlarıyla saraya girdiğinde düğüne sadece saatler vardı. Karen çoğunun öleceğini biliyordu. Gelecekleri içinde kral hep tehdit olarak kalamazdı. Kuzenini ilk saraya adım atan alfalardan biriydi. Hayatının büyük parçasını kral elinden almıştı. Kral Edgar yatağında yatan Kayra'ya baktı.
- Biraz sürpriz olsun istedim. Lyran seni canlı görünce çok şaşıracak.
Önünde eğilmiş duran hizmetçiye baktı.
- Onun yanından ayrılma.
- Emredersin majesteleri.

Kral Edgar düğünün yapılacağı salona geldiğinde misafirler onu alkışladı.
- Tam gece yarısında kraliçe sizinle. Düğün bize yakışır şekilde olacak. Dolunay başlangıç saati. Uğurlu günlerimizin habercisi.
Kayra rüya gördüğünü düşündü. Yeraltında dolaşıp duruyordu. Hades'in sesini duydu.
- Kayra. Hades ile tanışmak için geç kaldın biraz.
- Öldüm mü ?
- Sen ölümlü değilsin. Ay Tanrıçası ve benim kollarımın altında iken pek mümkün değil.
- Kral Edgar öldü mü ?
- Hayır. Gözünü açınca onun yatağında olacaksın.
- Öyle ise niye geldim buraya ?
- Dolunay zamanından önce sana bir hediyem var.
- Düğün için mi ?
- Hayır. Bu senin için.

Hades ona yaklaştığında Kayra elinin yandığını hissetti. Acı ile gözlerini açtı. Hizmetçi yatağının kenarında uyuyordu. Kral Edgar'ın odasında üstünde gelinlikle ne aradığını biliyordu artık. Acıyan eline bakınca orada belirgin bir kızarıklık vardı. Banyoya gidip eline su tuttu. Buhar çıkmıştı elinden. Eline tekrar baktığında bir yaprak dövmesi gördü. Üstelik rengi kırmızıydı.

Gece yarısına tam yarım saat kalmıştı. Sarayın her yerinden kurt uluma sesleri geliyordu. Müzik sesleri örtmek için tasarlanmış gibiydi. Sarayın kapılarında muhafızlar ve Lucifer'in adamları savaşır iken Acia Lopez ve diğer eşler hizmetçileri ortadan kaldırıyordu. İçeride ve dışarıda kral Edgar için işler hiç yolunda değildi. Kayra banyodan çıktığında hizmetçinin hala uyuduğu gördü. Anlaşılan kimse onun dirilip hayata döneceğine ihtimal vermiyordu. Kral Edgar'ın sesini duydu.
- Kraliçe gerçekten sizinle tanışmak için can atıyor.

Bu sese tahammül edemeyen Kayra salona giden kapıyı açıp içeriye girdi.
- Kraliçe yok. Kral şizofren. Onunla asla evlenmem. Duydunuz mu ?
Lucifer eşini bulmak için koşuyordu. Önüne çıkan muhafızlar ile savaşıyordu. Ama henüz kral Edgar veya Kayra'yı görmüş değildi.
- Kraliçe biraz yorgun.
- Hades seni yeraltında görmek istiyor. Er ya da geç senin için gelecektir.
- Hades'i tanımıyorum. Seni en iyi doktorlara götüreceğim Kayra.
- Hades'in işaretini taşıyorum.

Elini gösterdiğinde tüm misafirler korkup kaçmaya başladı. Yaşanan telaş ve içeriye giren kurt formundaki savaşçılar ile birlikte düğün başlamadan bitmiş oldu.
- Gördüğün gibi Edgar. Kurtlar sarayda. Seni istemeyen çok insan var.
- Kayra. Beni öldürme.
Kayra cevap vermeye fırsat bulamadan kral Edgar kurt formuna dönüşüp ona saldırdı. Kayra bir adım geriye çekilmek istemişti sadece. Ama kendisini salonun sonunda buldu.
- Hades seni iblis yaptı Kayra.

Kral Edgar korkan gözlerle bakıyordu artık.
- Senin için cellat oldum ben sadece.
Kayra kurt formuna dönüştüğünde ikisinin pençeleri ölüm istiyordu artık. Kral Edgar düşündüğü kadar güçsüz değildi. Yere fırlattı ardı sıra Kayra'yı. İnsan formuna kral Edgar  dönüştü. Kayra'da aynısı yaptığında kral gelip onu yerden alıp duvara fırlattı.
- Kemiklerin mi kırıldı ? Vah vah çok üzücü kraliçem.
Kayra'nın ağzında kan damladı yere. Kurt formuna dönüşüp krala hırlamaya başladı.
- Hades ateşi sevmez Kayra.
- Sende beni sevmiyorsun Edgar.
- Kralım diye bana seslen dedim değil mi ?

Kurt formuna dönen kral gelip pençesini geçirdi Kayra'ya. Amansız şekilde ikisi birbirinin artık öldürmek istiyordu. Kral Edgar onu uzağa fırlattı tekrar. Kayra insan formuna dönerken elinin acı içinde olduğunu gördü. Sanki eli yanıyordu. Ayağa kalktığında elinin altında ateş çıktı. Kayra yükseldi. Ormandaki canavarların sesini artık net duyuyordu. Sanki yaprakları kontrol edecek kadar eli gücü tutuyordu. Kayra elini krala doğru uzatmak isterken Lucifer'i gördü. Lucifer saniyeler içinde kral Edgar' a saldırdı. Fakat kral kolay lokma değildi. Lucifer acı ile yere düşerken kral Edgar onun boynunu koparmak için dişlerini çıkardı.
Kayra soğuk hissediyordu. Lucifer'in kalbi atmıyordu. Onu kral öldürmüştü.
- Hayır. Onsuz yaşayamam. Olmaz.

Kayra'nın sesini saraya gelen herkes duydu. Bağırıyordu. Sanki tüm yapraklar oluk oluk saraya akıyordu. Tüm kurtlar insan formuna dönüşüp kulaklarını kapattı. Çığlık bitecek gibi değildi. Kayra'nın kraliçe edası ile meydan okuması başlamıştı.
- Edgar. Senin ölümün için var edildim. Duydun mu ?

Yapraklar Edgar'ın vücudundan girip çıkıyordu. Acı dolu sesini duymayan kimse kalmamıştı. Yalvarıyordu kral. 
- Yapma.
- Sen Lucifer'i öldürdün. Öl.
Kayra elini kaldırdığında salonun ortasında kırmızı yaprakların kesip attığı kralın başı yatıyordu artık. Kayra hala tam manasıyla bilinçli değildi.
- Öldü. Onu öldürdüm.

Koşarak yerde hareketsiz duran Lucifer'in üstüne yattı Kayra. İlk aşkı, sevgilisi, varlığını sevdiği, gözlerine şefkatle bakan kurt eşi canlı değildi artık. Hayatı artık hep bir parça aşktan eksik kalacaktı. Kayra ağladı. Onunla çiftleşen kurdunun güzelliği geldi önüne. Karen'in sesini duydu.
- Saray tam manasıyla temizlenmiş değil. Kral Edgar öldü ama muhafızlar hala burada.
- Lucifer öldü. Saray umrumda değil.
- Kuzenimi götür. Savaş bitince onunla ilgileneceğiz.
Karen kadar soğuk duruşu hiç olmamıştı Kayra'nın. Ona bağırmak istedi. Ama yapamadı. Karen koşarak gelmişti Kayra'nın hemen sağına. Kurt formuna dönüştü. Karen kaldırıp kuzenini Kayra'nın sırtına koydu. Kurt olmasına yardım eden eşinin soğuk bedenini taşıyordu artık. Bazı dönüşümler mucizedir. Ama kurt olmak değildi mesele. Sevdiği eşi olmaktan sonra dört ayağının önemi kalmazdı nihayetinde.

Savaş bittiğinde Kayra sarayın içinde olmaktan nefret ediyordu. Karen ise inatla ona yapması gerekenleri anlatmıştı.
- Kraliçe mi olacağım?
- Ortamı sakin tutmak için elbette.
Karen'in gösterdiği yoldan ilerledi. Saraydaki tüm kurtlar ona boyun eğdi. Lucifer olmadıktan sonra anlamsız geliyordu çoğu şey ona. Kameraların önünde Karen'in yazdığı notu hatırladı.
- Kurt kanununa göre kralı öldüren yerini alır. Ben kral Edgar'ı yapmış olduğu saldırılar ve sürüleri yok eden yayılmacı politikası yüzünden öldürdüm. Gücü ve saltanatını korumak için kimseye acımadı. Bende aynı şekilde hak ettiği karşılığı verdim. Taçlar yere düşer ama sürü baki kalır. Huzur, esenlik, barış dolu yaşam için tüm sürüleri toplayıp haftaya gereken müzakereler yapılacaktır. Kimsenin kuşkusu olmasın.

Herkes onu dikkatli şekilde dinliyordu.
- Beni bugüne taşıyan tek erkek olan Lucifer'i hepinizin önünde saygıyla selamlamak istiyorum. Kapıları açın.
Lucifer tabutun içinde yatıyordu. Herkes ayağa kalkmış ve onu saygıyla selamlamak için yarıştı. Kayra elini kaldırdı.
- Hepimiz ölümü ile derinden sarsıldık. En çok eşi olarak bu ölüm beni yıktı. Ona veda etmek istiyorum.
Tabutun yanına Kayra yaklaşır iken yer sarsıldı. Tüm kurtlar gelen kişiyi görmüştü.
- Hades. Sen niye geldin ?
- Kayra ayıp oluyor. Sevdiğin adamın yaşamasını istemez misin ?
- Evet.
- Öyle ise sana yardım edebilirim.
- Nasıl ?
- Bir bedel seçmelisin.
Karen hırladı.
- Onlar yeteri kadar bedel ödedi zaten.
Kayra onu dinleme.
- Sen karışma kurt. Seninle konuşan yok.
- Kayra artık kabullen. Ölen ölür. Hades veya başka tanrılar gerçeği asla değiştirmez.
- Lucifer'in yaşamasını istiyorum Karen.
- Senin için öldü. Yine aynısı eminim yaşamış olsaydı alfa yapardı.

Hades sabırsızlıkla sordu.
- Kayra onun yaşamasını istiyor isen şartı kabul etmen lazım.
- Ne olursa olsun kabul ediyorum.
Hades gülümsedi. Yerin altına çekildi. Saniyeler sonra Lucifer'in yüzü aydınlandı. Kayra onun kalbinin atışını duydu. Diğerleri bu durumdan hiç hoşlanmayan gözlerle kraliçeye baktı.

Sürünün Yuvası 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin