Kaçış

25 6 0
                                    

Sabah olduğunda Karen kilisenin önündeki arabada Lucifer ve Kayra'yı bekliyordu.
- Koylardan birine mi gideceğiz kuzen ?
- Hayır. Gelmiş iken Kayra Lindos'ta bir otelde kalsın istiyorum.
- Beni bırakıp gidecek misiniz ?
- Lucas'ın işlettiği otelde güvende olursun.
- Tek başıma güvende olacağımı düşünüyor musun ?
- Evet.

Yol boyunca Kayra söyleniyordu. Lucas onları otelin önünde karşıladı.
- Alfa siz suit odada kalacaksınız. Dinlemeye çekilin.
Lucas sırıttı. Karen gülmemek için zor tuttu kendini.
Kayra ise ayağını yere vurdu.
- Sahtekar kurtlar olduğunuzu bilmiyordum. Lucifer sen hiç konuşma. Odada göreceksin gününü.
- Alfa olarak eşin seni tehdit etti kuzen. İstersen yardım edebilirim.
- Karen boş yapma. Benim hatun ateşli sadece.

Alpha Lucifer eşinin elini tuttu. Beraber onlara ayrılan suit odaya gittiklerinde Kayra mobilyalara bayıldı.
- Her yer beyaz. Muhteşem deniz manzarası. Aylarca kalabilirim.
- İstersen duş al Kayra. Bende sana yeni giysiler getirmesini Lucas'tan isteyeceğim.
Kayra duştan çıktığında Lucifer'in tertemiz olduğunu gördü.
- Sen nasıl böyle oldun ?
- Lucas'ın odasını kullandım. Eşim bana kızdı mı ?
- Hayır. Sadece banyoyu ortak kullanmak istediğinden söz etmeni isterdim.

Lucifer elindeki poşetleri yere bıraktı.
Kayra onun birazdan gelip havluyu çekecek olduğunu tahmin ettiğinde Lucifer çoktan elini uzatmıştı. Havlu yere düştüğünde Lucifer inledi.
- Manzara iştah kabartıyor.
- Kabartma olmadan sevemez misin beni ?
- Ağzından bal damlıyor.
- Sirke olsa itiraz mı edeceksin ?
- Hayır. Asla.

Dudakları Kayra'nın dudağına gittiğinde Lucifer öpücüğün lezzeti ile gömleğini çıkardı. Kayra onun boynuna ellerini geçirdiğinde Lucifer çırılçıplak olmak için can atıyordu. Sırtında Kayra'nın elleri gezdi. Elleri sadece ikiden ibaret değildi. Onu yükselten gücün tam kendisiydi. Kızaran yanakları onu daha sevimli yapıyordu. Kayra onun beline bacaklarını sardı. Lucifer tutkuyla öpüşmeye devam ediyordu. Dilleri birbirine değdi. Duvara yaslı duran Kayra'nın sırtı soğukluk yaşaması. İçindeki doluluk onu duvarın soğuk tarafından korudu. Kayra içinde uçan kelebeklerin artık tüm renklerini biliyordu. Beyaz ve maviydi onlar. Lucifer kadar beyaz aşk. Kayra kadar mavi mutluluk. Geri kalan renkler ise onların yaşadığı yeşil ve anılarını oluşturan lila kuşaklara aitti. Lucifer onu yatağa taşıdı. Nefesler denizin dalga sesine karıştı.
- Benimsin yıldızım.
- Sana ait olduğumu söylüyor zaten bedenim.
- Geleceğiz beraber.
- Sevişirim seninle her gece yıldızların altında.
- Yumuşak seveceğim seni.
- Sert olursa sesim çıkmaz sana.

Kayra eşinin keyfinin tadını yaşamayı artık çok seviyordu. Onu emen dudaklar ve sevgiyle açılan çene. Sahip olduğu şey muhteşem hissettirmek için elinden geleni yapan kurt adamdı. Artık onun canavar olduğunu düşünmüyordu. Yaşadığı kalp kırıklığı geride kalmıştı. Titremeler vücudunu sarar iken Kayra bağırdı.
- Daha fazla.
Lucifer boynunda hırladı. Dişlerini geçirmek istiyordu ona.
- Mühür istemiyorum.
- Ama benim değil misin ?
- Seninim.
- Öyle ise boşalmam sorun olmaz Kayra.
- Savaş öncesi hamile kalamam.
Lucifer mutsuz şekilde onun karnına boşaldı. Yatağa uzandı.
- Seni üzmek istemiyorum Lucifer.
- Ama Kayra üzdün.
- Sadece ben
- Artık konuşma. Yat ve uyu.

Lucifer yataktan kalkıp duşa girdi. Kayra onunla konuşmak istiyordu. Duştan dönmesini beklerken uyudu.
Lucas kapıyı yumrukladı.
- Alfa.
Korku ile Kayra uyanıp çığlık attığında Lucifer sinirlendi.
- Seni duyuyoruz Lucas.
- Alfa hemen otelden çıkmamız lazım.
- Neden bahsediyorsun ?
- Benjamin haber verdi. Koyun etrafında büyük bir grup varmış. Karen kontrol etmeye gitti.
- Beş dakika sonra lobide olacağız.
Panik dalgası içinde Kayra yataktan kalktı.

Lucifer poşetin içinden spor giysileri çıkardı. Lucas'ın sesini duydu Lucifer.
- Arka kapıya arabayı getirdim alfa. Yangın merdiveni kullanın.
- Kayra hazır mısın ?
- Evet.
- Gidiyoruz öyleyse.
Lucas onları ormanın içindeki çadıra götürdüğünde Kayra şaşırdı.
- Benjamin burada mı yaşıyor ?
- Kayra o bir şaman.
- Neden getirdiniz beni buraya ?
- Seninle tanışmak istedi.
Kayra çadırdan içeriye Lucifer ile el ele girdi.
- Kimse yok burada.
- Kayra sen serilmiş olan halının üstüne uzan.
- Korkuyorum.
- Elini tutuyorum.
Kayra çadırın içinde gelen adamı gördü. Adamın elinde baston vardı. Gözleri görmüyordu. Elli yaşında gibiydi.
- Hoşgeldin alfa.
- Hoşbulduk Benjamin.
Adam hiç konuşmadı daha sonra. Bilmediği dilde dua ediyor gibiydi. Defne yaprağının Kayra kokusunu alırken esnedi. Ve gözlerini kapattı. Hiç bilmediği karanlık bir ormanda yürüdü. Siyahın içindeki beyaz kulübe dikkatini çekti.
- Kimse yok mu ?

Sesine cevap veren olmadı. Kapıya dokundu Kayra kendiliğinden açıldı. Kulübeye gezerken gülme sesini duydu. Sesin geldiği tarafa baktığında arka bahçede oturan iki kişiyi gördü.
Onlar sanki insan değildi. Fakat adam karısına aşkla bakıyordu. İkisinin bileğinde aynı kırmızı kurdale vardı. Kayra onların kim olduğunu merak etti. Kulübenin kapısından çıkıp bahçeye koştu. Ama onların yerinde Edgar'ı buldu. Kral pek şaşırmış gibi değildi.
- Sonunda alfa senin kimliğini bulmak için mistik yolcu olmana izin mi verdi ?
- Ben kimim ?
- Eskiden böyle bir filmi izlemiş gibiyim.
- Edgar kim olduğumu biliyor musun ?
- Sen mi ? İblis bir baba ile peri annenin kızı oluyorsun diye yalan atsam hemen balıklama atlayacak gibi merak dolusun Kayra.
- Sende bana yardımcı olmuyorsun.
- Tanrıça anne ve babanın ormanda yaşadığı büyük aşktan çok etkilendi. Ama unuttuğu şey baban alfa bir kurt ve annen insandı. Tanrıça onlara küçük bir oyun oynadı.
- Nasıl bir oyun ?
- Dolunay gecesinde baban şehvetli olacaktı. Eşine gidecekti. Her kurt onu kokusundan tanır. Tanrıça anneni ziyaret etti. İblisin birinin doğacak oldukları kızını kaçıracak olduğunu söyledi. Baban ziyaretten sonra seni korumak istiyordu. Tanrıça dolunay gecesini işaret etti onlara. O gece alfa kurt dönüşmemek için anneni ısırdı.
Karnında sen vardın. Tanrıça aslında sadece babanı istemişti. Fakat işler sarpa sardı.
- Ondan mı dolunay vakti böyle oluyorum ?
- Ay Tanrıçası kurtların üzerinde etkilidir. Ama Hades karşısında kimsenin şansı yoktur. Baban kötülüğü besleyen alfa olunca dolunay gecesi kan yere düşmedi. Baban o yüzden öldürüldü. Ay Tanrıçası seni büyütmesi için aile buldu. Hades ile Ay Tanrıçası arasında savaşta melez kaldın.
- Bu ölümsüz beni yapmaz.
- Hades seni kabuslar ile destekliyor. Ay Tanrıçası ise aşkla. Ölümsüzlük hediyesi onlardan gelmiş olmalı. En iyisi onlar bilir.
- Sen neden peşimde geziyorsun ?
- Hades seni istiyor. Ben ise kurtların hepsini yönetip alfaları ayağımın altından çekmek istiyorum. Ay Tanrıçası ise Lucifer'i verdi sana. Ruh eşin seni işaretledi.
- Ama henüz mühür vurmadı bana.
- Seni ilk ısırdığı saniye dengeler değişti Kayra. Artık Lucifer biliyor. Beni öldürür ise Hades durur. Tanrıça kazanır.
- Bu kadar basit mi ?
- Hades'in hediyesi kalkar ise sen ölümlü olursun. Böylece dolunay gecesinde sadece Lucifer'in eşi olan dişi kurt kalır senden geriye.
- Seni öldürecek olduğumuzu söylemen bana pek doğru gelmiyor.
- Kayra. Ben hükmetmek istiyorum kral olarak kurtlara. Hades benimle iken kral olarak gülünç duruma düşüyorum.
- Ay Tanrıçası seni affetsin istiyorsun.
- Hayır. Hades gelecekteki eşimin sen olduğunu söyler iken yalan konuştu bana. Dolunay gününde kokuyu takip ettim. Eşim yeraltında. Hades'in zindanında.
- Bize bilgiyi çıkarın için mi veriyorsun ?
- Bu zamanda çıkarsız kimse çalışmıyor. Lucifer'in laneti sayende kalkmamış olsaydı seni gerçekten arar mıydı ? Benden önce eşini sorgula.

Sürünün Yuvası 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin