Kayra artık onlardan biriydi. Hep beraber ormanda sabah yürüyüşüne eşiyle katılmaya başlamıştı. Kral Edgar'ı öldürecek kadar güçlü olduğuna inanıyordu. Kurdu ona sesleniyordu.
- Lucifer'i koruman gerekiyor.Günler ilerledikçe bu duygu daha ağır basıyordu. Her Lucifer'in dudağına yapıştığı saniye kralı öldürecek kadar aklı başından Kayra'nın gidiyordu. Aldıkları haberlerde Kayra'yı üzmeye başlamıştı artık. Ok yaydan fırlamıştı. Geri dönüşü yoktu. Kral Edgar saldırıya devam ediyordu.
Yunanistan'da bulunan süreye saldırmıştı. Sürüden geriye sadece üç kurt kalmıştı. Onlarda ağır yaralı şekilde hastanede tedavi görüyordu.
Hepsi Lucifer'in yıpranması için yapılıyordu. Alfa olarak en yakın gördüğü kim varsa yok edilmeye başlanmıştı. Kralın duracağı yoktu. Kayra o günlerde kendini çok kötü hissetti. Aptal yerine konmuştu. Hepsi kralın tezgahı olabilirdi. Benjamin'den şüphe eder oldu. Bir daha defne yaprağı yakıp onunla temas etmeyeceğim diye uyumadan önce söylendi. Ruh hali gittikçe bozuldu. Her akşam yanında uyuyan Lucifer'e bakıyordu. Kesinlikle eşinin ölmesini istemiyordu. Onu korumak adına bir karar vermişti Kayra. Kral Edgar'ın sarayına gidecekti.Hem böyle yaparsa sürü güvende olurdu. Kayra o sabah kimseye gözükmek istemedi. Erkenden uyandı. Hafif bir karanlık vardı kulübede. Lucifer'in uyuduğunu biliyordu. Ama test etmek istedi.
- Lucifer.
Cevap vermedi eşi. Kayra koşarak kulübeden çıktı. Karanlığın içinde cellat olmak istediğini söylüyordu kurdu ona.Lucifer, eşinin kokusuyla gözlerini açtığında Kayra henüz araziyi terk etmiş değildi. Lucifer onu yatakta bulamayınca kulübenin önünde olduğunu düşündü. Hemen kapıyı açtı ama Kayra yoktu. Banyodan suyun sesi gelmiyordu. Odadaki kokusuna odaklandı. Banyonun kapısını açtığında duvarı gördü. Kayra pençelerini geçirmiş olmalıydı.
- Kral Edgar için cellat olmaya gidiyorum. Eşim olarak seni korumak benim görevim.Onun yüzünden eşi pençesine zarar vermişti. Kral Edgar ölmüş olsaydı Kayra endişe etmezdi. Kurt formuna öfke ile dönüşen Lucifer hırladı. Kayra araziden çıkınca eşinin yokluğunu anladığını duydu. Lucifer'in uluma sesini duymayan kurt ormanda yoktu. Kayra daha hızlı şekilde koşmaya başladı. Birazdan beta kurtlara emir verecekti alfa. Kayra biliyordu Lucifer'in ardından gelmek için elinden geleni yapardı. Vakti azalıyordu. Lucifer'in sesini duyan Karen ilk kulübeye gelen isimlerden biriydi. Lucifer'in hayatının risk altında olduğunu düşünmüştü. Lucas ile Rick kulübenin önünde bekliyordu.
- Kuzen sen iyisin. Biz çok korktuk.
Karen onun baktığı duvarı görünce yutkundu.
- Kayra onu öldüremez.
Karen'e cevap vermedi alfa. Dişi kurt yeni olmuştu eşi. Kral Edgar karşısında şansı yoktu.Eşimin acısını kalbimde duyuyordum. Beni aramaya çıkacaktı. Oturduğum cafede pizza siparişi vermiştim. İnsan formunda iken kralın adamlarının geleceğini düşünüyordum. Yakalanıp ona doğru yola çıkacaktım. Pizza bitmişti ama kimse gelmemişti. Hata yaptığımı düşündüm. Uzun zamandır kullanmadığım kartımı cebimden çıkarır iken kızıl saçlı adamın sesini duydum.
- Hesap bizden. Kral Edgar ödüyor.
Cevap vermek yerine gülümsedim.
- Beni saraya götürür müsün ?
- Alpha Lucifer yok mu ?
- Ben tek takılıyorum artık.
- Öyle ise tanışalım. Ben Lyran.Kayra daha sonrasını hatırlamak isterdi ama olmadı. Adamın elini görmüştü sonrası uykulu bir yolculuk.
Gözlerini açtığında Lyran ona şoför koltuğundan bakıyordu.
- Üzgünüm kraliçe. Kral Edgar'ın sarayının yolu bilinmez pek. Güvenlik meselesi.
- Eşim ile bağlantı kurmam istenmedi.
- Haklısın. O da başka bir neden.
Kral Edgar tarafından karşılanma bekliyordu. Bulduğu ise sarayın zindanı olmuştu. Üstelik özel güvenlik tedbirleri aşıp dışarıya çıkması imkansızdı. Lyran ona baktı.
- Kraliçe olamayacak kadar aptalsın. Kimse kendi ayağı ile gelmezdi. Alpha Lucifer'in yerinde olsaydım seni kurtarmaya gelmeyi düşünmem. Ona layık değilsin. Kral Edgar seni neden istiyor acaba ?
Kayra öfkesine sahip çıkıp hücresinde bulunan yatağa uzanıp güzelce uyudu. Gece yarısı olduğunda kahkaha sesini duydu.
- Kayra. Seni uyandırdım mı ? Kraliçe olacaksın. Güzellik uykusunu ihmal etme.Kayra onun neden söz ettiğini anlamadı önce. Fakat iki gün sonra sarayda kraliçe odasında kendini buldu. Üstelik kral Edgar yakında düğünü olduğunu söylemişti herkese. Hizmetçiler onun için hazırlanmış elbiseyi getirdiğinde Kayra gülümsedi.
- Yavaş yavaş ölüm seni bekliyor kralım.
Kurdu böyle seslendi Kayra'ya.Elbiseyi giyinip muhafızlar eşliğinde kralın salonuna gittiğinde kameraları gördü. Kral Edgar mikrofonu almıştı eline.
- Nişanlım Kayra. Yakında kraliçe olacak saraya. Halkım ile onu tanıştırmak büyük onur.
Kayra eşini düşündü. Lucifer töreni canlı yayında izliyordu. Yapmış olduklarını düşündü. Eşinin canı çok acıyor olmalıydı. Kral Edgar gelip Kayra'nın elini tuttu. Kayra tek şey düşünüyordu.
- Yakında seni öldüreceğim.Lucifer onu her yerde aradı. Ama bulamadı. Kral Edgar'ın sarayı sürekli değişiyordu. Güvenliğini üst seviyede tutmaya özen gösteriyordu kral. Yanına yerleştirdiği adamlar hayatta olsaydı şimdi tüm kozlar elinde olurdu.
- Alfa. Kral Edgar canlı yayında.Lucas'ın sesini duyan Lucifer ofisinde bulunan televizyonu açtı. Kral Edgar'ın eli eşine değdiği saniye televizyon ve ofisini paramparça etti Lucifer.
Karen onu sakinleştirmek için yanına gitti.
- Kuzen. Sarayın yerini en azından artık biliyoruz. Biz güçlüyüz. Kayra'nın planı olduğuna eminim. Beklenmeyen misafirin sesini duyduklarında ikisi şaşkındı.
- Luna Acia Lopez topraklarımıza sürüsü ile geldi.
Rick'in sesini duyan Lucifer yerinden kalktı.
- Alpha Frank Lopez'in eşi olduğuna emin misin ?
- Bizzat kendisi. Kayra için bize yardıma geldiğini söyledi.Karen ile Lucifer hemen onunla buluşmaya sınıra gitti.
Luna Acia Lopez sürüsünün önünde yer alıyordu.
- Hoşgeldiniz.
- Alpha Lucifer. Benim fazla vaktim yok. Frank beni size gönderdi. Eşinizi geri almak için saraya yürümeye gideceğiniz konusunda oldukça kendisinden emin.
- Frank yok mu ?
- Bizi saraya bizzat alacağını söyleyip araziden ayrıldı.Karen biliyordu. Başka alfalar gelecekti. Kral Edgar eğer bir alfanın mühürlü eşini alıyor ise yakında diğer eşler içinde araziyi taramaya gelirdi. Artık kimse güvende değildi.
Lyran ile birlikte beş gündür kaldığım sarayın arka kapısında oturuyordum. Orman göz alabildiğince yemyeşil şekilde bize bakıyordu.
- Kral Edgar ormana girişi ve çıkışı yasakladı. Alpha Lucifer ile oynadığın günleri unut.
- Lyran burada olduğuma göre alfa geride kaldı.
- Alpha Lucifer için siz daima öncelikli konu olacaksınız. Kurtlar eşlerini daima korur. Üstelik sen mühürlü birisin. Boynunu gördüm.Konuşmayı bölen kralın sesi olmuştu.
- Kayra. Terzi gelecek. En sevdiğin elbiseleri diktirmen lazım.
Kayra ondan nefret ediyordu. Ona ait hiçbir şey istemiyordu. Ama mecburen ses etmedi.
- Beni düşündüğünüz için teşekkür ederim majesteleri.
- Kralım diye bana hitap edeceksin.
- Kralım.Kral Edgar gülümseyip ormana baktı.
- Geçmişin geride kalması seni üzmüyor mü Kayra ?
- Hayır.
-Alpha Lucifer'i çabuk unuttun.
- Evet.
Kral Edgar kahkaha attı. Kayra teninin değiştiğini gördü. Gözlerinin rengi dönüyor gibiydi.
- Kraliçe olarak yalan konuşmak sana yakışmıyor. Ama seninle yattıktan sonra benden biri olacaksın. Lucifer'in armağanı olarak sana iyi bakacağım.
Kral Edgar'ı öldürmek için doğru an gelmiyordu. Yemekte muhafızlar onlara eşlik ediyordu. Bahçeye çıkınca Lyran hemen Kayra'nın yanında oluyordu. Kaçma ihtimalini düşünüyor olmalıydı kral. Kapılar kapandığında Edgar'ın sesini duydu.
-Lyran.
- Dinliyorum majesteleri.
- Lucifer onu almaya sürüsü ile gelmedi.
- Belki eşinden vazgeçti.
- Hiçbir kurt eşinden vazgeçmedi tarih boyunca. Kayra ondan sıkılmış olmalı.
- Haklısınız majesteleri.Kayra özellikle sesli konuştuğunu kralın anladı. Seni kurtarmaya gelecek kimse kalmadı. Benimsin mesajı verilmişti. Ama pes edecek Kayra hiç değildi. Sabır ilmek ilmek dokunmaya değer konularından biriydi. Kralın psikolojik üstünlüğü varsa Kayra'nın aşkla bağlı olduğu alfa kurdu Lucifer vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürünün Yuvası 🙋
WerewolfYazmış olduğum üç kitabı tek çatı altında toplamaya karar verdim. Kurt adamların dünyasını seviyorsanız keyifle okumaya davetlisiniz. 🌠 Lanetli Alpha 🌠Asi Luna 🌠Alpha Mark