Dolunay

34 6 0
                                    

Kayra acı içinde çığlık atıyordu. Dışardaki kurtlardan sesini ilk Karen duymuştu.
- Kapıyı açar mısın Kayra ?
- Hayır. Git buradan.
- Seni mutlu edeceğim. Öpüşürken acı hissetmiyor olursun.
Lucifer'in sesini duydu.
- Kuzen.
Karen uzaklaşıp gitmişti. Lucifer ise kapıya vurdu.
- Kayra açar mısın ?
- Hayır.
- Lütfen.
- Olmaz.
- Neden ?
- Dolunay var. Beni böyle görmeni istemiyorum. Ve sende şehvet yüklü duruyorsun. Yanlış bu.

Lucifer cevap vermek yerine kulübenin kapısını kurt formunda söküp attı.
- Eşler birbirinin tek bedeni olmalıdır.
- Ben bilmiyorum Lucifer.
Lucifer eşinin dudaklarına yapıştı.
- Islandın. Benim için hazır vücudun Kayra.
- İstemiyorum. Sen av gecesi benden uzak dur dedin.
- Seni incitmek istemiyorum. Kurdum bu gece beni ele geçiriyor. Sekste sana zarar verip uyanmış olmak istemiyorum.

Kayra gülümsedi. Lucifer'in onu düşünüyor olması harikaydı. Yaz günü plajda yaptıkları seksi hatırlayan Kayra onun vücudunda ellerini gezdirdi. Onun sahiplenen dudaklarının etrafında öpücükleri gezdi. Lucifer'in ona nasıl zevk verdiğini hatırladı. Onun aletini içinde istediği için inledi Kayra. Kendini onun eşi olarak görüyordu.
Kokusu ile tahrik oluyordu. Lucifer onu kucağına aldığı gibi yatağa götürdü. Kısa süre sonra Kayra onun ağırlığını üstünde hissediyordu. İkisinin şehvet dalgası inlemeye dönüştüğünde vücudunun yay gibi gergin olduğunu Kayra anlamıştı.
- Bana sahip olmalısın. Şimdi istiyorum.
Lucifer ağzını onun göbeğinden çekmişti.
- Daha fazla beklemeye niyetim yoktu.
Aleti eşinin içine girer iken bedenleri bir bütünü temsil ediyordu.
- Meme uçlarını ısırır kurdum.
- Senin için alfa istediğini yapacaktır luna.

Lucifer inleyip onun meme ucunu ısırdı hemen. Lucifer onu kendisiyle birlikte yükseltip bırakıyordu. Defalarca tekrar eden bir nakarat gibi yatakta Lucifer eşini sevdi.
- Lütfen orgazm duvarını yıkalım.
Lucifer yatakta her dediğini Kayra'nın yerine getirdi. İkisi boşaldığında Kayra onun gözlerine baktı. Saçını okşadı.
- Yazın seninle yatınca harika hissettim.
Lucifer onun vajinasına gidip diliyle onu zevke getirdi.
- Bende tadını çıkarmak istedim. Daha fazla istedim burada seni tatmak. Kayra bağırmaya başladı.
- Lütfen dur Lucifer.
- Emin misin ?
- Boşalacak gibiyim.
- Beni istediğini söyler isen dilim çekilir.
- Evet seni istiyorum.

Lucifer'in eşinin isteklerini göz ardı edemedi. İçine tekrar girdiğinde Kayra bağırıyordu.
- Seninle kendimi özgür hissediyorum alfa.
Şok dalgası onu kapladı. Çünkü; gecenin içinde hiç bu kadar fazla seks yapacak olduğuna Kayra ihtimal vermemişti. Haz dalgası bacağından aşağıya sıcacık bir nemlilik hissi bırakır iken Kayra yorulduğu hissetti.
Lucifer sabahın ilk ışıklarına kadar Kayra'nın yanında uyudu.

Sabah kulübenin önünden seslenen Lucas'ın sesiyle uyandı.
- Kayra kahvaltı hazırlıyoruz. Karen yardıma gelmeni bekliyor.
- Tamam on dakika sonra orada olacağım.
- Dün gece saldırıya uğradık. Karen seni eve götürmem konusunda ısrarcı.
- Hazırlanıp geliyorum.
Yol boyunca Lucas kral Edgar'ın üç adamından söz etti.
- Av sahasına gelmeye cesaret etti üçü Kayra. İkisini yakaladık. Biri ölü. Karen ile ben tüm gece sınırın orada nöbet tutmak zorunda kaldık.
- Kahvaltıda üçümüz mü olacağız ?
- Alpha Lucifer'de bizimle. Sucuklu yumurta yapıyor sana.

Yüzümün kızarmış domates olduğuna emindim. Dün gece yaşananlardan sonra eşimin yüzüne bakma konusunda tereddüt yaşadım. Onlar yatmış olduğumuzu biliyor muydu acaba ? Lucifer sabah erkenden mutfağa benim için mi girmişti ? Evden içeriye girer girmez onun kokusunu aldım. Bana bakmadı önce. Masaya gelirken bana yapmış olduğu sucuklu yumurtayı uzattı.
- Akşam beşte Yunanistan'a gidiyoruz.
- Neden ?
Kayra sucuklu yumurtanın tadına bakarken eşi gülümsedi.
- Gidince öğrenirsin.
- Tek mi gideceğim ?
- Hayır.

Kayra onun konuşan dudaklarını öpmemek için gözlerini ondan ayırdığı an Karen konuştu.
- Savaş yaklaşıyor. Kral Edgar peşimizde. İkiniz yakında bebek yapacak diye korkuyorum.
Lucifer hemen hırladı. Kayra yutkundu. Masadan kalkmak istiyordu. İnanamadı. Dün gece olanları herkes biliyordu.
- Bebeğimiz olmayacak. Ayrıca bu konu kahvaltıda konuşulmaz. Üstelik ikimizin arasında. Mahremiyet istiyorum.

Lucifer kahkaha attı. Karen ile Lucas'ta gülüyordu.
- Bizi eşimle baş başa bırakın.
Lucas ile Karen kahvaltı masasından gülerek ayrıldığında Kayra daha çok mahcup hissetti.
- Onlara söyledin mi ?
- Hayır. Ama bu anlaşılıyor. Senin boynun mosmor. Ve dudakların şişmiş. Şuan nasılsın ?
- İyiyim. Biraz sanki üstümden kamyon geçmiş gibiyim.
Lucifer yerinden kalkıp onu alnından öptü.
- Dün gece sana hırladım. Üzgünüm Kayra. Ama mutlu uyudun değil mi ?
- Evet.
Lucifer masanın üstünü toplamaya başladı. Kayra'da ona yardım etti.
- Bittiğine göre gidebilirim.
Lucifer elini tuttu.
- Seni şimdi burada istiyorum.

Kayra'nın gözleri kocaman açıldı.
- Katiyen olmaz. Lucas ile Karen evde.
Lucifer onu alıp masanın üstüne oturduğunda Kayra aklını kaçıracak gibi oldu.
Lucifer onun göguslerine dokunup elini çektiğinde Kayra inledi. Lucifer onun elini alıp aletine götürdü.
- Sadece senin için sertleşiyor.
Kayra onun boğazını delecek gibi duran dişlerinden sadece zevk alıyordu.
- Bir daha dolunay zamanında seni tam işaretlemek istiyorum.
- Anlamıyorum.
- Kaza geçirdiğinde senin boynunu ısırdım. Ama kurtarmak için yaptım. Karen kan istediğinde yine ısırdım seni. Eşim olarak seks yaparken seni mühürler isem daha iyi olur.
- Mühür mü ?
- Kokun aynı benim gibi olacak. Alfa eşi olarak herkes sana saygı duyacak.
- Ben böyle iyiyim. Sorumluluk istemiyorum Lucifer.
- Kayra. Hala bizimle olmaktan hoşlanmıyorsun.
- Hayır alakası yok. Dolunay zamanında zaten tuhaf bir şeyler oluyor bana. Tüylerim korkutucu geliyor. İnsan olarak yaşadım yıllarca. Şimdi aniden kurt olamam.
- Benim eşimsin. Bizden biri olman lazım.
- Kral Edgar savaşında piyon olmamam için yaptığını biliyorum. Beni sevmiyorsun sen.

Lucifer ağlayan eşinin gözyaşlarına baktı. Onu korumak istiyordu. Yine Kayra yanlış anlamıştı.
- Kayra.
- Kulübeye gidiyorum Lucifer.
Alfa kadınların dünyasını asla anlamayacak olduğunu düşündü. Lilly çiçeklerden mutlu oluyordu. Kayra ise kavgadan sonra şehvetli olarak koşarak kulübeye gidiyordu. Ama aynı anda gözünden yaşlar akıyordu.

Kayra ağlayarak yanımızdan geçtiğinde Lucas ile mutfağa koştuk.
- Kuzen o neden ağlıyor ?
- Bilmiyorum.
- Dostum. Dün geceden memnun mu kalmadı ?
- Bu konuyu kapatın dedim. Bir daha sizi uyaracak değilim. Sadece onun kurt olmasını istedim. Mühür dedim o ağladı.
Karen mutfaktaki kahve makinesinin yanına gitti.
- Beyler en iyisi kahve içelim. Yunanistan'a uçacağız. Gergin olmak yerine uykusuz geçen saatler için kahve benden.

Onu benden alacağını düşünüyor olamazdı. Yunanistan'a iner inmez muhafızlar onlara saldırdı. Karen ve Lucas alfa için geride kalmıştı. Lucifer ve Kayra elimden zorda olsa yine kaçmıştı. Kedi fare oyunu gibi onları kovalamak artık bana tat vermiyordu.
- Biraz daha dayan Kayra.
- Yük oluyorum sana.
- İyi olacaksın güven bana.
Uçaktan iner inmez kralın adamlarına bize saldırdı. Kafama tabanca ile vuruldu. Lucifer ile şimdi bizi bekleyen sürünün yanına gidiyoruz. O beni taşıyor. Gözlerimi daha fazla açık tutamıyorum.

Kilisenin önünde durdum. Rahibenin sesi geliyordu. Kucağımda baygın yatan Kayra için yardım istedim. Bir saat sonra Kayra gözlerini açmıştı. Rahibe bana haber verdi.
- Eşiniz iyi. Pansuman yapıldı. Geceyi isterseniz burada geçirin.
- Çok teşekkür ederiz.
- Evsizlere kilise daima kucak açar evladım.
Rahibe gidince Kayra'nın odasına gittim.
- Lucifer. Beni bırakıp gittin sandım.
- Asla bırakmam seni. Kilisenin önünde bekliyordum.

Sürünün Yuvası 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin