Babamın kolunda odadan çıktığımda artık Siyah Şerit sürüsünden başka evim olmadığını biliyordum. Annem asla beni affetmeyecekti. En mutlu günümde kocamın bir katil olduğunu düşündüğüne eminim. Aramız hiçbir zaman iyi olmadı. Tüm sürüde çocuklar anneleri ile vakit geçirir iken ben sadece kapının önünden baktım.
Annem daima alfanın evine giderdi. Eve geç dönerdi. Sabah erkenden giderdi. Elbise bana hiç dikmiş değildi. Sürü için alfanın değerli olduğunu söylerdi bana. Babam ise annemin yerini almak için adeta savaş verirdi. Kahvaltı hazırlar ve benim saçımı tarayıp okula gönderirdi. Şimdi o da gidiyordu. Günün birinde tek başıma bir yolda yürümek zorunda kalacağım. Mutlu aile hayalleri kurmuştum. Belki o hayali artık yaşamak için salondan birlikte babamla çıkıyoruz.
Onu gelinlik içinde gördüm. Babasının yanında başı dik şekilde yanımıza yürüdü. Babası kızının kolundan çıktı. John onu törenin yapılacağı platformundan yukarıya çıkardı. Ve bana teslim etti. Ay gökyüzünde bizim için parlıyordu. Siyah Şerit sürüsü yıllardır bugünü bekliyordu.
- Alpha Mark Pier eşiniz Anna ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz ?
- Evet.Heyecandan Anna'nın hangi ara evet dediğini duymadım. Sadece davetliler bağırıyordu.
- Gelini öp.
Matt ile Karen kahkaha atarken eşimin dudağına ilk öpücüğü bıraktım. Nikah memuru sürünün şehirdeki üyesi olunca artık Anna Pier adına kimliği çıkarıp uzatması saniyeleri aldı. Babam ile annem ölüp giderken sürünün her tarafta çoğalmasını sağlamıştı. Bende eşimi alıp ilk uçakla Türkiye'ye gidecektim. Bodrum'da üç günlük tatilin ardından geri dönmeyi planlıyordum. Keman sesiyle birlikte eşimi dans davet ettim.
- Anna. Birazdan gideceğiz.
- Nereye ?
- Balayına.
- Ama benim bavul hazır değil.
- Gelinliğini çıkarmak istiyorum kalacağımız otelde. O yüzden ben tüm detaylara hakimim.
İlk danstan sonra John şarap kadehini getirdi bana. Alkol kullanmazdım. Vişne suyunu döktü. Anna içmek istemedi önce. Kulağına eğildim.
- Sadece vişne suyu.
Bana gülümsedi.
- Ben şarap sandım.İkimiz kadehleri kaldırdık gökyüzüne.
- Ay Tanrıçası bana Anna'yı eş olarak seçti. Siyah Şerit sürüsünün yeni lunası eşim Anna. Kabul etmeyen bir adım öne çıkabilir.
Kimse itiraz etmedi.
- Tebrikler Alpha Mark Pier. Sürüye hoşgeldin Luna Anna Pier.
Eşimin gözleri parlıyordu. Tüm sürü hep birlikte onu selamladı.
- Daha sonra eşim ile hepinize evimizde davet vereceğiz. Şimdi gitmeliyiz.
Mark beni oldukça şaşırttı. Spor bir arabaya gelinlikle binerken oldukça centilmen davrandı. Gelinliğin kenarından tuttu. Sanki o dalgalı düşüncelere sahip adam olgunlaşmış ve beni önemsiyor gibiydi.
Uçak Türkiye'ye doğru yola çıkarken Mark beni öpmeye başladı.
- Gökyüzünde hep seni öpmek istedim Anna.
- Böyle acele davranır isen pilot bizi duyar.
- Alfa benim. Hadi gelinlik ağırlık yapmasın sana.Gelinliği çıkartır iken boğazıma mini mini öpücükler veriyordu. Daha sonra kalkıp gittiğinde şaşırdım.
- Gelinlik yerine bu elbiseyi giyer isen beni mutlu edersin.
Askısı ile birlikte beyaz bir elbise bana bakıyordu. Mark cidden tüm detayları düşünmüştü. Cebinden bir kutu çıkardı.
- Anna. Bu annemin yüzüğü. Eşim olur ise ona verecektim. Ve şimdi parmağına takmak istiyorum.
- Bu bir elmas.
- Doğru. Ben düşündüm sen takmak istemez isen ikinci bir yüzük daha aldım.
O beni şaşırttı. Parmağımda elmas ve pırlanta iki yüzük vardı. Uçak indiğinde Bodrum'da kalacağımız otele gidiyoruz diye düşündüm.
- Ama burası bir otel değil.
- Anna. Otel kadar kocaman bir ev.
- Sürprizlerin sanki hiç bitmeyecek Mark.
- Daha sürprizim yok. Ev sürüye ait. Biz gelmeden her detay için hazırlandı. Balayında kimse bizi rahatsız etmesin diye ormanının girişinde nöbet tutacak sürü üyeleri var.
- Mark. Bu inanılmaz bir ev.
- Anne ve babam ara sıra kafa dinlemeye buraya gelirmiş. John o yüzden seninle gitmem konusunda bana baskı yaptı.Eve doğru giden ağaçlı yolda Mark beni kucağına aldı.
- Gelinim yürüsün istemiyorum.
- Damat güçlü kol kaslarını benimle kontrol ediyor.
- Çok hafif geliyorsun bana. Seni iyi beslemek gerekiyor.
- Ağzından bal mı damlıyor Mark ?
- Aşk damlar benden sadece sana. Bu gece bizim aşkımız şahit olacak tenimize.Onun seks konusunda tecrübeli olduğunu biliyordum. Kızlar etrafında geziyordu. Ama ben daha önce kimseyi pek öpmedim. Kapının önünde iken beni kucağından yere bıraktı. Şifreye girdi.
- Alpha Mark Pier hoşgeldiniz.
Hoparlörden gelen sesi duyan Anna gülümsedi.
- Galiba beni kimse bilmiyor.
- Sevgilim çok yakında sende böyle karşılanmaya başlanacaksın.
Onlar aşk yuvalarından içeriye girerken Matt gelin pastasından Karen'e uzattı.
- Luna ve alfa yok ama davetliler hala burada.
- Herkes düğünün tadını çıkarıyor Matt. Rahatsız mı oldun ?
- Sadece sürünün geç saatlere kadar ayakta durması hoş olmaz.
- Neden ?
- Sabah sınırda görevli beta kurtlar uykuya dalar ise saldırıya uğrama ihtimalini unutma Karen.
- Alpha Mark Pier var karşımda sanki.
Black elindeki pasta tabağı ile John'un yanına geldi.
- John ben yarın gidiyorum.
- Eşinizin yanına mı ?
- Hayır.
- Mısır'a gezmeye gideceğim.
- Çok şaşırdım.
- Anna ile konuştum. Yatmaya gitmeden önce sana ve diğerlerine veda edeceğim.
- Black istediğin gibi umarım geçer günlerin.
- John. Sende benimle gelebilirsin.
İki adam güldü.- Alpha Mark Pier ölünceye kadar benim oğlum gibi kalacak. Onu bırakıp gelemem.
- Sen neden hiç evlenmedin ?
- Alfanın oğlunu büyütür iken eş istemedim Black.
- Anlıyorum. Neyse dostum görüşürüz.
Black elini uzattı. John tam tokalaşmak isterken Gama Franklin geldi.
- Arazinin diğer tarafından bize doğru gelen beta kurtlar var. Yeni Şafak sürüne ait. Sadece biri farklı. Alpha Mark Pier'in eşini götürmeye çalışan kadın.
- Annabella mı ?
- Evet o. Daha önce dönüşür iken onu gördüm.
John bağırdı.
- Arazinin sınırında onları karşılamaya gitmeliyiz hemen.
Sürü kurt formuna dönüştü. Alpha Salvador davetlilerin arasındaydı.
- Alpha Mark Pier benim çocukluk arkadaşım. Beta kurtlara liderlik yapmak için John izin istiyorum.
- Kabul ediyorum alfa.Alpha Salvador ve beta kurtlar önden gidince Matt, Karen, Black ve John dönüşüp onları izledi. Siyah Şerit sürüsü daha kalabalıktı.
Annabella karşısındaki sürüyü görünce durdu.
- Beta Victor. Onlar oldukça kalabalık.
- Alpha Ace Orello senin yüzünden öldü. Şimdi sayıca onlar üstün diye geri dönecek değiliz. Luna bizden intikam istiyor.
Annabella sayısız saldırı görmüştü. Siyah Şerit sürünün beta kurtları güçlüydü. Alfa ve çocuklarını öldürecek kadar savaşta stratejik davranmıştı. Olduğu yerde sürüye baktı. Alpha Mark Pier değildi sürüye liderlik eden kurt. Belki hala bir şansları vardı.
Black eşine karşı savaşmak hiç istemiyordu. Fakat onun acımasız şekilde iki kurdu parçalara ayırdığını görünce üstüne atıldı ve hırladı.
- Annabella. Git buradan.
- Alpha Mark Pier nerede ? Kızımın arkasında gizleniyor mu hala ?
Karen onları duyup öfke ile Annabella'ya pençe savurdu.
- Sen kendi kızını düşünmeyen bencil bir anne oldun daima.
- Karen sende ne zaman büyüdün ? Beta kurt karşısında şansın mı var sanıyorsun ?Karen'e saldırıp onu fırlattı. Black eşinin böyle davranışlar sergilemesi karşısında öfke ile onu öteye fırlattı.
- Beta olduğun için güçlüyüm sanıyorsun. Oysa değilsin. Alfa ve çocukları öldürür iken sende baktın. Engel mi oldun ? Sürü senin beceriksiz olman yüzünden yenildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürünün Yuvası 🙋
WerewolfYazmış olduğum üç kitabı tek çatı altında toplamaya karar verdim. Kurt adamların dünyasını seviyorsanız keyifle okumaya davetlisiniz. 🌠 Lanetli Alpha 🌠Asi Luna 🌠Alpha Mark