Babamın dünyada umrunda olduğu tek şey var. Elbette güç. O bir alfa. Eşine narin mi davranıyor sanıyorsunuz ? Hayır, asla.
Annem neden hala onunla yaşıyor ? Başka seçeneği olduğunu düşünmüyorum. Benim yeşil gözlerim tıpkı babam gibi. Erkek kardeşim Ayberk ise gözlerini annemden almış. Ofiste bulunan odamda sağa sola dönüp dolaşıp duruyorum. Problem çok büyük. Ofisin kapısından içeriye Ayberk giriyor.
- Abla.
- Hiç konuşma benimle.
- Anlatmam lazım.
- Sana bir vururum. Duvara çarparak yere düşersin.
- Ama abla bu defa başka dinler misin ?
- Babamın telefonunu kırdın. Üstüme attın suçu Ayberk. Anlamıyorum seni.
- Üç sene önce olmuştu bu olay.
- Parasını hesabından çekip yine ihaleyi bana yıktın.
- Sadece partiye gitmek istedim.
- Bu sefer arabasını kaçırdın. Bir kazaya karışıp olay yerinden ayrıldın.
Üstüne babama söylediğin şeyi duydum.
- Abla bilerek olmadı.
- Eminim. Ablanın kürkü kalın zaten.Babam çocuklarına sevgi gösteren erkeklerden değildi. Öyle olsaydı bizi şirkette yetiştirmek yerine diğer alfa çocukları gibi dil kursuna gönderirdi. Babam için okumak, yazmak, çizmek yasaktı. Alfalar, güçlü luna isimleri, beta kurtlar ve sürünün pazarı her konunun öncesinde babamın hayatı demektir.
Alfalar yakında durmaz ise başımıza bela olurdu. Güçlü luna varlığı iki kat tehlike demekti. Bir kadın alfa kurda istediğini yaptıracak kıvrak zekaya sahipti. Babam bu durumlar karşısında bize ne yapmamız gerektiğini öğretti. Luna en çok neyi seviyor ise bilmemiz su gibi gerekliydi. Beta kurtların hepsinin kurnaz oldukları konuları araştıran şirkette bir birim vardı. Beta kurtları takip etmek ise genelde Ayberk'in sorumluluğu arasında yer alıyordu.
Babam öfkeli olursa kimsenin sürüde yetkisi o saniye hiç olmuyordu. Sürülerinin girdikleri her pazara bizden bir üye yerleşip yaşamına orada devam ediyordu. Babam resmen onlara sürgün hayatı yaşattığı halde üyelerin sesi çıkmıyordu. Bu tabloda araba kazasını öğrendiği saniye kafamın içinde bağırma sesini hayal etmekten uzak duruyordum.
- Abla, sen aşka değer veriyorsun.
- Ayberk. Babam aşkla barışık adam mı ? Annemle evlilik yıldönümü kutladığını hiç hatırlamıyorum.
- Abla söylemek istediğim şey ben eşimi buldum. Sonunda söyledim.
Olduğum yerde durup Ayberk'e baktım.
- Emin misin ? Babama söyledin mi ?
- Hayır. Trafik kazasını eşim yüzünden yaptım. O tam yaya geçidinden karşıya geçerken onu hissettim abla.Ayberk doğruyu söylüyordu. Yüzü kızarmış ve gözleri mutlulukla parlıyordu.
- O hangi sürüden Ayberk?
- Bilmiyorum. Dersi olduğunu söyledi ve çekip gitti. Ben sadece adını öğrendim abla. Bilgem ismi. Çok hoş değil mi ?
- Ayberk senin adına sevindim. Bilgem ile en yakın zamanda bende tanışmak isterim. Fakat şuan babamın bana uygulayacak olduğunu tarifeyi düşünmeden edemiyorum.
Ayberk elindeki telefona baktı.
- Bilgem arıyor beni.
- Şuan tam sırası zaten.
- Görüşürüz abla.Ofisteki odamdan dışarıya çıktığında onun için mutluydum. Sadece oldukça stresli bir konu başımda vardı. Babam olmamış olsaydı sürü daha mutlu yaşardı. Kendi babasına asi olan bir kız çocuğu olmuştum. Alfa devrilir ise yerine onu yıkan geçerdi. Ben bunu yapabilir miydim ? Annemi düşündüm. Katiyen babamın korkusundan bana destek olmazdı. Fikrimi duymuş olsaydı bayılır kalırdı. Ayberk'in kafasının üstünde aşk balonları geziyordu. Babamdan korktuğu için suçlarının cezalarını yıllardır ben çekiyordum. Babama karşı saldırıda başarısız olsam hemen Ayberk beni bırakırdı.
Ay sürüsünden bana yardım etmeye kimse gönüllü olmazdı.
Bir eş bulmuş olsaydım işleri kendi lehime çevirmiş olurdum. Ay sürüsünün alfasına rest çekecek o babayiğit yoktu ortada. Babam gibi güçlü alfalar karşısında eşim benim gibi düşüncelere hiç sahip olmazdı kesin. Stresten midem yanmaya başladı. Ofisteki masama oturdum. Senaryo kurmaktan vazgeçtim. Nasılsa birazdan babam beni çağırmış olacaktı. Acele etmeye gerek yoktu. Ve sesini duydum.
- Zena. Hemen odama geliyorsun. Bir dakika içinde karşımda ol.Aman ne güzel. Otoriter babam ve her emrine itaat etmek isteyip ses çıkarmayan kızı. İkimizde birbirimizi net sevmiyoruz.
- Zena. Beni duymadın mı ?
Kafamda bağıran sesini kısmak istedim. Ama zihinsel bağlantı zor kopardı.
- Tamam babacığım. Yoldayım. Geliyorum.
Hiç acele edecek değildim. Yavaş yavaş odasına gidiyordum. Ölüme yürürken mahkum acele eder miydi ? Kapıyı çalınca babamın sesini duydum.
- Tatlım. Çalmadan gelebilirsin.
Tatlım mı ? Babam benimle asla böyle kibar konuşmaz. Birinin onu rehin aldığını düşündüm önce. Ama babam konuşmaya devam etti.
- Zena gelir misin artık ?
Babamın odasından girince masanın etrafında oturan sürünün en yaşlı üyelerini gördüm.
- İstediğiniz gibi kızım geldi.Beni trafik kazası için çağırıp azarlar diye düşünüyordum. Öfkesini babam dizginleyemezdi katiyen. Şaşırtıcı gelişmeler yaşanmış olmalıydı. Babam bir sandalye benim için çekince gülmemek için zor durdum. Sürünün en yaşlı üyesi Frank konuşmaya başladı.
- Zena. Seni çağırdık buraya. Babam artık sürüyü yönetmek istemiyor.Babama baktım. Hiçbir şey olmamış gibi bana seslendi.
- Bebeğim evde bu konuyu sizinle paylaştım. Artık çok yaşlandım.
Yalan. Neler çeviriyordu acaba ? Frank ikimize baktı.
- Baban görevi bırakınca kurt kanunlarına göre yerine çocukları geçer.
- Öyle ise yeni alfa benim. Ondan mı çağırdın baba beni?
Babam yumruklarını gösterdi bana. Susmam için olmalıydı.
- Hayır. Alpha Grey Ay olarak sürünün geleceğini göz ardı edemem. Ben gittikten sonra hepinizin daha iyi şartlarda yaşamasını istiyorum.Babam kesinlikle büyük bir belaya bulaşmış olmalıydı. Luna eşlerine pahalı hediyeler, beta kurtları takip ve pazara kendi adamlarını yerleştirme ve sonuç mu ? Birisi babamın kuyruğuna basmıştı. Dut yemiş bülbüle dönmüş görüntüsü karşısında içten içe eğlendim.
- Ay sürüsünü Alpha Karen Walker'e bırakıyorum.
- Hayır.Oturduğum yerden kalıp itiraz ettim.
- Baba bugüne kadar sustum. Yaptıklarını görmezden geldim. Benim ve Ayberk'in alfa oluşunun önüne duvar örme hakkın yok.
- Zena. Erkek kardeşin Ayberk alfa olmak istemiyor. Frank ona anlatır mısın ?
- Ayberk az önce odadan çıktı. Baban ile aynı fikirde olduğunu bize söyledi.
- İyi madem. Alfanın kızı olarak yeni alfa benim. İtirazı olan benimle savaşır.
Babam daha fazla öfkesini kontrol edemedi. Masanın üstündeki bardağı yere fırlattı.
- Walker ile anlaştım.
- Walker sürüsü yasadışı işlerle uğraşıyor. Onları kimse sevmiyor. Alfası daha geçen ay hapiste yatmaktan zor paçayı sıyırdı. Kalkmış bizim sürüye alfa mı olacak ? Sen bizden vazgeçmiş olabilirsin baba. Ama ben asla.
- Oscar. Kızımı hücreye atın. Aklı başına gelene kadar orada kalsın. Yönetim kurulu ile biz karar alıp şirketi sensiz devredecek yetkiye sahibiz.
Oscar beni götürmek için yanıma geldi.
- Hücreyi biliyorum. Babam erkek olsaydı kendi kızıyla savaşmayı göze alırdı. O korkak bir adam. Sizde ondan korkacak kadar eziksiniz.
Babam masadan fırlayıp boğazıma yapıştı.- Kızım olduğunu unuturum Zena.
- Sen zaten ömrümce babam olmadın. Varsa yoksa bağırma. Şimdi elin boğazımda diye sana boyun eğecek değilim Alpha Grey Ay.
- Annene dua et Zena.
- Annem mi ? Seni sevmiyor. Senden korktuğu için gidemiyor. Ona seçim hakkı vermiş olsaydın arkasına bakmadan çekip giderdi.
Babam emri vermişti.
- Oscar. Elimden bir kaza çıkmadan onu hücreye götür. Ayberk ve eşime haber vermeyin. Su ve yemekte yasak.
- Oscar. Alpha Grey Ay artık sürünün lideri değil. Öyle ise sana emir veremez. Hala onu mu dinleyeceksin ? Yoksa yeni liderin beni mi ?
Oscar cevap vermek için oldukça uzun düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürünün Yuvası 🙋
WilkołakiYazmış olduğum üç kitabı tek çatı altında toplamaya karar verdim. Kurt adamların dünyasını seviyorsanız keyifle okumaya davetlisiniz. 🌠 Lanetli Alpha 🌠Asi Luna 🌠Alpha Mark