Onu Düşünmek

47 6 0
                                    

Kulübede uyandığında Lucifer yoktu yanında. Ama onun kokusu geliyordu yataktan. Gitmiş olmalıydı. Karen'in sesini duydu.
- Luna. Mangalda et yapıyorum. Tüm orman uyandı kokuya. Sen hala uyuyor musun ?
Kayra uykulu gözlerle kapının önüne çıktığında Karen'i mangalın başında gördü. Onu izleyen ormandaki hayvanları görmek için sağa sola baktı. Ama kimse yoktu.
- Tüm orman halkı benim gibi uyuyor Karen.
- Hiç sanmıyorum. Sadece Alpha Lucifer'in arazi burası. Onların dışındaki yabancılar girişin ölüm hakkı getirdiğini bilir. Hadi yıka elini yüzünü ve gel masaya.

Kayra elini yüzünü yıkamak için kulübeden içeriye girdi. Onun kalbini kıran adamı düşündü. Lucifer gibi değildi adam. Onun yerden ayaklarını kesmişti. Piknik, kahvaltı, sinema gibi her türlü etkinlikte onu kendi elleriyle beslerdi. Aldatılmak tekrardan yaşanılacak döngüler arasında hiç olmasın isterdi Kayra.  Elini yüzünü yıkarken Lucifer'i düşündü. Akşama kadar yanında uyumuş olmalıydı. Ona haksızlık etmek istemiyordu. Kulübeden çıktığında güneş batıyordu. Karen eliyle ona gökyüzünü gösterdi.
- Böyle uyur isen güneşte kaçar Kayra senden. Hadi bekletme tabağını bitir.
- Sen ne yapacaksın ?
Mangalın başına geçen kişiye et kalmaz.

Karen kahkaha atmaya başladı. Kayra bu duruma pek anlam veremedi.
- Alfa senin için aldı bu etleri kasaptan.
- Ondan mı gülüyorsun ?
- Evet. Bilirsin alfa kurtlar doğal avcı. Ama kuzenim senin için insanlara ait bir kasaba gidip et seçti.
- Mangalda eti severim.
- Rüyanda et istiyorum diye sayıklamaya başladığını söyledi. İyi ki bebek istiyorum diye cümle kurmadın.
Yediğim et, boğazımda kalıyordu. Karen hemen koşup su getirdi bana.
- Luna sadece şaka.
- Biliyorum Karen. Et biraz az pişince kaldı boğazımda.
- Eminim Kayra öyledir. Sen bizi çıplak hiç görmedin değil mi ?

Kayra kıpkırmızı oldu.
- Hadi ama bilmiyor musun ? İnsan formunda iken çıplak gezeriz ormanda. Alpha Lucifer senin için yasak getirdi.
- İyi yapmış. Çıplak kimseyi görmek istemiyorum.
- Kuzeni olarak ilk beni görmek ister misin ?
Karen giydiği siyah gömleğin iki düğmesini açmaya başladı. Kayra koşarak kulübeye gitmek istedi. Karen önünü kapattı.
- Yemeğini bitir. Eğlen diye şaka yapıyorum burada. Yanlış anlaşılmasın. Sana saygı duyuyorum.

Onun kayıtsız tavrını Kayra anlamadı. Tabakta bulunan etleri yiyip Lucifer'in yanına gitmek istiyordu. Fakat tabağında bulunan etleri bitirirken Karen ile geçirdiği saatlerde aslında onun çok komik olduğunu anladı. Afiyetle yemişti yemeğini. Akşam olmuştu ormandaki kulübede. Ve Kayra gitmemişti Lucifer'in yanına.
- Kayra. Lucifer seni cidden seviyor. Senin geçmişini bilmek içinde uğraşıyor. Ama sende onunla daha fazla ilgilenmek için adım atmayı düşünmelisin bence.
- İlişkimiz henüz yeni.
- O seninle uyumak için geldi kulübeye. Üstelik alfa olarak sürünün çok işi var iken yaptı bunu. Rick en yakın adamı  Senin için onu dövdü.
- Biz iyiyiz böyle.
- İyi olmuş olsaydın tahlil yapmam için izin verirdin bana.
- Denek olmak istemiyorum. Ben ne isem öyle devam edeceğim hayatıma.
- Bilim ışıktır Kayra. Korkulardan kaçarak onları yenemezsin. Üstüne gitmen gerekiyor. Lucifer daima seninle olamaz.
- Ben buraya ait değilim. Lucifer'in sürüsü olmadan yaşadım. Yine yaparım. Sürüyü korumak için Karen uzak tutmak istiyor herkes beni.
- Yanlış anlamaya çok müsait davranıyorsun Kayra. Alpha Lucifer kolayca sürünün başına geçmedi. Lanetli bir sürüde binlerce ölümü tattı. Kendi karanlığında yaşadı yıllarca. Hepsi onun için zordu.
- Benim için kolay mıydı ? Hayatıma giren erkek beni aldattı. Ailem beni özgürce bıraktı. Kuş gibiydim. Uçup gidiyordum. Ondan sonra kanatlarım kırılıp döküldü yere. Öfkeli oldum. Kimseyi istemedim. Kafamın içindeki ses susmadı. Uykusuz kaldım. Gözümün altında torbalar oldu. Nereye ait olduğum konusunda fikrim yoktu Karen.
- Neden terapi almadın ?
- Ben rüyamda saçma sapan şeyler görüyorum diye doktora mı gidecektim ?
- Evet. Bu rahatsız ediyor ise psikolog ile durumu konuşup rahatlamaya çalışman lazımdı.
- Ben rahat değildim. Kendimden vazgeçmiştim. Hep beni kıran adamı düşündüm. Neden aldattı beni ? Ben eksik miyim ? Çirkin miyim ? Bir ay sonra sevgilisi ile resimleri gördüm telefonumda. Ana sayfam onların aşkı ile dolarken benim kalbim düştü ateşe.
- Geçmedi mi ? Lucifer'i görünce değişmedi mi senin bakışın aşka ?
- Hayır. O da kırdı beni. Zaten sabaha çıkmayacak bir kız olduğumu söyledi. O sadece zevkini düşündü. Kesinlikle beni değil.
- Dolunay zamanında bilim insanı olarak bende zorluk yaşıyorum. Lucifer seni anlattı bana. Onu çaresiz nadiren gördüğüm için düşünmeden geldim buraya. Senin yeniden yaşıyor olman ilgi çekiciydi. Ama şimdi kalbindeki dağı biliyorum. Yaralısın Kayra.
- Aşka ağrı kesici iğne vurulmaz Karen.
- Unutmak adlı serum olsaydı Kayra sana takar ve yaşadığın kötü şeylerin her damlada silinmesine izin verirdim.
- Babama göre ben onların mucizesi oldum. Benden sonra erkek kardeşim doğdu. Ben kendimi sevmez iken onlar beni seviyor. Lucifer'e göre zihnim bana bu konuda oyun oynuyor. Gördüklerim yanıltıcı olabilir Karen.
- Lucifer senin eşin. Eş bağı yüzyıllardan beri vardır kurtların hayatında. O seni bizden daha iyi hissediyor. Öyle söyledi ise mutlaka altında yatan başka sebepleri hissetmiş olmalı.
- Karen insanlar kurt oluyor. Ama kurtlar hiç insan olmadı mı ?
- İğneler sayesinde kurt formunu ebedi olarak kaybeden sürü üyeleri var. Fakat ömürleri kısa oluyor. Lucifer'in kız kardeşi Veronica gibi.
- İnsan mı oldu ?
- Veronica ve Lilly çocukken harika güzellikte olan iki dişi kurt olarak bizimle yaşıyordu. Lilly aşıktı Lucifer'e. Veronica ise Ace adlı doktora aşık oldu. Ace insandı ve işaretlenmek istemiyordu. Veronica'ya sürpriz yapmak için ormana geldi. Dönüştü, dağdan düşen kaya arabasına çarptı ve o öldü.
- Çok üzüldüm.
- Hepimiz acılı şekilde Veronica'ya başsağlığı dilemek istedik. Ama o kararını vermişti. Kurt olarak yaşamak istemiyordu. Sonunda tamamen insana dönüştü. O 24 yaşında şehire gitti.
- Lucifer ne yaptı ?
- Kız kardeşini destekledi. Veronica kurt olarak büyüdü. Bir yerden atlamayı unutmadı. Tren gelirken çocuğu kurtarmak istedi. Ama yükseklik fazla olunca insan formunda olduğunu unuttu. Tren kazasında çocuğu kurtardı ama kendisi öldü.
- Diğer insana dönüşen kurtlar yaşıyor mu ?
- Hayır. Genetik olarak bu mümkün. İçgüdüsel olarak değil. Senin gen yapın yine bize benzer ama tam dizilişi ayrı. İnsan olarak gözüküyor gibi ama bazı değerlerin yüksek.
- Kan benden aldın mı ?
- Lucifer uyurken boynundan benim için bir damla kan aldı.
- Ama ben hissetmedim ?
- Eşin sana kibar davrandı. Melez olduğunu ben düşünüyorum Kayra.
- Lucifer ne düşünüyor ?
- O senin her halini sadece seven bir alfa. Seni iyileştirmek ona iyi gelecek. Onun laneti senin sayende yok oldu. Sevgi herkesi iyileştirir ve ruhu besler. İkiniz bu zorluğu beraber kolayca atlatacak. Sadece ona biraz sarıl Kayra. İhtiyacı olduğunu unutma.

Karen kalkıp gittiğinde Kayra düşündü. Lucifer onu sarıyordu uykusunda. En derin parçası zaten olmuştu çoktan. Karanlığın içinde kendi yıldızını aradı Kayra. Kokusu geliyordu burnuna.
- Lucifer. Ağaçların arkasında olduğunu biliyorum. Rick'e niye saldırdın ?
- Kayra. O sana dokunamaz.
Lucifer kan kokusunu aldığında koşarak Kayra'nın yanına geldi.
- Kulübeye gir ve asla ses etme. Kral Edgar bizim araziye geliyor.
Karen kurt formuna dönüştü.
- Alfa gitmemiz gerekiyor.
- Kayra dediğimi unutma. Sakın dışarıya çıkma.

Sürünün Yuvası 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin