Karen Walker

6 4 0
                                    

Dikilmiş karşımda duran beta kurda sordum.
- Kaç ay oldu ?
- Alfa. Bir yıldır kaçan omega Zena Ay bulunamadı.
- Kocaman ormanda zayıf ve güçsüz omega olmadan geri mi döndün ?
- O başka sürüye sığınmış olabilir. Bizim arazide değil.
- Beyaz Bulut sürüsüne sığınmış olabilecek olduğunu bilmiyor muyum ?
- Alfa. O eğer kabul edildi ise savaşçı olmuştur.
- Çık dışarıya.
Beta kurt gitmişti. Nick onu muhtemelen eğitti. Onun savaşçı kurtlarını bilmeyen yok. Zena kaçınca omega tayfası onu örnek aldı. Ve aynı şekilde onlar ormanda kaçmaya başladı. Çoğu geri dönmedi. Beyaz Bulut sürüsüne savaş açardım. Ama annem istemedi.
- Eşin iyi yaptı. Bence daha önce gitmiş olmalıydı. Senin kurdun yüzünden herkes perişan.

Annem bana sırt çevirdi. Kayınvalide olarak gelinin tarafında yer aldı. Annemin yapacağı isyan sürümü dağıtır. O da farkında. Beni bırakıp yazlık eve gitti.
Öyle ise kartlara bakmam lazım. Beyaz Bulut sürüsüne savaş açmadan önce gücünü bilmem için ilk adımı geç olmadan atacağım.
Yürüyüp savaş için daima hazır olduklarını düşündüğüm beta kurtların yanına gittim.
Zena şimdi beni yenmek için kan ter döküyor. Benim beta kurtlar ise çocuk seviyor. Başıma daha kötü şeyler gelmeden önce hırladım.
- Çocukları götürün hemen.
Kalpsiz olduğum söylenemez. Savaş alanında kafasına bir odun gelmiş olsa çocuk ölecek. Benim akılsız beta kurtlarım içgüdüsel davranıyor.
- Bir daha savaş eğitimi yapılan yerde çocuk görmek istemiyorum. Siz savaşçı kurtlar oluyorsunuz. Çocukları tehlikeye atmak nasıl bir beyindir ?
- Üzgünüz alfa.
- Tekrarı olursa ben sizi üzerim. Rahat olun şimdi.

Onu gördüm. Beta kurtların çocuklarından biri bağırdı.
- Babama kimse bağıramaz.
Minicik ayakları ile ellerini koymuş beline dikilmiş duruyor karşımda. Sevimli tavrı kalbimi yumuşacık yaptı.
- Senin adın ne ?
- Zena Ay.
- Zena mı ? Bu çocuk kimin ?
Beta kurtların arasından biri öne çıktı.
- Alfa o benim kızım.
- Omega Zena ile ilginiz var mı ?
- Ablam oluyor.
Zena kaçınca ailesini sorgulamak istemiştim. Ayberk'in eşi hamile olunca annem araya girmişti. Demek eşi doğum yapmıştı.
Alfa kanı küçük kızda akıyordu. Babası ise alfa oğlu olunca savaşçı beta kurtlara bizzat annem tarafından seçilmişti.
Savaş alanından ayrıldım. Odama gidip Beyaz Bulut sürüsünün alfasını aradım.
- Alpha Nick Jonas. Ben Karen Walker. Müsait iseniz öğleden sonra savaş antrenmanı yapmak isterim.
- Zevkle orada olacağız. Zaten uzun zamandır bu telefonu bekliyordum.
Telefonu kapattı. Bende onlar için hazırlıklı olacaktım.
- Beyaz Bulut sürüsünün savaşçı kurtları eğitim için gelecek.
Pencereden savaş eğitimi alanında duran kurtlara seslendim. Ayberk pek mutlu değildi. Kız kardeşini görmek mi istemiyordu ? Pek o umrunda değildi. Nasılsa ablası gelecekti.

Yarım saat sonra onların geldiğini bildirdi beta.
Bizzat evin kapısının önüne gidecektim. Beta bana eşlik ederken hiç olmadığım kadar güvenle bastım zemine.
Arabadan ilk olarak Alpha Nick Jonas inmişti. Yayılan gücüne bakarsam onun olduğunu tahmin etmek zor değildi. Oldukça yakışıklı biriydi. Hakkını yiyemem. Lüks bir arabaya sahipti. Kendinden emin şekilde bana baktı. Benim kim olduğumu eşim söylemiş olmalıydı. Gülümsedi. Ama içten değildi. Elini uzattı.
- Şahsen yüz yüze gelemedik. Şimdi tanışmak nasip olmuş. Ben Alpha Nick Jonas. Beyaz Bulut sürüsünün alfası oluyorum.

Tokalaştım onunla.
- Bende Alpha Karen Walker.
Sürünün arabalarından adamları indi. Bir kız onlarla gelmişti. Ama eşimi göremedim.
- Sizin için sorun olmaz ise misafir olarak bu gece kalmak istiyoruz.
- Hiç sorun değil.
Ayberk onlara odalarını göster.
- Unutmadan Alpha Karen Walker. Sabah iki savaşçı bize katılacak.
- Anlıyorum.
Onları Ayberk götürdüğünde acıkmış olduğum için mutfağa gittim. Daima sıcak olan çorbadan bir kase alırdım. Tam kepçeyi alırken tuhaf bir koku hissettim. Daha sonra başım acıdı.

Gözlerimi açtığımda ellerimin bağlanmış olduğunu anladım.
- Neler oluyor ?
Eşimin kokusunu tanıdım.
- Zena.
Fakat o sadece anlamsız şeyler söylemeye başladı.
- Kurdum benimle.
Ne yapmayan çalıştığını anladım. Kadim dilde kurdumun geri çekilmesi için şarkı söylüyordu.
- Hayır. Ben böyle yaşayacağım.
Yarım saat sonra daha insan gibiydim. İlkel ve vahşi tarafım kayboldu.
- Dur artık.
- Hayır.
Kafamın içindeki sesler birbirine karıştı. Zayıflık, kan, açlık. Daha sonra güç, kötülük, karanlık.

- Zena yeter artık.
Sonrası uzay boşluğu. Karanlık ve hafiflik. Sanki değişimin ilk ayağı.
Bir yıl boyunca eğitimle kilo alıp kendime güvenimi kazandım. Düzenli beslendim. Zayıf Zena gitmişti. Kilo alan ve dengeli beslenme programına uyan alfa geri gelmişti. Mutluydum. Beyaz Bulut sürüsü ailem olmuştu. Savaşçı kurtları beni yetiştirdi. Zen ile Sella aşkı yeşerdi tabiki. Zen güçlü bir savaşçı kurt olduğu için boş zamanlarda daima bizimle ilgilenen kişi olmuştu. Zen sayesinde kurtların canavar tarafını yok edecek kadim şarkıyı ezberledim. Böylece plan devreye girmişti. Sadece bekledik.

Alpha Karen Walker bizi arayacaktı.
Şimdi ise Karen bayıldı.
- Karen. Duyuyor musun beni ?
Zen geldi hemen.
- Zena. O iyi. Sadece baygın.
Zen ile birlikte Ayberk ile temasa geçtik. Ayberk önce planı kabul etmeyecek olduğunu söyledi bize. Benim erkek kardeşim daima korkak olmuştur. Bize onun sadece kimlerle temas ettiğini söylemesini istedik. Böylece benim güçlenip savaş eğitimi aldığımı duyması için gereken koşullar oluşmuş olacaktı. Zen sabırla bekle dedi bana. Bende Ayberk'in bizimle tekrar temas kurmasını bekledim.

Planın başında eve Alpha Nick Jonas gidecekti. Onu kaçırmak içinde Ayberk bize gereken zamanı verecekti. Misafir olarak kalmak için kurduğumuz tuzak işe yaradı. Şimdi Karen Walker sürünün hastanesinde tedavi görüyor. Zen evde dinlen dedi bana ama ben uyumadım. Kimseye haber vermeden onun kaldığı odaya ilerliyorum. Yakalar isem Nick bana kızar. Kokusunu alıyordum. Odanın kapısını açtım. Yatakta yoktu.
- Karen.
Banyoya koştum. O yoktu. Kaçmış olabilirdi. Hemen Nick'e haber vermek için odadan ayrılacak iken fısıldadı.
- Zena.

Perdenin arasından çıktığında onun gözlerine baktım. Kurdu gözükmüyor gibiydi. Adımı öfke ile ağzında sıkıştırıp bana tükürmedi. Memnun olmam lazımdı. Ona yaptığım şey için acayip kızgın gibi hiç bakmadı.
Beni yakalayıp iki kolu ile tuttu. Sanki daha önce hiç görmedik birbirimizi. Çenemi dağıtan adam boynuma eğilince korkudan titredim. Ama o kokumu çekti içine bir nefeste. Aşık olunacak yüzüne hala güven duygum yerleşmiş gibi değildi.

Nasıl olup olmadığını kontrol etmem lazımdı. Nefret ettiğim adam eğer dönüştü ise öpücük karşısında bir eşin sıcaklığını bana verecekti. Dudaklarına yapıştım. Ve hemen çekildim. O robot gibiydi. Birazdan bağırıp eski haline döner miydi ? Karen beni tuttuğu gibi duvara fırlattı. İnanılmaz olan kadim şarkı bu adamda etki etmemişti. Yoksa bana böyle davranışlar sergilemeye devam etmezdi. Ben bir mucize olmasını umdum. Yine kabus gibiydi. Yanıma geldiğinde kolumu uzattım. Beni eskisi gibi kırıp atacak kemik yığını olarak düşünmesi onun hatası olurdu. Kas yapmıştım. Onu engelliyor oluşuma pek şaşırmadı. Bunu bekliyordu. Eşler zihinsel bağlantı kurardı.
- Karen sadece beni öpmeni istiyorum.

Düşüncem eyleme dönüştü. O benim dudaklarıma yapıştı. Üzerinde etkili olmuştum. En azından ben öyle düşündüm.
- Geri çekil.
Karen çekilmek yerine dudaklarımı emmeye başladı.

Sürünün Yuvası 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin