Bir Yaz Partisi

316 13 0
                                    

Kayra geçen sene tanıştığı adamı hatırladı. Tıpkı o gün giydiği kırmızı elbisesine baktı aynada. Ardından saçını topladı. Plaj, evlerine oldukça yakındı. Üç dakika sonra plaja giden merdivenlerin başında durdu Kayra. Arkadaşları kumsalda gitar eşliğinde aynı o gün olduğu gibi eğleniyordu. Işıklar göz kamaştırıcı ve müziğin sesi gelenleri karşılamaya yetecek kadar yüksekti.

Merdivenden aşağıya doğru inerken Rex arkasından seslendi.
- Seksi iç çamaşırı giymeyi unutmadın değil mi ?
- Hadi ama Rex. Sende taş gibi kaslarını göstermek için gömleğini evde bırakıp gelmedin mi ?
- Görmeden beni iyi tahmin ettin Kayra.
- Yıllardır arkadaş olduğumuz için birbirimizin sırlarını biliyoruz.
Rex koşarak Kayra'nın elini tuttu.
- Merdivenleri ağır ağır iner isen en seksi adamı başka kızlar götürür yatağa. Hızlı hızlı iner isen yatakta düşüş sert olur Kayra.
- Hiç utanma kalmadı sende Rex.
- Ama tatlım biliyorsun hayat böyle.

Özgürlüğün tadını Rex çıkarmam konusunda ısrar etti. Giymiş olduğum ayakkabıları çözüp eline aldı.
- Terlikle gelebilirsin. Biz bize olacağız. Resmi şeyleri geride bırak artık Kayra.
Rex'i duymazdan geldim. Kumun üstünde yürümeye başladım.  Arkadaşlarım, sevgilileriyle öpüşmeye başlamıştı. Rex onlara bağırdı.
- Olan var olmayan var. Kıskanırlar.

Kayra'nın kalbi geçmişe gitti. Onu üzen adamı düşündü. Böyle partide müziğin ritminde tek vücut olmuştu ikisi. Ama sonra adam kalbini paramparça etmişti. Farkında olmadan birine çarptı. Tam düşecek iken güçlü bir el onu kendine çekti.
- Üzgünüm.

Bu sesi daha önce duymadığını biliyordu. Karşısındaki kahverengi gözlere baktı. Kayra elini neden çekmediğini anlayamadı. Karşısındaki adamın güçlü sesi sanki ona engel olmuştu. Üstelik daha partiye yeni gelmişti. Hemen birini bulmayı beklemiyordu.
- Teşekkür ederim. Ama gitmeliyim.
Kayra adamı arkasında bıraktığı için pişmanlık yaşamıştı. Rex elinde tuttuğu kadehi uzattı.
- Adam seni gözleriyle yedi. Şarap götür ona. Seni yatağa atmak için can atıyor.
- Olur.

Kayra ilk kez kendi kurallarını yıktı. Geriye döndü. Kadehi tanımadığı adama uzattı.
- Adını öğrenebilir miyim ?
- Kayra.
- Öyle ise kadehi merhaba hediyesi olarak alıyorum.
Kayra onun kadehte bulunan şarabı içmesini izledi. Adamın gözlerinde yanan ateşten etkilendi. Adam kadehi kuma bırakıp Kayra'ya baktı.
- Beni takip edersen ikimiz kalırız baş başa.
Kayra önce tereddüt etti ama daha sonra adam gülümsedi.
- Karanlıktan korkan bir kız olduğunu hiç düşünmedim.

Kayra partide tanıştığı adamla yürümeye başladı. Yıldızlı bir gecede yolları tesadüf eseri denk düşen iki kişiydi onlar. Adam neden böyle bir teklif yaptığını bilmiyordu. Bugün sadece sürüden uzak kalmak istiyordu. Ayakları onu kumsala getirmişti. Şimdi ona inanan kıza laneti ile gelecekti. Kiminle yattı ise ertesi sabah kız ölüyordu. Şimdi aynı şeyin olacağını biliyordu. Sabahın gecikmesi gerekiyordu. Yattığı kadınların yaşaması için. Müzik sesinden biraz uzaklaşıp ağaçlık alana gelince Lucifer durdu.
- Dans edelim mi ?
- Evet.

Kayra onun kollarında hiç olmadığı kadar özgür hissetti. Yakışıklı yüzün sardığı beli ve gözlerinin karşısında vücudu daha fazlasını talep etti. Adam sanki onu duymuş gibi vücudunu bastırdı Kayra'ya. Adamın sertleşmiş olan aleti Kayra'nın merakını artırdı. Acaba sekste bu adam mükemmel olabilir miydi ? Dans pistinde birbirine cilve yapan iki ateşli çiftten farkımız yok diye düşündü.
Deneyim sahibi olmak istiyordu. Zaten eski sevgilisi ile birlikte olmamıştı. Ve bu yüzden aldatıldım diye Kayra kendini suçlamak ile geçirmişti saatlerini.

Oysa karakteri olmayan aldatır sevdiğini. Şimdi korkmak yerine zevk almaya bakmak istiyordu. Adamın acelesi vardı sanki. Elbiseyi kaldırıp Kayra'nın bacaklarını okşadı.
- Öp beni.
Daha önce çok kadınla yatmıştı Lucifer. Ama emir veren hiç olmazdı. Alpha Lucifer şaşırdı. Kayra'ya çekilen dudakları ise onu dinleyecek değildi. Öpüşme derinleşiyor ve Kayra'nın inleme sesi kulaklarına gelirken onu çimene yatırdı. Vücudunun her noktasına dudaklarını değdirip bıraktı.
- Seni istiyorum. Ama önce adını bilmem lazım.
Kayra nefes nefese konuşuyordu.
- Lucifer benim adım. Işık getiren biriyim.

Adam sırıttı. Vajinasının tadına tekrar bakmak için dudaklarını hassas noktaya gömdü. Hiç olmadığı kadar güzel bir yerdeydi.
Kayra ilk seferi olduğunu söylemek istemiyordu. Adamın altında eziliyor gibiydi. Acımıştı ama şimdi sırası değildi.
- Çok sıkı. Yoksa senin ilk seferin mi ?
Kayra cevap olarak inledi. Orgazm duvarına çarpıp yere düştü. Gökteki yıldızlar artık gözünün önünde daha fazla sanki parlıyordu.

- Alpha Lucifer. Problem var. Acilen gelmeniz gerekiyor.
Lucifer zorla cevap verdi.
- Şimdi sırası mı ?
Kayra anlamsız gözlerle Lucifer'e baktı. Az önce duyduğu sesler gerçek miydi ? Lucifer apar topar Kayra'nın üstünden kalkıp giyinmeye başladı.
- Otelde bir problem var. Birazdan geleceğim.
- Tamam.
- Lütfen beni burada bekle olur mu ?
- Erken dönecek misin ?
- Elbette.

Kayra onun ağaçların arasından çıkıp biriyle konuştuğu gördüğünde vücudunun tüm kanı çekildi. Lucifer ile seks yaparken başka erkek bu sahneyi izlemiş miydi ? Otele giden merdivenleri biliyordu Kayra. Otel yıllardır boştu. Kimse kalmıyordu orada. Lucifer yalan konuşmuştu ama neden ? Kayra sorularına cevap bulmak için elbisesini giydi. Lucifer ve yanındaki adamın merdivenlerden koşarak otelin önüne gittiğini gördü.

Müzik durmuş değildi. Kumsaldaki arkadaşlarının yanına geri döndüğünde sadece ayakkabıları almak istiyordu. Ayakkabıları alıp fazla dikkat çekmeden kumsalın sağında bulunan bahçeye doğru yürüdü. Bahçeden yukarıya doğru koştu. Otelin önüne geldiğinde kapıların kapalı olduğunu gördü. Lucifer ve yanındaki adamı aradı gözleri. O sırada kurt sesini duydu.  Etrafına baktı. Denizin kenarında yıllardır ailesi ile yaşıyordu. Hiç kurtları sahilde görmemişti. Otelin önündeki kapıya doğru yaklaştı. İncelemek istiyordu. Kapı dışardan kapalı gibiydi. Kayra dokunduğunda kapı açıldı. Hep otele yazın düğün için gelirdi. Kurt sesleri düğün yapılan kattan geliyordu. Kayra koşarak merdiveni çıktı. Hırlama ve bağırma kurtlara aitti.
- Alpha Lucifer. Sizin mülke izinsiz giriş yaptı. Sorguladım. İnfaz için emir bekliyorum.

Kayra konuşan adamı görmek için sağ tarafta bulunan gelin odasına doğru yürüdü. Kapıyı açtı ve pencereden baktı. İki tane insan ve iki tane kurt vardı. Böyle şeylerin okuduğu romanlarda olduğunu düşündü. Tabiki Lucifer gözünün önünde kurda dönüşüp adamın birisine pençe atana kadar. Kurt adamlarla aynı dünyada yaşadığını birine söyler ise hastaneye annesi götürürdü kızını. Üstelik o kurt adamla seks yapmıştı. Eski sevgilisi Fox burada olsaydı şimdi bunları yaşamamış olurdu. Kayra çaresiz ve üzgün hissetti. Kurtlardan biri hırladı. Kayra ile göz göze geldi.

Kayra hemen kaçmaya başladı. Otelin kapısını kapatıp karşı villada bulunan ağaçların arasına gizlendi. Kurt otelin önüne yaklaşınca insan formuna dönüşmüştü. Arkasından gelen ayak sesini tanıyordu artık. Eski sevgilisine kızıp yattığı Alpha Lucifer'den başkası değildi.
- Alfa o kız kaçtı.
- Üzülme beta. Benimle yatan kimse sabaha sağ çıkmıyor zaten.

Kayra bildiği tüm küfürleri bu adamın hak ettiğine inandı. Ölecek miyim sorusu bir şimşek gibi çarptı Kayra'ya. Daha gençti. Lanetli biri varsa Alpha Lucifer değildi. Onunla yatan kendisiydi. Tüm olumsuzluk eki alan erkekleri hayatına çekmeyi başardığı için kendini tebrik etti.
Lucifer ve beta kurt otelden ayrıldığında Kayra saklandığı yerden çıktı. Rex'e anlatmak istiyordu ama önce eve gitmesi lazımdı. Kurtlar iz sürüyordu. Ama hiç önemli değildi. Alpha Lucifer zaten kendinden oldukça emin değil miydi ? Yarın sabah ölmeden güne başlayacağım diye sertçe ayakkabılarını yere vura vura evine gitti.

Sürünün Yuvası 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin