Onun evine ilk geldiğim gün bana bağırdı.
- Küçük kafanın içinden geçenleri biliyorum. Omega olarak kalacaksın. Boşuna uğraşma.
Onun evi bir hapisten farksızdı. Alpha Karen Walker hiçbir duygu belirtisi olmayan kötü biriydi. Saati kaybolduğu için adamları iç çamaşırı ile beni bırakacak şekilde ararken benim sevgili eşim ne kıskandı ne umrunda oldum. Öfkeden ağladım. Onu yok edecektim. Bana birinin dokunmasına izin verdiği için bunu yapacaktım. Ben alfanın kızı oluyordum. Adamları bu şekilde üstümü arama hakkını asla elde edemez. Walker sürüsünün omega kanadında en popüler olan şey hırsızlık.Onun sürüsü tam leş. Babamdan daha kötü bir adamın himayesinde kalıyorum. Kaçma planlarımı bozan ise beta kurtlar oluyordu. Onlar her yerde kafamızın dibinde oluyordu. Annem ile Ayberk'in artık takmıyorum. Ayberk'in eşi var. Onlar mutlu. Eşi hamile. Zaten kafama ne geldi ise ailem yüzünden geldi. Annem ve Ayberk yanımda olmadı. Gidip Walker sürüsüne katıldı.
Beta Ansa tam bir katildi. Her sabah yemek odasında birini öldürüyordu. Kahvaltı tepsisine çarptı.
- Önüne bakma hiç tamam mı ?
- Sen bana çarptın.
- Omega cevap mı veriyorsun bana ?
Üstüme yürüyüp boğazıma elini getirince Alpha Karen Walker araya girdi.
- Onu rahat bırak Ansa. Bitmiş biri oldu zaten.Çok haklıydı. Biraz daha omega olarak kalır isem yoğun bakımda olurdum. Mısır lapası sevmem. Doğru düzgün yemekleri sürünün yoktu. Aç geziyordum. Babamın sürüsü yemek konusundaki aşçılar ile yarışıyordu. Sonra onları gördüm. Annem, Ayberk ve hamile eşi gelmişti.
Beta Ansa ziyaretçi zamanı diye güldü.
Onlarla aynı odada nefes alamıyordum.
- Defolup gidin.
- Ama kızım dinler misin ?
- Bana ayak bağı oldun anne. Yüzünü görmek istemiyorum.
- Abla.
- Sen hiç konuşma. Eşini hamile bırakır iken iyi değil mi ? Ayberk çocuğun başka sürüde omega olarak büyüyecek. Sefil olacak. Gelmiş abla diyorsun.
- Ama abla bizi dinler misin ?
- Bir daha beni görmeye gelmeyin. Umrumda artık değilsiniz. Sürüde mis gibi yaşayın. Esaret sizin kanınız. Babamdan miras kalmış. Duydunuz mu ?
Ayberk'in eşi bana bağırdı.
- Kendi öfkeni bizden çıkarma.
Daha fazla onları dinlememek için ziyaretçi odasından çıktım. Bir el beni çekti.
- Seni tanıyorum. Alfanın annesi oluyorsun.
- Sende onun eşi. O yüzden konuşmamız lazım.Beni bir başka odaya götürdü. Odanın kapısı ormana açılıyordu.
- Zena gitmelisin. Eğer şansın varsa en yakın Beyaz Bulut sürüsüne o seni bulmadan katılırsın.
- Neden bana iyilik yapıyorsun ?
- Oğlum bir canavara dönüştü. Onu kurdu kontrol ediyor. Ve yakında dolunay olacak. Sana zarar vermesini istemiyorum.
- Ya beni yakalar ise ne olacak ?
- Beyaz Bulut sürüsü sığınan omega kurtları asla teslim etmez.
Kurda dönüşüp arkama bakmadan konuşmaya başladım. Orman büyüktü. Beyaz Bulut sürüsüne dair bilgim yoktu. Bir saatin sonunda bir şelale gelmiştim. İnsan formuna dönüştüm. Yarı çıplak şekilde su içerken onu gördüm.
Bembeyaz bir kurt bana bakıyordu.
Aşırı yorgundum.
- Kimsin sen ?
Kurt bana cevap vermedi. Beni kokladı. Ve dilini gösterip oyunlar oynadı. Onun peşine takıldım. Boynumu okşadım. Sonra onları gördüm. Bize bakan insanları. Hepsi yarı çıplak şekilde ikimize bakıyordu.
Çığlık attım.
- Kimsiniz ?
Beyaz kurt insana dönüştü. O nefes kesici kaslara, sarı saçlara ve yeşil gözlere sahipti. Vücudum ısındı. Gördüğüm en karizmatik erkeklerden biriydi.
- Ben Beyaz Bulut sürüsünün alfası Nick Jonas.Başımdan geçenleri anlatınca onlar benim sığınma talebimi kabul etti.
- Sabah altıda antrenman sahasında olmalısın.
- Tamam.
İlk kez kendimi özgür hissediyordum. Sonunda tertemiz bir yatakta yatıyordum. Nick tatlı biriydi. En önemlisi nazik ve kibar.Burada olduğum için şanslıydım.
İki hafta boyunca sabah altıda başlayan eğitime ve sürüye alışmıştım. Nick'in kuzeni tatlı Sella benimle yakından ilgileniyordu. O artık benim en yakın kız arkadaşım olmuştu. Beyaz Bulut sürüsünün savaşçı kurtları bir görev için Almanya'ya gitmişti. Ve haftaya onlar dönüyordu. Sella onlardan övgü ile söz ediyordu bana.
- Onlar gelsin. Sen eğitimi o gün göreceksin. Şimdi bizim yaptığımız sabah antremanı sadece Zena.
Sella dışında evde en sevdiğim isim Ace olmuştu. Ace oldukça komik biriydi. Daima bana şakalar yapıyordu.
- Zena gülümsemeyi unutma.Mutfakta ikisiyle kahvaltı yapmayı gerçekten çok seviyordum. Artık alfa olmaktan daha öte bir keşif yapmıştım. Aile olmak sadece kan bağı ile gerçekleşmezdi. Asıl aile senin yanında olan insanların sıcacık gülümsemesi olabilirdi. Ace ve Sella aileden biriydi benim için. Onları cidden seviyorum. Yanımda oldukları bilmek benim gece uyurken mutlulukla gülme nedenim olmuştu.
- Zena onları almaya gitmeliyiz.
Ace ve Sella benim yanımdan ayrıldı. Bende gelecek olanları acayip merak ediyordum. Fakat sürünün alfası okumam konusunda ısrarcı olunca kütüphaneye gittim.Kurtların yaşamını konu alan kitaptaki detaylara takılıp kalıyordum. Karen Walker için kitap okuduğumu itiraf edebilirim. Onun kurdu onu kontrol ediyor ise vahşi ve ilkel tarafını dizginleme şansı yoktu. İnsan formunu ona niye vermişti ? Kütüphanede kaldığım sürede Walker sürüsünü düşündüm. Beni aramak eşimin aklına gelmemiştir. Nasılsa alfa için savaşıyor olmam solmuş yapraklara benzedi. Beyaz Bulut sürüsü yardım edecekti bana ama yine yenilmek istemiyordum.
Sürüde alfanın en yakın ismi Gill ise beta kurtların başkanı konumunda yer alıyordu. En azından onun lakabı başkan. Gördüğüm en koruma ruhlu insan. Bazen Ace ile yastık atıyoruz birbirimize. Gill gelip beni koruyor. Bu beni güldürüyor.
- Ace. O bizim kız kardeşimiz.
Benim gibi gıcık birine kız kardeş yakıştırması yapıyor. Ayberk ise ablasının zulüm gördüğü sürüde kaçıp karısının arkasında duruyor. Ayberk yerine Gill benim için asıl erkek kardeş. Sorunlarımı ona anlatır isem ilgileniyor. Tabi Gill evli. Onun eşi mutfakta harika. Bize enfes tatlılar yapıyor. Ace'nin eşini nadiren görüyorum. Çünkü; o kendini doğaya adadı. Sürekli olarak yoga yapıyor. Ace ile onları nadiren görüyorum.
- Dağa gitti.
- O şimdi meditasyon yapıyor.
Eşi ondan uzaklarda gibi. Sanırım ara sıra böyle değişiklikler yaşam yolunda bana iyi gelebilir. Ama şimdiki hedefim bambaşka. Güçlenmek.Beyaz Bulut sürüsünün alfasının eşi yok. Fakat şaşırtıcı şekilde Nick Jonas'ın erkek kardeşi olacak yakında. Sürünün lunası öldüğü için babası evlenmiş. Nick yeni doğacak erkek kardeşini görmeye pek istekli değil. Sanırım babası bu durumu anladığı için onlarla ormanda kalmıyor. Nick adına üzücü bir durum. Kurtların çoğalması adına bazen alfalar böyle kararlar alıyor. Nick babasının görevi ona verdiğini söyledi. Kısacası babası Nick'e sorun olmayacak. Umarım gelecekte doğan kardeşi sürüde hak iddiasında bulunmaz.
Sella'ya gelince onun aşk hayatı oldukça karışık. Sella daha önce Gill ile sevgili olmuş. Fakat ikisi iki ay içinde ayrılmış. Bir yıl önce Sella sürünün savaşçı kurtları ile aşk kaçamağı yaşadığını söyledi bana. Ama ismini vermedi. Onlar gelince hangisi olduğunu bul dedi bana. Bence o hala aşk kaçamağı yaşadığını söylediği erkeğe aşık. İnkar ediyor ama ikisi bir arada iken cevabı gözümle görmüş olacağım. Sella'nın görevde olanları her saniye boşuna sormuyor alfaya.
Onu her yerde aradım. Kokusunu takip ettim. Ama bulamadım. Kurdum değil insan tarafım o var diye nefes alıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürünün Yuvası 🙋
WerewolfYazmış olduğum üç kitabı tek çatı altında toplamaya karar verdim. Kurt adamların dünyasını seviyorsanız keyifle okumaya davetlisiniz. 🌠 Lanetli Alpha 🌠Asi Luna 🌠Alpha Mark