Arabanın yanında kaldığında Lucifer'in gözleriyle karşılaştı. Karen ve Lucas çoktan eve gitmişti. Lucifer onun elini tuttu.
- Benimle gel Kayra.Kral Edgar'ın karşısında söyledikleri için eşinin hesap soracağını düşündü Kayra.
Yol boyunca Lucifer'in anlamlı bakışlarını üstünde hissetti. Fakat Karen'in evinin önüne geldiklerinde Lucifer ona gökyüzünü gösterdi.
- Yıldızlar tüm olumsuz şeylere rağmen hala gökte. Tıpkı bizim gibi.
- Beni bu yüzden mi çağırdın ?
- Hayır.
- Neden peki ?
- Karen'in evi bizim için müsait değil.
- Anlamıyorum.
- Baş başa kalmamız gerekiyor. Sen dişi kurtsun. Eşim sürünün erkeklerinin olduğu evde tek uyumaz.
- Yok artık. Karen senin kuzenin.
- Umrunda değil. Ben sözümü söyledim.Kayra daha ne olduğunu anlamadan Lucifer onu kucağına alıp ormana doğru götürdü.
- Nereye gidiyoruz ?
- Gölü besleyen suya elbette.
- Neden ?
- Temizlenmek istemiyor musun ?
- Banyo var iken akan bir suya girecek değilim.
- Su, göle dağdan aşağıya geliyor. Gittiğimiz yer dümdüz. Karen suyu evine getirmek için yıllarca uğraştı.Ağaçların arasından Lucifer'in kucağında geçen Kayra geldiklerini anlamıştı. Suyun sesini duyuyordu.
- Şimdi yere bırakıyorum seni.
Kayra yere basar basmaz tepeden akan şelaleyi gördü.
- Bu muhteşem.
- Söylemiştim sana. Tamamen doğal hayatı kurtlar tercih eder.
- Su soğuk mu ?
- Elbette.
- Lucifer hasta olurum.
- Hiçbir şey olmaz.Tüm yaşanan kargaşa sanki olmamış gibi Lucifer giysilerini çıkardı.
- Kayra. Ne duruyorsun ? Soyun.
- Asla olmaz. Sen gir ben izlerim seni.
- Öyle mi ?
Lucifer sadece iç çamaşırı ile kaldığında Kayra utandı.
- Beni istiyorsun. Belimde ayaklarının olmasını hayal ettin Kayra.
- Hayır.
Lucifer onu kucağına aldı.
- Senin tadını istiyorum ağzımda.
Kayra cevap veremeden onun dudaklarını öpücükle etkisiz hale getirdi Lucifer. Ve gülümsedi.Kayra daha fazlasını istiyordu. Şimdiden ıslanmıştı. Lucifer'in vücudundaki sıcak dalga onu sarmış gibiydi. Kayra elini Lucifer'in meme uçlarına getirdiğinde o şehvetten dolayı iç çekti.
- Dokun bana eşim. Seni istiyorum.
- Lucifer öp beni gitsin.
Lucifer onun ağzını, gözünü, yüzünü öptü önce.
- Birlikte tertemiz olalım.
- Soğuk suya girmem için mi öpüştük?
- Elbette.
- Yere bırak beni Lucifer. İnanamıyorum sana. Beni kandırdın resmen.
Lucifer onu yere bıraktı.
- Karen hoşgeldin.Kayra arkasını döndüğünde Lucifer kurt formuna dönüşüp onun elbisesini pençe darbesiyle yırttı.
Tekrar insan formuna dönüştü.
Kayra bağırdı.
- Yalancı. Beni kandırıyorsun sürekli.
- İç çamaşır ile çok seksi olduğunu söyleyen oldu mu ?
- Çok sayıda erkek söyledi.
- Yalan.
- Doğru.
- Kim onlar Kayra ?
- Seni ilgilendirmez.
Lucifer tüm itirazına rağmen Kayra ona geçmişini anlattı. İkisi temizlenip olarak sudan çıktı.
- Beni takip etmelisin Kayra.
- Havlu mu bulacaksın bize ?
- Hayır. Evimize giden yolu.Ormanda ikisi sağa doğru yürüdü. Sarmaşıklar kalacak oldukları evi kapatmıştı. Lucifer bir ağacın gövdesine dokundu. Evin ışıkları yandı.
- İnanamıyorum. Bu ev yeşiller arasında kalmış.
- Kanada'ya çok sık gelmedim. Ve iki gün sonra sürü buraya gelecek.
- Sen neden bahsediyorsun Lucifer ?
- İki gün boyunca avlanmak için kurt olacağız. Ben dahil herhangi birini sakın içeriye alma. Biz gibi görünmeyecek vücudumuz.
- İki gün sonra dolunay gecesi değil mi ?
- Evet Kayra. Her dolunay bizim için ne anlamı geliyor diye biliyorsun. Şimdi iyi uykular.Sabah olduğunda Karen'in sesini duydu.
- Kayra. Yürüyüş için uyan.
İki saat boyunca Karen ile ormanda yürüdü Kayra.
- Lucifer yok mu ?
- Sürüyü karşılamak için gitti.
- Jet ile mi gelecek tüm sürü ?
- Hayır. Onlar biz ayrılır ayrılmaz Kanada'ya doğru yola çıktı. Öğleden sonra herkes av için burada olacak.
- Av için ormanda grup mu kuruyorsunuz ?
- Hayır. Önce izin alıyoruz. Avlanmak serbest değil Kanada sınırları içinde.
- Anlıyorum.Karen o sırada arabası ile gelen Lucas'ı gördü.
- Kayra. Evimin tadını çıkar sen. Bizim av için harita üstünde çalışmamız lazım.
- Ev çok büyük. Dolaşır iken kaybolmak istemiyorum.
- Alpha Lucifer'in ofisi en üst kat. Oradan uzak olursan diğerleri için hiçbir sorun olmaz.Karen uzaklaşır iken Kayra üst kata çıkmak için koştu. Girilmesi yasak olan ofisi şimdiden merak ediyordu. Lucifer sürüyü karşıladı. Rick ona raporu verince Kayra'yı görmek için kulübeye geri döndü. Kayra yerinde yoktu. Onun kokusunu takip etti. Karen ile Lucas kapının önünde harita üzerinde çalışıyordu. Kayra eve gitmiş olmalıydı. Kokuyu takip eden alfa ofisin kapısının önünde durduğunda Kayra'nın sesini duydu.
- Böyle tatlı çocuk olmak zorunda mısın Lucifer ? Çocukluk resimlerini hep merak ederim ben.
O sırada bardak sesini duydu Lucifer. Ve kan kokusunu alınca hemen kapıyı açtı.
- Lucifer.
- Ofise izinsiz girip kupa bardağını kırdın mı Kayra ?
- Elimi kesti bardak.
Lucifer eğilip onun eline baktı.
- Hafif bir çizik.Lucifer hemen çekmeceyi çekip yara bandı alıp Kayra'nın parmağını sardı.
- Daha iyi oldu sanki.
- Teşekkür ederim.
Dolunay yaklaşır iken Kayra'nın yanında durmak Lucifer için zor oluyordu.
- Şimdi kulübeye döner misin ?
- Hayır.
- Kayra seninle konuştuk. Ava bir gün kaldı. Yarın ortalıkta hiç gezme.
- Beni istemiyorsun.
Çekip gitmek üzere olan Kayra'nın elini tuttu. Onu göğsüne yaklaştırdı.
- Seninle birlikte olduğum her geceyi uzatmak için canımı verirdim.Kayra ağzını açıp ona cevap vermek yerine Lucifer'i öptü. İnilti çıkaran Lucifer onun kalçasına ellerini götürdü. Kayra dudaklarından geri çekildiğinde Lucifer daha fazlasını istiyordu.
- Yıldızım sensin Kayra. Karanlıkta bırakma beni.
- İşler sarpa sarınca seni öperek susturmak hoşuma gidiyor Lucifer.Kayra elini onun boynuna götürdü. Göz göze bir süre ikisi birbirine baktı. Sanki tüm avı unutmuştu Lucifer. Sorumluluk yoktu. Hissettiği şey saf aşktı.
- Bir daha beni öpme.
Kayra geri çekildiğinde öfke ile sordu.
- Lucifer şaka mı yapıyorsun ?
- Dolunay zamanında eşimi incitmek istemiyorum. Lilly yıllar önce benim çocukluk aşkım olarak bana tatlı gelirdi.
- Dinlemek zorunda mıyım ? Senin eşin benim.
- Kayra. Onunla yatmadım. Öleceğini içindi. Şimdi seninle birlikte olur isem kendimi affetmem.
- Neden ?
- Lilly öldü. Karen onun erkek kardeşini öldürdü. Av sonrası ancak yatarız. Tabi sen istersen.
- Anlıyorum. Acı çekiyor olmalısın.
- Pek değil. Kral Edgar böyle olmasını istediği için huzursuz bir tarafım.
- Ava gelir mi ?
- Bilmiyorum.Pencerenin kenarına konan karga bağırdı. Ofisteki telefon çaldı.
- Alo ben Alpha Lucifer.
- Zaten biliyorum.
Kral Edgar'ın sesini duydu Lucifer.
- Size nasıl yardımcı olabilirim ?
- Kayra yanında olmalı. Hepinize birer tane video gönderdim. Görüşeceğiz.
Telefonu kapatan Lucifer odanın içinde ona bakan eşine çıkmasını işaret etti eliyle.
- Kral Edgar aradı. Sesini duydum. Bir yere gitmiyorum.
- Videodan bahsetti bana. Telefona göndermiş.
- Aç öyleyse.Lucifer gmail hesabına girdiğinde videonun içeriğini merak etmiyordu. Ölüm kokusu alıyordu. Korktuğu başına gelmişti.
- İnanamıyorum. Türkiye'de sürünün üyeleri mi vardı ?
- Kral Edgar onların yaşadığı dağa adamlarını göndermiş olmalı.
- Sürünün bir kısmını öldürdü Lucifer.
- İstediği savaş Kayra.
- Öyle ise neden duruyoruz ?
- Kral Edgar düşündüğün kadar güçsüz biri değil.Av günü geldiğinde Kayra herkesten daha tedirgin şekilde kulübede oturuyordu. Alfa sürüye Türkiye'de olanları avdan sonra anlatma kararı almıştı. Dışardan kurtların ağızlarında taşıdığı tavşanları gördü. Ay gökte yükselir iken Kayra dönüşecek kutladı düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürünün Yuvası 🙋
WerewolfYazmış olduğum üç kitabı tek çatı altında toplamaya karar verdim. Kurt adamların dünyasını seviyorsanız keyifle okumaya davetlisiniz. 🌠 Lanetli Alpha 🌠Asi Luna 🌠Alpha Mark