Asel

11 3 0
                                    

Zayıf insanların intikam aldığını söylemişti bana babam. Ama artık bir süreye ait değildik. Hepsi Anna yüzünden olmuştu. Anna sırtını bize dönmüştü. Annabella ise kızını geri almak uğruna hepimizi ateşe atmıştı. Sürünün alfası ölünce bizi kollarına alan Olga oldu. Gücünü o da eşinden alıyordu. Eşinin ölüm haberinin ardından Annabella bizi bırakıp onunla gitti.

Saldırı sonrası kimse psikolojik olarak iyi değildi. Babam ve annem ölmüştü. Kendimi hiçbir yere ait hissetmedim.
Daha kötüsü ise Annabella'nın ölüm haberini Olga bize verdiği gündü.
- Yeni Şafak sürüsü adına benimle gelmek isteyen her türlü haktan yoksun olacak. Sadece dediklerimi yapan beni takip etsin.

Sürüsü kan kaybetmişti. Fakat hala sürüde yaşayan kurt sayısı fazlaydı. Olga ile aynı okulda okumama rağmen o herkes ile arasına set ördü. Hamileydi. Ve tek düşündüğü eşinin intikamını alacak bir kişi oldu.
Onun için biz birer piyon görevi görüyorduk artık. Kendi sürüsünden olan bizleri herkesin gözü önünde kırbaç ile cezalandırmak istedi.
- Eğer bu eğitimi geçemez iseniz kırbaç hazır.

Kara Şerit sürüsüne katılmak için başı boş olduğumuzu söyleyip güven kazanıp yer edinmek Olga için önemliydi.İki yıl boyunca beş aile gönderildi.Aile bizimle teması geçmedi.Luna Olga'dan kurtulmuş oldukları için intikamı düşündüklerini sanmıyorum. Bize hor bakıyordu. Sanki ona yük ve eski günleri hatırlatan ayak bağı olmuştuk.

O benim tanıdığım ve Anna ile gezen Olga olmaktan çok uzaktı. Sanki intikamın ateşi vardı karşımızda. Her saniye kendi intikam ateşi bizi çayır çayır yaktı.
Sürünün kenarında bir baraka verilmişti bize. Beş aile geri dönmeyince hepimiz tedirgin oluyorduk. Luna Olga beni seçtiği akşam hiç mutlu değildim. Öldürmek için sana eğitim verdik diye yüzüme tokat attı.
- Öldüreceğim Olga.
Bir tane daha tokat attı bana.
- Luna Olga. Artık senin arkadaşın yok karşında.

Ve ben hangisinin kötü olduğunu düşünmeye başladım. Başı boş yaşamak mı yoksa aşağılanma mı ? Karar veremedim. Olga giderken bana her sabah geri dönme şansı verdi. Bende onun bize verdiği plana sadık kaldım. Karen'i buldum. Eşim olarak sıcaklık hissettim. Olga'ya bu durumdan söz etmedim. Eşini kaybettiği için etrafında her çiçeğin ölmesini istiyordu nasılsa. Bende onun silahı olmuştum.

Tetik çekme görevinde olduğum için Karen'i incitmemek adına onu sadece öptüm. Onunla yatar isem bebeğim olurdu. Görevi riske atmak istemedim. Karen'e söylemeye cesaret edemedim.
- Karen ben bir casus olarak sizin sürüye geldim. Eşim olarak seni buldum.

Bana aşkla bakan gözlerindeki tüm kandiller sönüp giderdi. Sabah ormanda iken korkudan takip edilmiş olabileceğim fikri zaten yeteri kadar ağır gelmişti bana.
Siyah Şerit sürüsünün ormanında koşarken alkış sesini duydum.
- Asel. Karıcığım.
İnsan formuna dönüştüm.
- Karen. Beni takip mi ettin ?
- Hayır. Sadece odada olmayınca senin için endişe ettim.
Ona yaklaştım. Sarılıp öpmek istedim.
- Hadi ama Asel. Dostum seni sevdi. Sen ise onu kullandın.
Açıklama yapmam lazımdı. İkisi izin vermedi.

- Matt. Daha fazla onu görmek istemiyorum.
Karen benden kolayca vazgeçti.
Matt kurt formuna dönüşüp bana saldırdı. Ayağımdan tutup beni sürükledi.
Beni bıraktığında Alpha Mark Pier'in gözlerini gördüğüme yemin edebilirim.
Kurt formuna dönüşüp savaşmak istiyordum. Fakat bir el beni ayağa kaldırdı.
- Alpha Mark Pier'in kafası yerine bize Olga'yı getireceksin.
John'un güçlü sesini duydum. Alpha Mark Pier bağırdı.
- Asel. Casusluk ölümle biter. Sen dişi kurt olduğunu için sana söz hakkı veriyorum. Luna Olga'ya hangi bilgileri götürdün ?
- Ben sadece sizi öldürmek ile görevli biriyim. Bilgi istemedi. Eşinin ölümü için intikam amacı.
- Senden başkaları var mı ?
- Benden önce gönderilen beş aile geri dönmedi.
- Neden ?

Gözümden aşağıya yaşlar aktı.
- Çünkü; biz onun sürüsüne ait değiliz. Anna geri dönecek umuduyla Annabella bizimle ilgilendi. Kızını senden almak istiyordu. Annabella ölünce süsü başı boş kaldı.
- Luna Olga sizi sürüsüne mi aldı ?
- Bizi almak istediğinde sadece emirlerine harfiyen uyma şartı koydu. Sefil şekilde yaşadık onunla. Yük gördü bizi. Eski bir borcu ödemek istersin. Ama sadece çıkar için onları tutarsın yanında.
- Böyle düşünüyor isen neden ona hizmet ediyorsun ?
- Başka çarem yok.
- Asel'in ömür boyu hapishanede kalmasını istiyorum John. Onu götürün.
Asel için artık Karen hiçbir şey yapamazdı. Ama onları uzaktan izleyen bir çift göz sessiz kalmadı.
- Alpha Mark Pier. Arkadaşımı hemen bırakıyorsun.

Sesin sahibini herkes tanıyordu.
- Anna.
- Bu Anna.
- İnanmıyorum. Anna sen misin ?
Şaşkınlıkla kurdu herkes cümlesini. Kimse Anna'yı görmeyi beklemiyordu.
Asel'in yanına Anna geldiğinde John ve muhafızlar kararsız kalmıştı.
- Mark.
- Anna.
John öksürmek zorunda kalmıştı. Böyle ciddi bir durumda ikisi aşkla isimlerini birbirine söylüyordu. Alpha Mark Pier için casus şuan öncelikli konu değildi.
Anna onun elini tutup kulağına kimsenin duymadığı şeyleri fısıldadı.
Mark elini Anna'nın karnına götürdü. Karnını okşadı hafifçe. Gülümseyip sordu.
- Emin misin ?

Anna elini Alpha Mark Pier'in boynuna doladı.
- Olsun istemez misin ?
Şifreli konuşmaları bitecek gibi değildi. John daha fazla dayanamadı.
- Asel'i şimdilik götürüyoruz. Sizi yalnız bırakmak istiyoruz alfa.
Mark ise çoktan Anna'ya sıkıca sarılmıştı. Kokusu ile sarhoş olup kırlarda geziyor gibiydi.
- Alpha Mark Pier.
- John. Meşgulüm. Hepiniz ile akşam olunca konuşacağım. Asel ile Karen'i aynı hücreye kapatır mısınız ?
- Alfa. Emin misin ?
- Anna böyle olmasını istiyor.

Muhafızlar Karen'i yakalanıp götürürken Matt gülümsedi.
- Hücrede aşkta bambaşka. Neyse hepimize akşama ıslak kek ile kahve yapacağım.
Ormandan el ayak çekildiğinde Mark dudaklarını götürdü Anna'nın ellerine.
- Sensizlik beni yanlış kararlar almanın eşiğine götürdü. Yeni bir eş arayacak kadar sağlıksız şeyler düşündüm. Kendimden utanıyorum.
- Bende seninle yatıp bebek istediğim için mahcup hissediyorum.
- Luna daima bir bebek ister.
- Ben artık seni red ettiğim için o şansı kaybettim.
- Anna. Seni doktora götürmek istiyorum. Ya hamile kaldı isen cidden bu harika olmaz mı ?
- Mark önce Asel ile Karen'in arasını düzeltmek istiyorum.
- Sevgilim. Ben ne olacağım ?
- Sende ilişkilerine şans vermeleri gerektiğini söyleyebilirsin.

Akşam olduğunda Karen ile Asel hücreden çıkartıldı. Matt herkese ıslak kek ve kahve getirdi. Mark sevdiği kadına baktı.
- Hepimiz niye toplandık diye bence biliyorsunuz.
Alfa onlara seslendi.
- Anna. Ben daha Asel'e güvenmem.
Karen doğrudan luna ile konuştu.
- Bende zaten seni sevmiyorum.
Karen'in eşi ise ateş püskürdü hemen. Karen eşine hakaret etmeye başladı.
- Öyle ise ait olduğun çöplüğe dön.
Anna çok öfkelendi. Ayağa kalktı.
- Karen. Ağzından çıkanlar çirkin sözler. Sen asıl bunları söyleyerek çöp olduğunu kanıtlamak istedin bize. John gelir misin ?
- Dinliyorum Anna.
- İkisini evlerine gidiyor. Aralarını düzeltmeyi başardıkları saniye evden çıkış izinleri var.
- Sen böyle bir karar veremezsin Anna. Alfa mısın ?
Karen bağırıyordu.
Mark kahvesinde bir yudum aldı.
- Luna Anna Pier kendisi. İlla resmiyet gerekmez. O benim kadınım. Eşim. Reçetem. Nefesim. Benliğim. En güzel hislerim. Kalbim. Vücudumun yarısı. Gökyüzüm. Yeryüzüm.
Matt elini kaldırdı.
- Alfa kusura bakma ama böyle devam edersen gece yarısı olacak.
- Nerede kalmıştım Matt ?
- Yeryüzüm dedin en son.
- İşte Karen. Alfa Anne Pier emriyle ikiniz aşkınızı tazeleme hakkına sahipsiniz. Değerinizi bilin. Şimdi John onlara eşlik et.

Karen ve Asel istemeye istemeye giderken Matt ıslak keki kontrol ediyordu.
- Alfa tadı güzel değil mi ?
- Anna'nın yanında kekin biraz şekersiz gibi geliyor bana.
Anna dudağını uzattı Mark'a.
- Şimdi Matt tadını aldım kekimin. O bir harika.
Matt tabağını ve kahvesini aldı.
- Vıcık vıcık aşk kokan çifti tek bırakmak istiyorum izninizle.
Matt uzaklaşır iken Mark çatalı alıp kekten uzattı Anna'ya.
Islak kek aşıklar arasında sağa sola gitmekten kurtulamadı. Kek ve kahve bittiğinde Anna yine uyuyup kalmıştı Mark'ın yanında.

Sürünün Yuvası 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin