Lucifer'den Önce

52 8 2
                                    

Kayra adamın kan damlayan gömleğini gördü. Onun önüne geçen kadın çığlık atıyordu.
- Esmerdo ona zarar verme. O daha bebek.
Adamın ağzındaki kocaman keskin dişleri önündeki kadını ısırmak için bekliyordu. Arabanın ışıkları sanki sahneyi bölüyor gibiydi. Esmerdo yere düşünüyordu. Kadın çığlık atıyordu. Kucağındaki kızın kurtulması için arabadaki çifte yalvarıyordu. Kayra babasını görüyordu. Onu kollarına alan adamı. Önce itiraz ediyor gibiydi. Ama Esmerdo yerden kalkacak diye panik yapan kadının korkusuna daha fazla kayıtsız kalmamıştı. Kadın kızını son kez kokluyor ve bağırıyordu.
- O canavar değil.
Kayra okuldaki ilk güne gidiyordu rüyasında. Öğretmen şarkı söylemesini istiyordu Kayra'dan. Ama nefesi yetmiyordu. Sesi sanki çıkmıyordu. Esmerdo giriyordu pencereden. Kayra'ya doğru geliyordu. Kocaman dişleri onu ısırıp öldürecekti. Çığlık atmak istiyordu Kayra. Ama koku geliyordu burnuna. Sesi duyuyordu.
- Kayra. Yanındayım. Kabus görüyorsun.
Lucifer'in uykusunda odasında olduğundan artık emin oluyordu. Tatlı rüyaların birine gitmek istiyordu. Sanki tüm uyku biletlerini başkaları satın almıştı. Kayra sabah uyandığında babasını aradı.
- Ben kabus görüyorum sıkça. Sanki bir kadın beni size veriyor bana.
- Kayra yüz yüze konuşmamız gerekiyor bazı şeyleri.
- Baba ben senin kızın değil miyim ? Esmerdo kim ?
- Esmerdo dişleri olan bir yaratık.
- Gördüğüm rüyalar öyle ise geçmişim mi ?
- Kayra seni bize bir kadın vardı. Aslında biz birine çarptıktan sonra kaderimiz değişti. Sen bizim kızımız oldun.
- Benim annem kim ?
- Bilmiyoruz kızım.
- Yıllarca yalan hayatım oldu.
- Seni hayatta tuttuk. Bize göre sen mucize gibisin. Çocuğumuz hiç olmuyordu. Sen evimize gelince erkek kardeşin oldu.
- Baba. Konuşmak istemiyorum bir süre sizinle.

Kayra telefonu kapattı. Babasının geri aramayacak olduğunu biliyordu. Lucifer tüm konuşmayı dinlemişti. Elindeki kahvaltı tepsisini Kayra'ya uzattı.
- Geçmiş değişmez. Gelecek ise şekillenir Kayra.
- Kan ve idrar tahlili için beni götürmek istediğini söyle Lucifer.
Lucifer'in yanakları kızardı. Eşi biliyordu.
- Eşim olarak seni korumak istiyorum ama kan ile idrar tahlilini doktorlar alıp getirmem için ısrar ediyor. Karen özellikle bu konuda bana güveniyor.
- Ben istemiyorum. Bu senin için anlamlı olmalı.
- Kral Edgar er ya da geç yaşadığını öğrenir. Senin ne olduğunu bilmek için sana işkence edecektir. O kötülüğü seviyor. Seni eşim olarak daima korumam gerekecek.
- Acı çekmekten mi korkuyorsun ?
- Senden akan yaşlar beni iki kat yakıcı yapacaktır. Onun işine gelecektir bu durum.
- Dolunay gecesinde tuhaf hissettim. Sanki kurda dönüşüyor gibiydim. Sizden biri olmak için vücudum hazırlık yapıyordu. Ama bunlar benim korkularım diye teyzemin evinden çıktım.
- İlk o zaman mı oldu ?
- Daha öncesi var ise bilmiyorum. Buraya gelince ailemi beynim sorguladı. Konuşmayı duydun zaten Lucifer.
- Korkuların seninle mi hala ?
- Evet. Onlar kabus olmaya başladı bana.
- Rüyanda başka ne görüyorsun ?
- Seni öldürmek istiyor gibiyim. Sabah oluyor biz yatakta yatıyoruz. Bıçağı alıp seni öldürmek için elimi kaldırıyorum.
- Sürünün laneti seni böyle yapıyor olamaz mı Kayra ?
- Ama babamla sabah konuştum.
- Zihnin sana oyun oynuyor olabilir.
- Aklımı mı yedim ben ?
- Kral Edgar ile bağlantılı olabilir diye düşünüyor Rick. Aile geçmişini inceledi. Baban sarayın yapımında çalışmış.
Kayra kahvaltısını bitirirken aynı şeyler yeniden oluyordu bedenini. Hırlamaya başladı.
- Lucifer.
Lucifer ona baktığında kollarındaki tüyleri gördü. Kayra ağlıyordu.
- Canavar oluyorum. Pençe çıkaracak olmaktan korkuyorum.
Cümle bitince ayakları ve elleri kurt pençesi gibi gözüküyordu. Lucifer ona sarılmak istedi. Kayra ise saldırdı. Lucifer kapıya çarparak yere düştüğünde Kayra içeriye giren kurtları gördü. Onları odanın etrafına savurdu. Kimseyi gözü görmüyor gibiydi.
- Sakinim. Ben bir insanım. Bunlar hep rüya.
Sürünün diğer üyeleri evde yoktu. Rick ise sesleri duyup mutfaktan koşup geldiğinde Kayra'yı gördü.
- Kayra.
Sesi duyan Kayra ona doğru saldırmak için hamle yaptı. Rick onu yakalayıp sarıldı.
- Luna olduğunu unutma. Sen iyisin. Kokuya odaklan Kayra.
Yerden kalkıp eşimin peşinden gittim. Biri ona zarar vermişti geçmişte. Kurdunu mutant yapmıştı sanki. Evin içinden Rick'in sesini duydum. İkisini sarılır iken gördüm.
- Eşimin üstünden elini çek hemen.
- Alfa onu sakinleştirmek istedim.
Kayra uzaklaşmak istiyordu evden. Farkında olmadan kanepeye çarptı. Tam zemine düşerken Rick onu yakaladı. İkisi beraber zemine düşecek iken Lucifer kurt formuna dönüşüp Rick'e saldırdı. Rick ilk uyarıyı dikkate almak zorundaydı. Kayra hepsinin suçlusu olarak kendini gördü. Sürünün erkekleri arasında savaş başlatan luna olmak zevk verici değildi kesinlikle.
- Kavga etmeyin.

Alfa ve Rick durdu. İkisi Kayra'ya baktı. Alfa ardından Rick'e tekrar saldırdı.
Odaya giren adam bağırdı.
- Lucifer. Eşin senin hasta. Onun yanında olmak yerine Rick'e saldırıp duruyorsun.
Alfa insan formuna dönüştü. Yerde baygın yatan Rick'e baktı. Kayra daha iyi gibiydi. Tüyleri yok olmuştu. Ayakları ve elleri insan görüntüsüne geri dönmüştü.
Karen yaklaştı yanına.
- Kayra. Ben Karen. Beni takip etmen lazım.
Rick ile Lucifer geride kalır iken Karen yolu gösteriyordu.
- Seni ormanda kaldığım kulübeye götüreceğim.
Kayra kulübenin yanındaki nehire baktı.
- Daha önce böyle güzel bir yer görmedim.
- Lucifer meditasyon için gelir buraya. Aylarca kalır. Nehirin kenarında sivrisinek çok olur. Bu gece kulübe senin.
- Tek mi kalacağım ?
- Elbette. İhtiyacın olan ne varsa hepsi mevcut. Alpha Lucifer seninle aynı çatı altında kalmamı ölüm nedeni sayar.
- Hep böyle mi ?
- Luna sen olunca onun kaybetme korkusu başladı. En yakın adamına saldırdı gözünün önünde.
- Ben sebep oldum. Utanıyorum.
- Güzel bir duş alıp uyur isen hepimiz huzurlu oluruz.
Kayra düşünmeden kulübeden içeriye girdi. Karen'in aklında ise başka planlar vardı. Kayra'nın tuvaleti kullanmasını bekliyordu. Şifon sesi için kulübenin etrafında bir saat beklemişti. Kayra ise yaşamış olduklarını anlatmak için mutfağa girdi. Ihlamur çayı yaptı kendine. Bir bardak çayı bitirdiğinde artık gözlerini zor açıyordu.
Karen daha fazla dayanamayıp kulübenin kapısını açtı. Salondaki kanepede uyuyan Kayra'ya baktı. Hiç istediği gibi olmamıştı. Lucifer buraya gelmeden önce sürünün yanına dönmek istedi.
Karen'in kulübeye onu götürdüğünü biliyordum. İdrar tahlili için tuvaleti kullanmasını istiyordu. Kulübeden çıkıp geldiğinde yüzünü gördüm.
- İdrar alamadım.
- Kayra iyi mi ?
- O uyuyor. Eşin oldukça tembel.
- Hasta olduğu için olmasın Karen.
- Tedavi için geldim. Gördüğüm tek şey Rick ile kavga etmen oldu Lucifer.
- Ne bekliyorsun Karen ?
- Onu ikna etmeni.
Lucifer kulübünden girer girmez eşini yatak odasına taşıdı. Güzel yüzünü inceledi önce. Daha sonra Karen'in söyledikleri geldi aklına. Kayra o sırada yine rüyasında konuşuyordu.
- Lucifer. Seni istiyorum. Öpüşün harika.
Lucifer'in vücudu ısındı. Arzular kulübenin penceresinden içeriye girince alfa eğilip eşinin dudağına hafif bir öpücük bıraktı.
- Şimdi seninle öpüşen dudaklarım daha tatlı oldu Kayra.
Kayra cevap vermedi. Onun yerine onu izleyen Lucifer'e gülümsedi.
- Uyurken böyle minnoş olan başkası var mı ?
Kayra gözlerini açacak gibi yaptı. Açılan gözleri ve esneyen çenesini izledi Lucifer.
- Akşam oldu uyu Lucifer.
Kayra tekrar gözlerini kapattı. Akşam olmamıştı. Lucifer yanına uzandı. Kabus görsün istemiyordu. Karen zihinsel bağlantı yoluyla iletişime geçti.
- Rick iyi Lucifer.
- Sağol kuzen.

Sürünün Yuvası 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin