Sarayın işleri ve sürüler ile toplantılar devam ediyordu. Kayra sıkılınca odasına gitti. Yenilenmiş olan yatak odasında Lucifer uyuyordu. Onun yaşaması yeterdi. Kayra sarıldı ve kokusunu içine çekti. Yaşamış oldukları kötü günlerin hepsi geride kalmıştı. Lucifer ile mutlu olmak için hala aylar vardı önünde. Günü gelince gözlerini açacaktı.
Karen odaya kapıyı çalmadan girdi.
- O uyandı mı ?
- Hayır.
- Hades bizi kandırdı. Bedeli onun ömür boyunca uyuması olacak.
- Dışarıya çıkalım Karen. Lucifer'in duymasını istemiyorum.
Kayra artık Karen'den bunaldı. Karen her konuda kral gibi davranıyordu. Kayra zaten kraliçe olmayı değil sevdiği adamla mutluluğu istiyordu.
- Sarayın en yetkili konumu olan vezirlik makamına seni getiriyorum. Gidip gereken düzenlemeyi yapar mısın ?
- Elbette.Karen uzaklaşır iken Lucas'ın odaya girişini gördü. Biri gidiyor diğeri geliyordu. Lucas şimdi saatlerce alfa diye konuşurdu.
- Kraliçem.
Kayra korku ile kapıdan fırlayan Lucas'a baktı.
- Alfa uyandı.
Odaya koşarak geri dönen Kayra onun yatakta oturduğunu gördü. Kokusu burun deliklerinden içeriye girdiğinde Lucas'a çıkmasını işaret etti. Lucas gülümseyerek odadan çıktı. Kayra kapıyı kapatıp Lucifer diye seslendi. Lucifer ona baktığında Kayra koşarak yatağa yanına oturdu.Onsuzluk çok acı verici gelmişti Kayra'ya. Kokusunu daha fazla koklamak için eşine sarıldı. Göğsümde bulunan kalp ilk kez dengini bulmuyor değildi. Onu bir kez kaybetmenin derin üzüntüsünü yakalamıştı. Sevgi sözcükleri bana fısıldayan eşimin yanında canlı hissediyordum. Gözlerim onun gözlerini daha fazla görmek istedi. Bakışlarında bana olan kızgınlık vardı. Daha fazla aramızda buz kalsın istemiyordum.
- Seni seviyorum Lucifer. Hep sevdim. Seveceğim.Ellerimi tuttuğunda bende gitmesin diye sıkıca parmaklarını kavradım.
- Biliyorum Kayra.
Lucifer, dudaklarını eşinin dudağına getirdiğinde ateşli şeylere ihtiyaç duydu bedenleri. Kolay değil eşinden ayrı geçen günlerin hasreti vardı adamın boynunda. Lucifer yatağa uzandı.
- Yanıma gel.
Kayra gülümseyip onun dudağına yapıştı.
- Tam olarak böyle mi ?
- Evet.
- Sen ölünce ben çok üzüldüm.
- Kayra. Seninleyim. Geçmişi bırak artık. Geleceğimiz hakkında güzel şeyler duymak istiyorum.
- Gittim diye üzüldün mü ?
- Öp beni sadece. Özledim.Bir süre doyasıya öpüştük. Eşim korku dolu bir kalbi taşıyordu kollarımın arasında. Saçını okşamaya başladım.
- Alfa olarak seni korumam gerekiyordu. Senin gidişine bozuldum. Ama eşim olarak cesur oluşunu takdir ettim.
- Öyle ise kraliçe ödülü ister misin ?Kayra, eşinin vücudunu özlemişti. Hırladı. Lucifer'in boynunu yaladı. Lucifer'in nabzı hızlandı. Sertleşmeye başladı. İkisi birbirinin giysilerini çıkarır iken zorluk yaşamadı. Yırtıp kenara atmak artık onlar için alışkanlık olmuştu. Kayra aletini alıp okşamaya başladı.
- Rahatla istiyorum.
- Eşim yatakta fantezi düşkünü.
Kayra kahkaha attı.
- Birazcık.
Kayra onun aletini elinde okşamaya başladığında Lucifer inlemeye başladı. Daha fazla eşine izin verecek gücü kalmamıştı.
- Kayra. Üzgünüm ama içinde olmam şart. Özledim.
İnleme sesi, yatağın gıcırtayan yayları, pençeleri ve yere düşen bedenleri seksin anlatılmaz tarifiydi. Lucifer derinden iç çekerken Kayra onun kucağında zıplamak ile meşguldü. İtiş ve kalkış bittiğinde Kayra ile Lucifer yatakta mışıl mışıl uyuyordu.Ev dediğin tenlerin kavuştuğu adresin adı olmuştu artık. Saray, orman, banyo, yatak odası manasız. Kalpler aşkla atar ve vücut yanarsa çift beden tek olur gezegende.
Ertesi hafta Lucifer mutsuz gibiydi. Kayra anlam veremiyordu. Kraliçe olduğu için mi eşi bozulmuştu ? Odaya geldiğinde eşinin balkondan baktığını gördü.
- Lucifer sen bu hafta garip davranıyorsun bana.
- Öyle mi ?
- Evet.
- Ben bilmiyorum Kayra. En doğru şekilde sana sormam lazım. Ama aşka dair romantik bir adam olamadım.Kayra gelip ona sarıldı. Lucifer eşini kucağına alıp yatağa götürdü.
Yatağın önünde çöktü. Elini cebine görürdü. Kırmızı bir kutuyu açtı.
- Benim eşim, geleceğim, en iyi arkadaşım, kötü günde destek veren kolum, güneşli günlerde gökyüzüm olur musun ?
- Evet. Seni yaşamak için alacağım nefesimi, kalbimi, tenimi, günlerimi sana vereceğim sevgilim. Seni seviyorum.Tüm sürüler düğüne çağrıldı. Düğüne bir hafta vardı. Kayra aşırı gergindi.
- Karen gelinliğim kırış kırış. Giymem ben asla böyle.
- Lucifer. Eşin yüzüncü gelinliği istemediğini söyledi.
Lucifer düğünden önce gelini görmek istemiyordu. Ama eşi huysuzluk yapıyordu. Odaya girdiğinde beyaz saten gecelik ile eşini buldu.
- Siz gidebilirsiniz. Karen sende daha fazla gelinlik getirme odaya.
Kayra başladı ağlamaya. Lucifer şaşırıp kaldı. Eşinin kokusu onu yatıştırmakta başarılı olmuştu.
- İstersen pantolon ceket giyin Kayra. Ben yine aşığım sana.Akşam olmuştu. Kayra uyandığında karnında bir ağrı hissetti. Sanki biri ona tekme atıyordu. Hamile olabilir miydi ? İhtimal vermedi.Yeni kurt bedeni iki sene olmadan hamile kalamazdı. Karen öyle söylemişti Lucifer'e. Hamile olup olmadığını öğrenmek için sarayın doktoruna gitmeye karar verdi.
- Majesteleri. İyi misiniz ?
- Trampson. İkimiz arasında kalmasını şimdilik istediğim bir konu var.
- Emredersiniz.Akşam yemeğine eşinin gelmediğini gören Lucifer onun uyuduğu düşündü. Bahçeye gittiğinde Kayra ağlıyordu. Lucifer onun canını sıkan şeyi artık bilmek istiyordu. Acaba onunla evlenmekten vazgeçmiş olabilir miydi ?
- Kayra.
Eşi ağlayarak ona sarıldı.
- Güzel eşimin kim canını sıktı ?
- Kimse beni üzmedi. Ben sadece ağlamak istiyorum.
- Kayra sarayın doktoruna seni götüreceğim. Ruh halini iyi görmüyorum.
Kayra kahkahalarla gülmeye başladı.
- Neden gülüyorsun sevgilim ? Komik mi ?
- Evet.
Lucifer sinirlenmişti.
- Ben gidiyorum odamıza.
- Önce sana bir hediyem var.
Kayra cebinde sakladığı kağıdı uzattı eşine.
- Sen.
Lucifer'in eli titredi.
- Bizim.
Dağ gibi adam hediye karşısında dilini döndürüp cümle kurmayı unuttu. Kayra ona destek oldu.
- Bizim bebeklerimiz olacak.
- İkiz mi ?
- Evet.Kayra'ya sarılan Lucifer bağırdı.
- Baba olacağım. İkiz bebeklerimiz olacak. Öyle mi ?
- Evet.
Tüm sürü ve saray bebek haberiyle şenlendi. Kayra hamile olduğunu öğrenince düğün tarihini öne aldı Lucifer. Düğün günü Karen ve Lucas gitmişti. Kayra'nın ikiz oğlu olmuştu. İkizlerin doğum günü için parti veriliyordu. Kimse Hades'in ortaya çıkacağını tahmin etmiyordu.
Kayra ile Lucifer'in kucaklarında bebekleri ile konuklarına hoşgeldin dediği sırada Hades ortaya çıktı.
- Lucifer. Yaşadığını görmek harika.
Kayra'nın vücudunu bir soğukluk kapladı.- Kayra. Seninle anlaşma yaptık. Ben sözümü tuttum. Eşin yaşıyor. İkiz çocuklarınız oldu. Şimdi bir bedel ödemek zorunda olduğunu söylemek için geldim.
- Hiçbir bedel ödemeyecek.
Ay Tanrıçası konuşmayı böldü.
- Kral Edgar senin yeryüzündeki iblisin oldu Hades.
- Sen hiç konuşma. Kayra'nın babasına göz koydun. Şehvet seni ele geçirdiğinde keşke itiraz etmek için uğraşmış olsaydın. Gösterimi kimse bozamaz benim Tanrıça.
- Sen yaptın tüm bunları. İblisler her yerde. Ormana izinsiz canavarlar yerleştin.
- Sende onları öldürdün.
- Kurtları korumam gerekiyordu.Büyük bir gök gürültüsü sesi duyuldu. Sarayın kapısının önündeki muhafız bağırdı.
- Zeus bu. Zeus geliyor.
Kayra ile Lucifer şaşkın şekilde birbirine baktı.
Zeus gelip Hades ve Ay Tanrıçası'nı sürükledi.
- Bin yıllık cezaları var. Siz çocuklarınız ile keyfinize bakın.Ay Tanrıçası gidince çoğu kurt sürüyü terk edip şehire yerleşti. İnsan formunda uzun süre kalınca dönüşümü unuttu.
Lucifer ile Kayra sarayda Hades'in her an çıkıp geleceğini düşündükleri için rahat edemedi. İkiz prensleri alıp insanların dünyasına Lucifer ve Kayra yerleşti. Kimse onlardan bir daha haber alamadı. Oysa Hades bin yıllık cezası biter bitmez onları bulmaya yemin etmişti.
Lucifer'in hayatına karşılık ikizleri yeraltında prens yapmayı koymuştu kafasına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürünün Yuvası 🙋
WerewolfYazmış olduğum üç kitabı tek çatı altında toplamaya karar verdim. Kurt adamların dünyasını seviyorsanız keyifle okumaya davetlisiniz. 🌠 Lanetli Alpha 🌠Asi Luna 🌠Alpha Mark