Akçaabat'ta bulunan bir otele yerleştik. Karen Walker saçımı okşadı.
- İnsan olduğumuzu öğrenen herkes bizim peşimizden gelecek. Bu benim hatam. Kurdum ile kötülük yapmamış olsaydım hiçbir şey başımıza gelmezdi.
- Babam daha fazlasını istedi. Hepsi onun hatası. Seninle ilgisi olduğunu hiç düşünmüyorum.
- İnsan olduğum için üzgün değilim. Senden çocuklarım olsun istedim daima. Ama hiç söyleme fırsatım olmadı.
Daha sonra düşündük.
- Kurtlar şehirde ortaya çıkamaz Karen.
- Evet Zena. Geceleri hariç. El ayak çekilince onlar peşimizde olacak.
- Öyle ise gündüz olunca biz çok yer değiştirelim.
- Sabah olduğunda gideceğiz otelden.
- Çaldığım araba içinde sahibine ücret bıraktım.
- Umarım attığın yalana inanır Karen.
- Senin hamile olduğunu yazdım. Camın iki katı parayı bıraktık arabasına.
Ertesi sabah açık büfeden kahvaltı yaparken son dakika haberlerini gördük.
- Sel uyarısı veriyor.
- Zena. En iyisi bir süre Akçaabat'ta kalmak.
Yapacak başka işimiz yoktu. Mecburen odamıza çekildik.
- Uyu Zena.
- Neden ? Daha sabah.
- Eğer bir terlik olursa dinç kalmak zorundayız.
- Onlar gündüz otele gelmez.
- Zena. Emin olmadığımız şeyler hakkında çıkarım yaptık. O yüzden sen beni dinle.İstemeyerek uykuya daldım. Öğleye doğru gözümü açtım Karen yoktu. Onu aramak için otelin lobisine gidecek iken kapıyı açtı.
- Sargı bezi aldım sana.
Gülümsedim.
- Seni bulamayınca çok korktum.
İki yıl geçmişti. Geçen günlerde Karen bana geçmişini anlattı.
- Babam ölünce ben acıdan ölmek istedim. İntihar ettim.
- Seni anlıyorum.
- Hayır Zena. Yaşamadan kimse diğerinin zihinsel veya duygusal anlamda tam bağlantısını kuramaz. Her seferinde annem beni kurtardı. O günlerde yaşamayı değerli bulmadım.
- Neden ?
- Babam yoktu. O olmayınca sürüde anneme çok saygısızlık eden oldu. Alfa olarak ben çocuktum.
- Kötü şeyler mi gördün ?
- Anneme beta kurtlar hürmet etmedi. Onlar bilirsin seksi sever. Bir gece annem benim yaşamam karşılığında onlardan biriyle yattı. Odada onları gördüm.
Karen ağlıyordu ve bende derin bir üzüntü içinde kaldım.
- O yüzden şimdi insan olduğum için mutluyum. Kurtların dünyasına geri dönmek çokta istemiyorum.
- Annen seni hayatta tutmak istemiş. Beta kurdun suçu.
- Canavar onu öldürdü. Ben yaptım. O gün değiştim. Dönüştüm. Ona cezasını verdim. Karanlık durup dururken benimle dost olmadı. Gözyaşlarım besledi onu.
Mutluluk bazen bir telefona bakar.
O gün satın aldığımız evde oturuyorduk. Telefonun çaldığında Karen bana baktı.
- Annem mi ?
- Bilmiyorum.
- Haklısın. Açmaz isem öğrenme şansımız yok.
Karen telefonu açtığında annesi olmadığını anladım.
- Yarım saat sonra orada olacağız.
- Zena tahlil sonuçların çıkmış. Doktor seni görmek istiyor.
Ameliyat sonrası düzenli kontrole gidiyordum. Vücudum kendini toplamıştı. Doktorum ise henüz bebek için hazır olmadığımı söylemişti bana.
- Sen mi gitsen Karen ? Ben evde kalırım.
- Nasıl istersen sevgilim. Ben yok iken dikkatli ol.
- Seni seviyorum Karen.En son böyle söyledi Zena bana. Ve şimdi iki saattir ona ulaşamıyorum. Elimde tuttuğum tahlil sonucuna bakıyorum. Zena hamile.
Çıldıracak gibiyim. Karadeniz dalgalı. Bizi hep öyle karşıladı. Yağmur yağarken üstüme Zena'nın sesini duyuyorum.
Elinde bir poşet var.
- Sen markete mi gittin ?
- Arabayı sen alınca yürümek istedim.
- Sen deli misin ?
Zena'ya bağırdım.
- Karen neler oluyor ? Beni korkutma.
- Zena hamilesin.
Poşeti bırakıyor yere.
- Ben hamileyim. Bebeğimiz olacak.
Yağmur yağarken üstümüze biz sarmaş dolaş oluyoruz. Tahlil sonucu ıslak. Alışveriş poşetinin içi yağmur suyu ile dolu. Onu kaldırıp evimize taşıyorum.Ertesi gün doktor bizi tebrik ediyor. Kızım olacak diye seviniyorum. Annem geliyor aklıma. Ağlamaya başlıyorum. Karen bana sarılıyor.
- İster isen anneni arayalım.
- Hayır. Sürü bağlantısı istemiyorum.
- Baban kral olamadı. Savaş bitti. Walker sürüsünün yeni alfası seçildi. İki koca sene geçti Zena.
- Artık biz onlardan değiliz.
Zena hamilelik için kursa yazıldı. Günün belirli saatlerinde evden çıkıp gidiyordu. O gidince annesini aradım. Beyaz Bulut sürüsünden tüm üyeleri tabi unutmadım. Doğum için herkes gelmeye gönüllü oldu.
Bir hafta sonra sezeryanla kızımız dünyaya gelecekti. Zena bebek odasını kontrol etti. Uyumak için odasına gittiğinde kalbim kıpır kıpır oldu. Sabah tüm bize destek olan herkes gelecekti. Kahvaltıda sürekli saate baktım.
- Karen kimi bekliyorsun ? Sanki bize misafir mi geliyor ?
- Sevgilim. Sen yürüyüşe çıkacaksın. Ondan dolayı saate baktım.
- Bu sabah benimle gelmeyecek misin ?
- Bulaşıkları makineye dizip seni yetişmiş olurum.
Zena evden çıkıp yürüyüş yoluna doğru giderken bana el salladı. Arkasını dönünce kurmuş olduğum gruba konumu attım. Hepsi Trabzon'a gelmişti çoktan. Birazdan burada olacaktı onlar. Zena'nın tepkisini merak ediyordum.Bardakları makineye koyar iken motor sesini duydum. Biri ormanda ağaç mı kesiyordu ? Bulaşıkları bıraktım. Kalbim sıkıştı. Çığlık sesini duydum.
- Karen.
Ormandaki işçiler bağırıyordu.
- Kadının üstüne ağaç düştü.
Kurt formuna dönüşüp ona koşmak istedim. Ama ben insandım. Koşarak yanına gittiğimde ağaç onun karnında yatıyordu.
Zena ağlıyordu.
- Hissetmiyorum. Kızımız canlı değil.
İşçiler ambulansın yolda olduğunu söylerken Nick Jonas arabadan indi.
- Zena.
Sürü üyeleri, annesi, Ayberk'in ailesi gelmişti. İşçilerin yanında kurt formuna dönüşmek Nick istemedi. Ayberk ise tereddüt etmedi.
Kurt adam gören işçilerin bir kısmı bayıldı. Diğerleri kaçtı. Ağaç üstünden alındığında hiç görmediğim kadar kan vardı yerde.
- Zena.
Gözlerim kapanıyordu.
- Ben seni hem kurt hem insan iken çok sevdim.
- Halam ölmez değil mi baba ? Ona yardım etmelisin.
Ayberk ağlıyordu.
- Abla. Kızım Zena. Senin ismini taşıyor. Bizi bırakma.
Eşim gözlerini kapattı. Gill gelip onu kucağına aldı.
- Hemen eve gidelim.
- Doktorasını gitmemiz gerekmez mi ?
- Ben daha önce tıp eğitimi aldım. Nick ile Ace'ye yolu göster sadece.
Evin yatak odasında telaş yaşıyordu. Gill kan grubunu sordu. Ayberk ablasına kan vermeye gönüllü oldu.
Makas, gazlı bez, ağrı kesici gidip Ace alıp geldi. Beyaz Bulut sürüsü kimsenin odaya gelmesini istemedi.
Yarım saat sonra bir ağlama sesi duydum. Gill üstü başı kan içinde kızımızı bize uzattı.
- Merhaba tatlım.
Alpha Nick Jonas dışarıya çıktığında bebek odasında yatan kızıma baktı.
- O bir kurt.
- Ama nasıl olur mu ?
- Kurt olmamış olsaydı ölürdü. Ve Zena'da ölmüş olurdu.
- Ama biz insan olduk.
- Kızınız kurt bir doktor tarafından incelenmeli. İlk uçakla bizim sürüye gideceğiz.
Hepimiz için hayat yeniden başlıyordu.
Zena kızımızı kucağına aldığında uçak çoktan yola çıkmıştı. Ailesi ile arasını doğumda Zena düzeltti.
Doktor Jeeps bizi hastanenin girişinde karşıladı. Kızımızı alıp götürdü.
- Alpha Nick Jonas. Bu küçük kız tam bir dişi kurt.
Zena ile benim kızım kurt olarak doğunca haber hızla yayıldı. Beyaz Bulut sürüsü güvenlik nedeniyle bizi mağaraya yerleştirdi.
- Zena. Yaşananlar bana çok saçma geliyor.Mağarada ışıkla doldu. Kızımız gülümsedi.
- Ay Tanrıçası.
- Alpha Karen Walker. Luna Zena Ay.
Kızımızı istediğinde bizim başka çaremiz kalmamıştı.
- Walker kötülükler yaptı. Cezasını çekti. İnsan olarak yaşarken kötü şeylerden daima uzak kaldı. O yüzden kurt formuna dönüş.
Ay Tanrıçası'nın elinden çıkan beyaz ışıkla Karen kar beyazı bir kurt oldu.
- Walker sürüsüne asla daha alfa olmamak şartıyla bu hediyeyi aldığını unutma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürünün Yuvası 🙋
LobisomemYazmış olduğum üç kitabı tek çatı altında toplamaya karar verdim. Kurt adamların dünyasını seviyorsanız keyifle okumaya davetlisiniz. 🌠 Lanetli Alpha 🌠Asi Luna 🌠Alpha Mark