Walker

9 4 0
                                    

Doktor gidince Oscar'a seslendim.
- Benim ateşim niye çıkıyor ?
- Bilmiyorum.
- Kurtların ateşinin çıkması normal mı ?
Oscar'ın yüzü kızardı.
- Alfa. Bazen ateş basması olur.
Oscar'ın kulakları kıpkırmızı oldu. Dolunay değildi. Bende eşimi bulamadım. Öyle ise neden ateşli olayım ki ?
- Bende normal olmayan şeyler mi var ?
- Vücudun parlıyor biraz.
- Üstüm yarı çıplak diye. Her neyse ateşim için sonra doktor ile konuşurum. Şuan iyiyim. Oscar beni buradan çıkar.
- Olmaz.
- Neden ?
- Hastasın.
- Babam ile konuşmak için onun odasına gideceğim.
- Babanız odayı boşalttı. Onun yerine diğer sürünün alfası geldi. Üst katta yeni gelenler ve gidenler dolaşıp duruyor. Alfa senin manzarayı görmeni istemiyorum.
- Sürüm dağılıyor. Bende girişlerine hücreden mi bakacağım ?
Oscar dayanamayıp kapıyı açtı. Koluna girdim. İlk kez ona karşı tarif edilemez bir çekim hissettim. Oscar beni babamın çalışma odasına götürdü.

- Yeni sürünün alfası babanın odasında kalıyor.
- Onu gelmiş iken görmek istiyorum.
- Bence iyi fikir değil. Bende onu tanımıyorum.
- Seni çağırdım. Hapishanede sapıkça şeyler söyleyen adamı hatırladın mı ?
- Sen bayıldın ve ben ona kim olduğunu soramadım.
- Belli ki o da yeni sürüden biri.
Oscar ile babamın odasının kapısını açtım.
Odada tuhaf bir koku vardı. Ama alfa yoktu.
- O gitmiş olmalı.
- Yeni alfa daha ilk günden görevini Oscar ihmal ediyor.
- Bizi ilgilendirmez. Kaldığımız yerden sürü için çalışacağız.
Oscar elimi tuttu. Sanki bana cesaret veriyor gibiydi. Sıcacık hissettim. Oscar'a aşık mı olmuştum ? Kesinlikle bunlar ateşin etkisinden kaynaklı istekler olmalıydı.

Odadan çıkıp salona doğru yürürken uluma sesini duydum. Pencereye doğru Oscar'ın yardımıyla gidince onları gördüm.
Walker sürüsü ve alfası karşımda duruyordu. Sürü oldukça kalabalık şekilde kurt formunda şirkete geliyordu. Daha kötü ne mi vardı ? Alpha Karen Walker hakkında söylentiler hep yalandı. Onun kürkü çok kalın ve beyaz ile siyah arasında dalgalı dağılım gösteriyordu. Beyaz gibi başlayan kürk boğazda siyah renklerin hakimiyetine girip sırtında son buluyordu. Gözleri kahverengi ve ben onu hücrede gördüm. Şok oldum. Ateşin sebebi o. Benim eşim olan adam Alpha Karen Walker mi ? İkimizde birbirimize bakar iken insan formuna dönüştü. Hücreye beni ziyarete zayıf olduğumu söylemeye gelmişti.
- Alfa bizden onlar çok güçlü.
- Oscar. Korkacak değilim.
- Emin misin ? İkimiz dışında kimse kalmadı bizden salonda.
- Babama karşı geldim. Walker sürüsünden geri çekilip kaçar mıyım ?

Oscar'ın yüzüne baktım. Korkudan bembeyaz olmuştu. Normal şartlarda eşler başka erkeği kıskanır. Karen Walker hiç takmadı beni. Oscar'a dönüp bakmadı. Gelen kurtları içeriye almakla meşguldü. Benim şirketim virane edilmeye çoktan kucak açmıştı. Kırık bacağım beni zayıf gösteriyordu.
- Bu akşam şirkette kalınmaz.
- Hücrede kaldım.
- O başka alfa. Onlar fazla.
- Oscar biz yıllardır seninle aynı sürünün üyesi olduk.
- Canımı verecek değilim. Herkesin olduğu tarafta olmaya artık bende karar verdim.
Oscar korkak biriydi. Hücrede beni beklemesi veya elimi tutması hep gösteri. Alfa oldum diye yalakalık etmişti. Kolumu bırakıp önüme geçti.
- Hoşçakal Zena.
- Kahretsin Oscar. Sana gücendim.
- Beni zamanla anlarsın Zena.
Onu öldürmek istedim. Oscar herkesten daha tecrübeli biriydi. Sürüde daima atılgan olarak bilirdi onu babam. Aslında sadece göze girmek için oynamış herkese. Ayakta zor duruyordum. Ama düşmemek için yemin ettim.
- İlk işim Oscar seni öldürmek.
Ve annemin sesini duydum.
- Tatlım. İyi misin ?

Hepsi Walker sürüsüne geçmişti. Erkek kardeşim Ayberk ve annemi karşımda bulunca hiç sevinmedim. Tek başıma sürüsüz alfa mı oldum şimdi ? Gözlerimden aşağıya yaşlar akar iken eşimin sesini duydum.
- Gelmek için neyi bekliyorsun ?
- Seni de öldüreceğim.
- Öfke seni sarhoş ediyor.
Ne olduğunu anlamadan Walker sürüsünün alfası bana saldırdı. Kırılmış kolumu tuttu.
- Tek alfa olabilir. Benim arkamda olacaksın.
- Katiyen ve asla.
O kolumu tekrar kırdı.
- Duyamadım.
Acı içinde çığlık attım. Ayberk ile annem bağırıyordu.
- Ona zarar verme.

Avazım çıktığı kadar benim eşim olduğunu söylemek istedim. Ama yapmadım. Babamı ayağımın altından çektiğim gibi Walker sürüsüne dik duruş sergilemek istiyordum.
- Dilediğini yap. Ben daha ölmedim.
Beni tutup salonun en sonuna fırlattı. Ondan nefret ettiğim için ayağa kalktım. Birçok yerimde kırık vardı. Ama sorun olmayacak kadar Walker sürüsüne nefretim çoğalarak beni besledi.
- Alfa benim. Sen değilsin. Zayıf birisin. Kadınlara gücü yeten pislik.
Kırılan ayağımı düzelttim.
- Bu beni güçlü tutacak ayak. Kolumu tutup eski haline getirdim gördüğün gibi. Seni şirketten fırlatacak kolum yerli yerinde.
Koşarak ona saldırdım. Yüzünü parçalamak için hırladım. Yere düştü.
Walker sürüsünden bir başka kurt bana koştu.
- Sevgili alfan gibi sende yerde sürünmek mi istedin ?
Alpha Karen Walker adamına gitmesini işaret etti.
- Onu bizzat ben alt edeceğim.
- Sen önce kendini kumanda et.
Kalkıp bana vurdu. Çenem ağır hasar aldı. Kan dolan ağzımı boşaltmak için zemine tükürdüm. Konuşacak gibi değildim.

- Artık boş yapma. Alfa değilsin. Kabul et ve çekil.
Yavaş yavaş yanına geldim. Teslim olacağımı düşündü. Sevindi. Ama pek öyle değildi. Kafamı geçirdim yüzüne.
- Burnum.
Küfür etti. Burnunu kırdım. Çenem susunca koku alan burnu sanki yerinde sağlam kalacaktı. O ise gidip anneme saldırdı.
- Tamam. Teslim oluyorum. Annemden uzak dur. Alfa hakkımı sana veriyorum.
O mutluydu. Ama onu rezil edecektim.
- Benden başka alfa olmadığına göre Walker sürüsü evinize hoşgeldiniz.
- Tabiki hoşgeldin evine eşim.
Bombayı bıraktım. Walker sürüsünün kurtları bana bakıyordu.
Devam ettim.
- Eşime karşı asi bir luna olacak değilim.

Öyle bir olacaktım ki tüm sürümü geri alıp onu ayağımın altından almak için stratejik davrandım. Annemi ve kardeşimi güvene alır almaz alfa hakkımı söke söke alacaktım.
- Sen ancak omega olursun.
- Sana bayılıyor değilim. Omega kurtlarla kalırım. Ama şirketten asla gitmiyorum.
- Omega alt sınıf oluyor.
- Biliyorum. Geçen yıl omega olan kıza kötü davranan alfanın sonunu hepiniz biliyor olmalısınız. Omega kız alfanın işkencesi sonucu öldü. Dünyanın dört bir yanından gelen omega kurtlar önce sürüyü parça ponçik etti. Daha sonra alfa omega kurtlar tarafında parçalandı.
Walker sürüsünün kurtları tamamen bana baktı.
- En alttan en üstü parçalamak sadece bu kadar basit.
- Sen beni tehdit mi ediyorsun ?
- Hayır. Omega zayıf halka. Sen bir paşa. Sonunuz benzemez haftaya umarım onlara.
Walker sürüsünün kurtları hırladı.
- Omega olmak sen istedin bence.
- Dünyanın dört bir tarafında bulunan alfalar benim için şirkete gelir. Walker sürüsü kalırsa ortada ne istediğimi anlarsın alfa bozuntusu.
- Eşim çok zeki. Ama ben alfa olarak karar verenler arasında olurum.
Gülümsedim.
- Onu unutmuş olmalıyım.
- Gloss. Onu normal bir odaya götürün. Kafama bela istemiyorum.
Gloss ile giderken tek şey düşündüm. Belasını bulacağı günü. Gloss kafa biriydi.
- Daha hızlı yürü omega.
- Bir çarpar isem seni duvara resmin çıkar orada.
- İtiraz etmeden yürü.
Odada iki saat bekledim. Gloss tekrar çaldı.
- Alpha Karen Walker sizinle aynı evde yaşamak istediğini söyledi. Hazır iseniz gidiyoruz.
- Gitmiyorum bir yere.
- Öyle ise zorla götüreceğim.
Tıpış tıpış söz dinleyen modunu açtım. Ayağına çağırdı ise yapacak olduğum şeyleri hak etmiştir dedim.

Sürünün Yuvası 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin