Olga

5 3 0
                                    

Annabella ile birlikte kurabiye yiyordum. En sevdiğim damla çikolatalı kurabiyeyi yapmıştı bana. Anna'nın doğum günü olduğunu için konuyu ona açmak istiyordum.
- Anna bizimle değil. Ama bugün doğum günü.
- Olga siz ikiniz beraber oynadınız. Sen sürüye sahip çıktın. O ise gaddar alfanın yanında.
- Alpha Ace Orello ile evlenmeden önce ben ağır yaralandım. Sürü dağılmış ve bizim yardıma ihtiyacımız vardı. Düşünmeden onunla evlendim.
- Fena mı yaptın ? Seni ne kadar sevdiğini biliyorsun.
- Hayır. Ama ben buradan gidince vermiş olduğum acele karar yüzünden hiç iyi hissetmedim.
- Alfa sana kötü mü davrandı ?
- Konu eşim değil. Evimi özledim. Sürünün başına gelen korkunç şey beni yıprattı. Hemen hemen her gece ben kabus gördüm.
- Çok üzgünüm Olga.
- Anna geri dönmek istemiyor ise bir bildiği vardır. Eşinde merhameti bulduğuna inanıyorum ben.
- Sanmıyorum. O hiçbir şekilde kimseyi sevemez.

İki kadın muhabbet ederken kapının önündeki beta kurtlar Gama Alpions'un sesini duydu.
- Alpha Ace Orello sizinle mi ?
- Hayır.
- O nerede ?
- Bizi bırakıp geri dönecekti.
- Tamam. Ben onu bulunca size haber vereceğim.
- Yardım edebiliriz Gama Alpions.
- Gerek yok. Dönüş yolunda olmalı. Ben onu ormanda bulurum.

Beta Victor saatine baktı. İki saat olmuştu. Gama Alpions zihinsel bağlantıya cevap vermiyordu. Bugün sürü kış hazırlığı için kasabaya gidecekti. Alpha Ace Orello ile bağlantı kurmayı denedi. Ama cevap kimseden alamadı.
Olga kapının önünde gezerken kalbinde keskin bir ağrı hissetti. Sanki Ace'nin kalbini biri söküp çıkarmış gibiydi.
- Sevgilim.
Olga cevap alamayınca panikle eve doğru koştu.
- Annabella ben eve geri dönüyorum.
- Olga neler oluyor ? Alpha Ace Orello seni almaya gelecek.
- Onun başı belada olmalı. Ben iyi hissetmiyorum.
- Seninle geleceğim Olga. Tek gitmene katiyen izin veremem.

Sabah beraber kahvaltı yaptığınız eşinizin cansız bedeni görmek kimse için kolay değildir. Olga araziye girince kan kokusunu ve uluma seslerini duydu.
- Olga. Sen hamilesin. Ben bakıp geleceğim.
- Luna oldum ben Annabella.
Beta Victor araziye girer girmez Alpha Ace Orello'nun öldüğünü anlamıştı. Gama Alpions karşılamaya gelmemişti. Sürünün zihinsel bağlantısı kopmuştu. Alfa ölmemiş olsaydı mutlaka Olga'nın kokusunu alıp karşılamaya gelirdi.
- Luna. Annabella haklı. Saldırı oldu ise bebeğinizin hayatı tehlikeye girer. Size eşlik etmeme izin verin.
- Alpha Ace Orello öldü değil mi ? İkiniz benden saklıyorsunuz.

Annabella ona sarıldı. Olga bayıldı. Beta Victor onu eve taşıdı. Doktor Liu tüm gece evdeydi. Artık Yeni Şafak sürüsüne liderlik edecek kişi Olga Orello olacaktı.
Annabella sırrı şimdilik kalbine gömdü. Kızını alfa kaçırmış ve mutlaka yolda onu Alpha Mark Pier takip etmişti. Başka açıklaması olamazdı. Kızı bir katilin yanında duruyordu. Üstelik şimdi doğacak bir çocuğu Mark babasız bırakmıştı.

Beta Victor iz sürmek istiyordu. Kokuyu takip etmeye başladı. Siyah Şerit sürüsünün sınırında koku bitiyordu. Alpha Ace'nin yine kokusu araziye hakimdi. Alpha Ace Orello neden onları sabah bırakıp gitmişti ? Siyah Şerit topraklarına izinsiz girip çıkarken yakalanmış olmalı diye düşündü. Ama yolda kan izi yoktu. Kimseye bu durumdan söz etmedi.
Bulduklarını kendine sakladı.

- Anna. Söylediğim gibi. Kokunu takip ettim diyorum.
- Mark. Başka bir sürü ile düşman olduğunu bilmiyordum.
- Her alfa çeşitli şekillerde sevilmez. Anna seni kaçırıp kalbimi biri incitmek istedi. Gereken cevabı en sert şekilde benden aldı. Artık bu konuyu konuşmak istemiyorum.
- Doğum günüme bu yüzden mi katılmak istemedin ?
- Alakası yok.
- Öyle ise neden gelmedin ?
- Evin güvenlik kamerasını inceledim.
- Kahvaltıda bizimle yine yoktun.
- Sorgu hiç bitmeyecek mi ?
- Hayır.
- En son istediğim bir eşe sahip olmaktı. Sen yanımda uyurken en büyük isteğimi düşündüm. Görmezden geldim yıllarca. Ama artık biliyorum.
- Ama ben senin resmi olarak eşin değilim.
- John yarın o işi kökünden çözüme kavuşturmak için gerekeni yapacak.

Yeni Şafak sürüsü iki hafta boyunca yas tuttu. Olga eşinin gidişi ile birlikte sürüyü yönetmeye başlayacaktı. Annabella ona eşlik ediyordu. Beta Victor ise yapılan ilk toplantıda söz aldı.
- Luna. Alfanın katili Siyah Şerit sürünün alfası.
- Anna'nın eşi mi ?
- Evet.
Annabella gerçeği o güne kadar hep ağzında sıkıca tutmuştu. Victor'un sözlerinden sonra söz almak için ayağa kalktı.
- Benim size söylemem gerekenler var. Bugüne kadar acımız var diye sustum.
Olga çok şaşırtmıştı. Annabella'nın ne söylemeye çalıştığını anlamıyordu.
- Alpha Ace Orello ile ben kızım için anlaştık. Alpha Ace Orello onu geri getirecekti. Biz plan yaptık.
Olga yerinden kalktı.
- Eşim sizin kızınız yüzünden mi öldü ?
Annabella gözyaşlarını tutamadı.
- Çok üzgünüm. O cesur bir alfa olarak can verdi.
- Neden bunları daha önce söylemedin bize ?
- Alfa kızımı kaçırır iken yakalanmış olsaydı Mark onu araziden çıkarmaz. Onun evine gittim. Bu noktada bir terslik yaşandı.
Beta Victor kadının doğru söylediğine emindi.
- Alpha Ace Orello öldürüldüğünde ben katili bulmak istedim luna. Siyah Şerit topraklarında koku sona eriyordu. Ama aynı zamanda Alpha Ace Orello'nun kokusu onların topraklarından geliyordu.

- Bence kızımı kaçırıp evine eşin getirmek zorunda kaldı.
- Ya da Alpha Mark onları görüp bizim evimize kadar takip etti.
Olga elini kaldırınca Victor ile Annabella sustu.
- Ne olduğunun önemi yok. Eşim öldü benim. Doğacak çocuğum babasız kaldı. O yüzden bu gece Siyah Şerit sürüsüne saldırıp gelmesini için beta kurtları yolluyorum. İtirazı olan var mı ?
Yeni Şafak sürüsünden kimse itiraz etmedi. Alfanın intikamı için sürü geceyi bekledi.

Aynı saatlerde Anna onun için hazırlanmış gelinliği giyindi. Black kızının güzelliği karşısında gülümsedi.
- Tatlım. Büyüleyici görünüyorsun.
- Baba. Kalbimde tuhaf bir sızı var.
- Annabella yanımızda olmadığı için böyle oluyor. Anneni bilirsin. Bu evliliği asla istemiyor.
- Sen iyi ki varsın baba yanımda.
Black ona söylemek için doğru anın olup olmadığını merak etti. Ama şimdi yapmaz ise bir daha cesareti olamazdı.
- Anna. Uzun zamandır seninle konuşmak istediğim bir konu var.
- Dinliyorum baba.
- Sen yakında sürüde alfa kadar değerli olacaksın.
- Evet.
- Karen yakın gelecekte eşini bulacaktır. Ben Mısır'a gitmek istiyorum.
- Mısır'a mı?
- Evet tatlım. Kadim uygarlıklar benim daima ilgimi çekmiştir. Piramitleri gezmek ve o havayı koklamak istiyorum.
- Baba sanki geri dönmeyecek gibi konuşuyorsun.
- Anna. Mısır benim ilk durağım olacak. Dünyayı gezmek istiyorum. Gözlerimi bir sürüde açtım. Annenin cesur oluşuna aşık oldum. Güzel bir kızımız oldu. Çocukken seni baktım. Biliyorsun annen beta kurt olunca eve vakti kalmadı. Hep alfanın emirleri geçerli oldu evin içinde.

- Artık annemi sevmiyor musun ?
- Anna. İlgisiz her çiçek solar. Sevgi beslenmelidir. Ben annenin her halini sevdim. O ise bizden çok işini önemsemek ile meşguldü. Senin mutlu olduğunu biliyor. Ona rağmen götürmek istedi seni.
- Hala pek vazgeçtiğini sanmıyorum baba.
- Annen sürü ruhuna bağlı bir kadın. Bizden vazgeçer ama sürünün omurga yapısından asla. O yüzden gönül defterini ben kapatıyorum.
- Onu red mi edeceksin ?
- Hayır. Sadece uzaklara gider isem kafamı dinlerim.
- Öyle ise babacığım. Kararını destekliyorum.
- Sabah beş uçağına bilet alabilir miyim ?
- Elbette baba. Senin mutluluğunu bende önemsiyorum. Mısır'a gidince bizi aramayı unutma.
- Bolca resim çekip göndereceğim tatlım sana.

Sürünün Yuvası 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin