Lucifer onun kırmızı elbisesini hatırladı. Çöpe attığı elbisesi içinde güzelliği ile aklını Kayra başından almıştı. Artık Lucifer ona alacağını hiçbir elbiseyi Kayra'nın giyme şansının olmadığını biliyordu. Kurt formuna dönüşen Lucifer onun için ağladı. Sürü alfanın sesini duyuyordu. Luna ölmüştü. Eşi için ağıt yakıyordu. Söylenmemiş sözler ve gezilmemiş yerler geldi aklına Lucifer'in.
Ormanda eşi ile koşma şansı hiç olmamıştı. Resmi olarak sürü Kayra ile tanışmaya gidemeyecekti artık. Çok incinen kalbi daha fazla kurt formunda kalamadı. Bitmişti onların hikayesi. İnsan formuna dönüşmeden önce gözünden akan yaş Kayra'nın yüzüne gelmişti. İnsan formuna dönüşen Lucifer onun vücuduna sarıldı. Kayra'nın yüzünde hala gamzeler ışıl ışıl duruyordu. Sanki o derin uykuda gibiydi.
Lucifer ağlayarak bağırdı.
- Uyan benim güzeller güzeli eşim Kayra. Dudaklarıma yapışan adını silecek değil ölüm. Seni seven bencil adam aldı dersini. Uyku derin ama bende perişan oldum burada. Bizim için savaşmak zorunda değil misin ?
Dudaklarından dökülen cümleler Kayra'da karşılık bulamamıştı.Sürünün sesini duydu. Kurtlar ölümü biliyordu. Rick morgdan içeriye girdi.
- Alfa artık veda ettiğini düşünüyorum.
- Hepsi benim hatam.
- Onun vücudu bizim gibi değildi. Dayanamadı.
- Onu götürme Rick.
- Ailesi ona mezar yapacaktır. İnsanlar ölüleri bekletmez.
- Eşimi veremem onlara.
- Alfa lütfen.
Rick onun gözlerine baktı. Alpha Lucifer iyi gözükmüyordu. Rick daha yumuşak şekilde konuştu.
- Anne ve babasının onu görmek hakkı. Kızları öldü alfa.
- Hayır. Onu benden kimse alsın istemiyorum.
-Alfa pişman olacaksın. Mezarına gidersin hem.
- Rick o benim eşim. Benim sürüme ait. Kokusu burnumda. Veremem onu diyorum. Karşı çıkan olursa hüzünlü kalbim öldürür onu.Rick doktora haber vermek zorunda kalacaktı. Sanki Alpha Lucifer onun planını anlamıştı.
- Kalbimin ağrısını kesecek ağrı kesici yok. İğneler ve haplar beni uyutur bir süre. Ama ben uyanınca ilk seni Rick öldürmüş olurum. Uyuşmak yerine acımı yaşamak istiyorum.
- Öldü alfa. Öldü tamam mı ?
- Rick defol git buradan.
- Onu artık kimse geri getiremez.
- Konuşma artık Rick.
Alpha Lucifer öfkeli gözlerle bakıyordu.
- Öyle ise onu bizim sürünün bahçesine götürelim bir süre. Daha sonra ailesi gelip alır cesedi.
Alpha Lucifer sarsıldı. Cesetleri bilirdi. Ölen her canlı çürüyor ve toprağa karışıp gidiyordu. Ya benim hayatım diye düşündü alfa. Hayatımın geri kalanında ben nasıl eşim olmadan yaşarım ?Yıllardır laneti kaldıracak birinin varlığına inanmak için hep kendimi zorladım. Şimdi onu benim dilim öldürdü. Hiç Kayra ile birlikte bir kereden fazla olmamıştı. Dudaklarının tadına azıcık bakmıştı. Tertemiz kokan bedenine sahip bir kez olmuştu. O geceyi hep hatırlamak zorunda kalacaktı. Kayra onun göğsünde yatıp güne gözlerini açmayacaktı artık. Hüzün dağı büyümeye başladı. Kapladı Lucifer'in kalbini. Titriyordu ellerini.
Gidip saçını okşadı. Dudaklarını dudaklarına götürdü.
- Seni ısıtmak isterdim daima. Ama şimdi soğuk aldı seni kollarına.
Dudaklarını çektiğinde onun kalbini duyuyor gibi oldu. Öpücük masallarda prensesleri uyandıran sihirli olaydı. Ama şimdi Kayra'nın göğsü sanki nefes almak için can atıyordu. Lucifer emin olmak zorundaydı. Gözleri ve kulakları onu kandırıyor olamazdı.
Ellerini oynattı Kayra. Alpha Lucifer cesetten uzaklaştı. Mümkünü yoktu. Zihninin oyunu olmalıydı.- Hayır. Sen öldün Kayra. Sen ama sen hareket ediyorsun.
Ama onun kalbi güçlenip çarpmaya başlamıştı. Alpha Lucifer duyuyordu. Kemikleri sanki kendini kırıklarını tedavi ediyordu. Ameliyathane çıkışı başında gördüğü yara izi Kayra'nın kapanmaya başlamıştı. Aklına izlediği vampir filmi geldi. Kayra ise insandı. Böyle şeyler mümkün değilmiş gibi baktı cesedine.
Kayra sanki yattığı yeri beğenmemiş gibiydi. Uykusundan korkarak uyanmış biri gibi yattığı yerden ayağa kalkıp etrafına baktı.
- Böyle soğuk bir yerde benim ne işim var Lucifer ?
Lucifer hayalet görmüş gibi baktı.
- Sen öldün. Araba çarptı sana. Kafayı yiyeceğim. Rüya görüyorum.
Kayra panik içinde bağırdı.
- Öldüm mü ? O zaman morgda mıyım ?
- Evet.Kayra bayıldı. Alpha Lucifer şaşkın şekilde bağırdı. Morg önünde bekleyen Rick ise Kayra'nın sesini duymuştu. Kapıyı açıp içeri girdi.
- Alfa. Neler oluyor ?
- Rick o yaşıyor. Ama bayıldı.
İki saat sonra Ferya, Rick ve Lucifer hastane odasında sakinleştirici ile uyuyan Kayra'ya bakıyordu. Doktor Ferya onun insan olduğunu düşünüyordu.
- Ayıdan korkup bayıldı.
Kayra ile ilk böyle tanışmıştı. Rick ise Rex ile konuştuğu gün Kayra'yı sadece sorduğu için artık pişmanlık duyuyordu. Kayra'nın ailesi insan değildi. Yoksa kimse ölüp tekrar hayata geri dönecek değildi. İnsanların dünyasında mucize olaylar sadece televizyonda haberlere konu olurdu. Sürü lunanın yaşadığı öğrenmişti. Rick onların sevinçten bir hafta avlanmaya gitmeyecek olduklarını Lucifer'e söyledi.
- Luna iyi olsun. Ava gideriz.Rick hastane odasına yarım saat sonra bir demet çiçekle geri döndü. Onları vazoya koydu.
- Neden çiçek aldın Rick ?
- Alfa insanlar hastalara çiçek, meyve, hediye götürüyor. Telefonda yazıyordu. Bende Kayra uyanınca mutlu olsun istedim. Her kadın çiçeği sever. Senin onu düşündüğü görmeli bence.
Rick kendisinden daha romantik biriydi. Lucifer ilk kez kıskançlık duygusuna kapılmak yerine takdir etti bu davranışı.Yatakta uyuyan Kayra yaşanan hiçbir şeyi duymayacak kadar huzurlu gözüküyordu. Lucifer onun kayıp yıldızlar gibi gitmediği için mutlu olmak istiyordu. Gidip elini tuttu. Bir kez onun yüzünden düşmüştü Kayra karanlık odaya. Şimdi ise elini sıkıca tutacak kadar kararlı gözlerle Lucifer baktı eşine.
- O nasıl hayata döndü acaba alfa ?
- Bilmiyorum Rick.
- Sürünün tüm kurtları onu korumak istiyor alfa. Ama onlarda bize soracak bu soruyu ve yanıt olarak biz ne vereceğiz ?
- O nefes alıyor.Gerisinin önemi yok.Rick doğru anın gelmediğini biliyordu. Ama ayrıldığı yarım saatte olanları söylemez ise alfa daha çok kızardı.
- Alfa. Kayra'ya çarpan araba aslında tanıdık.
- Ne söylemek istiyorsun ?
- Kral Edgar onu öldürmek istedi.
Lucifer elini çekti Kayra'nın ellerinden. Doğrudan Rick ile göz göze geldi.
- Bizim adamımız mı yaptı ?
- Evet.
- Öyle ise neden yaşıyor Rick ?
- Acele karar vermek istemedim alfa. Kral Edgar hafife alınacak biri değil.
- Kendi sürüsünün lunasına zarar veren kimse benim için ölü demektir.
- Ona ihtiyacımız var. Hem kral şuan Kayra ölü diye biliyor. Sürüde bulunan adamını geri çekti. İşler bizim lehimize.
- Sonra bu konuyu konuşacağız.
- Luna için cenaze yapacağız alfa. Yaşadığını gizli tutmak istiyoruz.
- Öyle ise planlı şekilde hareket edin.Rick onayı alıp hastaneden ayrıldı. Lucifer doktorun araştırma sonuçlarını bekliyordu. İşaretli boynuna baktı. Onun alfa kadını olduğu için hayatta kaldığını umut etti. Eğer öyle ise iyileşme süreci daha ağır olacaktı. Hastaneden çıkıp sürünün yanına gidecekti. Cenaze törenini yapacaktı. Kral Edgar'ı kandırmak için sürünün tüm üyeleri siyah giyinmişti. Tabutun üstüne beyaz güller bırakıldı. Alpha Lucifer tabutun boş olduğunu biliyordu. Ama yine de iki üç cümle kurulmalı ve sürü birlikte oyunu oynamalıydı. Kurtlar luna için tabutun kenarına hediyeleri bıraktı. Alpha Lucifer konuştu.
- O insan olarak bizim sürünün eşi seçildi. Trafik kazasında öldü. Onu daima sevgi ile hatırlayacağız.
Alpha Lucifer kurt formuna dönüp ulumaya başladığında diğerleri dönüşüp ona eşlik etti.
Kral Edgar acı çeken lanetli sürünün lunası öldü diye aynı saatlerde sarayda ziyafet veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürünün Yuvası 🙋
WilkołakiYazmış olduğum üç kitabı tek çatı altında toplamaya karar verdim. Kurt adamların dünyasını seviyorsanız keyifle okumaya davetlisiniz. 🌠 Lanetli Alpha 🌠Asi Luna 🌠Alpha Mark