Ölüm tarihin gizli sayfalarında hapis olan konularından biri değildi. Çağlar boyunca devam eden süreçti. Doğal hayatın bir parçasıydı. Belgesel izlerken aslan geyik avına çıkıyor diye üzülüyordum.
Rüyamda gördüğüm morgda yatan bendim. Karşımda hortlak görmüş gibi bakan Lucifer vardı. Rüyalar bazen uzun sürerdi. Uyanmak istedikçe daha fazla rüya hücum ederdi geceye. Bende öyle olduğunu biliyorum. Sesleri duyuyorum. Bir yerde uluyan kurtlar var. Gözyaşı döküyor sanki birine. Lucifer'in sesini duyuyorum. Sanki tabut başında. Görüntüler aniden siyah beyaz oluyor. Rahatsız hissediyorum. Göz kapaklarım ağır ağır şekilde tekrar beni bilinmeyen yerlere götürmek için hazır beni. Uyanmak istedikçe koluma değen soğuk şey iğne olmalı. Acıyorum. Doktorun sorusunu duyuyorum.
- Kayra iyi misin ?
- Evet.Defalarca evet dedim ama şimdi yolda yürüyorum. Bembeyaz sis bana doğru geliyor. Bazen bir şekilde uyanır ve güne başlarsınız. Bende öyle olacağını düşünüyorum. Kayra gözlerini açtı. Hastane odasında yine yatıyordu. Sonra hatırladı. Eve gitmek için kapının önünde tuzlu çubuk elinde yiyordu. Bir araba ona doğru hızla geliyordu. Ve sonrası yoktu. Büyük ihtimalle araba ona çarpmış olmalıydı. Sonra kalbi güm güm atmaya başladı. Kayra morgda olanları düşündü. Öldüğü düşünmüştü herkes. Odadan içeriye Lucifer girdi. Kokusunu alıyordu Kayra onun.
- Neden burada yatıyorum ?
- Şanslı olduğun için elbette Kayra.
- Şans mı ? Bana neler oldu ?
Alpha Lucifer ona anlatmak istemiyordu. Senin için ağladım cümlesini kurmak yerine geçiştirdi.
- Araba sana çarptı. Öldüğünü düşündü doktor. Morgda nefes aldığını görünce seni odaya getirdim.
- Ben nasıl ölüp sonra yaşıyorum ?
Lucifer soruyu duymazdan geldi önce. Ardından cevap verdi.
- Kokun sayesinde.
Kayra gülümsedi. Komik buldu ilk kez konuşan Alpha Lucifer'i.Lucifer eşinin gelip dudağına yapıştı. İkisi bu anı bekliyor gibi dudaklarını birbirinden çekmedi.
- Biliyor musun Kayra ? Ben ilk kez çok korktum. Hüzünlü kalbimi taşıyacak kadar cesur olamadım. Parmaklarımın arasından kayıp gidecek gibi oldun. Ben özür dilerim. Bencillik ettim sana.
Kayra onun elini tuttu. Sanki sakinleştirmek istiyordu Lucifer'i.
- İnsan değil miyim artık ben ? Yoksa kurt mu oldum ?
- Tam olarak değil. Kimse bilmiyor Kayra. Seni ısırdım diye bence hayatta kaldın.
- Şimdi bende kurt gibi mi olacağım ?
- Bunları düşünme. İyileşmen daha önemli.
Alpha Lucifer yanından ayrılıp ona Rick'in getirdiği çiçekleri gösterdi.
- Onlar suda solmuyor. Sende benim yanımda kuruma. Hayat bul daima. Başka isteğim yok. Kayra sana çarpan araba benim düşmanım tarafından gönderildi. Kral Edgar seni kaybetmem için böyle yaptı.
- Kral Edgar'a ceza vermeyecek misin ?
- Saraya girmek öyle kolay değildir. Neyse seni korumak adına sahte cenaze yaptık.
- Ciddi misin ?
- Evet. Seni ölmüş biliyor kral.
- Ya ailem beni aramadı mı ?
- Rick senin gezmeye gittiğini söyledi onlara.
- Asıl konu bu değil değil mi ?
- Bilmiyorum Kayra. Doktor araştırıyor hala. Sen neden hayatta kaldın ? Biz bulamıyoruz sebebini. Daha önce hiç böyle şeyler yaşadın mı ?
Kayra yattığı yatakta geçmişi düşündü.
- Hatırlamıyorum. Kaza geçirmedim.
- Anne ve baban hakkında neler biliyorsun ?
- Onlar mı ? Doğumdan beri yanımda.
En azından resimlerim var. Annem doğum hikayemi anlatır.
- Evlatlık olabilir misin ?
- Hayır.Rick aynı dakikalarda Kayra'nın geçmişini bulmaya çalışıyordu. Kayra'nın babası tam yedi kez iş kazası geçirmişti. Hepsinde hayatta kalmıştı. Bu detay Rick'in dikkatinden kaçmadı. Alfa ile bağlantı kurdu hemen.
- Babası yedi kez kaza geçirdi. Hepsi iş yerinde olan büyük şeyler. Kayra bunları biliyor mu ?
- Soracağım şimdi.
Kayra duymuştu onları.
- Babam iş kazası geçirdi. Şans yanında olduğu için hayatta.
- Bizi duyuyor musun ?
- Evet. Seks yaptığımız gece duydum sizi.
- Olamaz. Öyle ise sen insan değilsin.
- Babam daima bizim özel olduğumuzu söyler. Ama daha fazlasını bilmiyoruz. Sürekli babam yer değiştirme ihtiyacı duyar. En son oturduğumuz evde sadece uzun süreli kalıyoruz.
- Ama neden Kayra ? Bir nedeni olmalı değil mi ?
- Süper güçlerimiz olduğunu düşünmüyorum Lucifer.
- Bence senin zaten süper gücün var. Babandan almamış olsaydın çoktan ölü olurdun. Rick araştırıp bize bilgi verecek.İki hafta sonra Kayra sürü ile yaşıyordu. Rick ve diğerleri onun türünü bulmuş değildi. Kayra'da yeni hayatının ilk gününde babasını aradı.
- Arkadaşlarım ile kalacağım bir süre. Beni merak etmeyin.
- Tamam kızım.
Sürüde ilk gün biraz zordu. Kayra her türlü kokuyu alıyordu. Lucifer ona oda vermişti. Kapıda sekiz nöbetçi vardı.
- Kaçmayacak olduğumu söyledim değil mi ?
- Onlar seni korumak için var.
- Ben iyiyim.
- Başın dönüyor hala. Doktor yatman gerektiğini söyledi.
Kayra o gün duş almak istediğini için Lucifer'in gitmesi bekledi. Alpha Lucifer gidip banyoyu hazırladı.
- Seni tutacağım.
- Hayır. Tek başıma banyo yaparım.
- Kayra sana dokunacak değilim. Alfa sözü veriyorum.Kayra onun nefesini boynunda hissediyordu. Lucifer onu sıkıca tutarken kendini yıkaması mümkün olmuyordu.
- Kolların beni boğacak gibi sarar iken bu mümkün mü ?
- İzin ver ben saçına şampuan döküp seni temizlemek istiyorum.
- Tamam öyle olsun.
Kayra duş alırken Rick'in sesini duydu.
- Alfa. Kuzenin geldi.
Kayra, kuzeni hiç görmedi. Banyodan apar topar Lucifer onu çıkarmıştı. İki gündür sadece Rick odasına geliyordu.
- Karen profesör. Senin sorununu araştırıp Kanada'ya dönecek.
- Ölmüyorum diye mi ?
- Hayır. Tam insan değilsin. Vampir olsaydın kan isterdin. Tam olarak senin ne olduğunu bulmak istiyor alfa.
- Bir bu eksikti zaten. Nefes alıyor isem ne olduğum çokta önemli değil. Canlıyım. Bu yeterli bence.Akşama doğru Lucifer odasına geldi.
- Pet şişeye idrar yapar mısın ?
- Hayır.
- Neden ?
- Sıkıldım sizden. Evime gitmem lazım. Yakında adet olacağım.
- Ped almaya Rick gider.
- Lucifer anlamıyor musun beni ? Ben, benim. Denek değilim.
Lucifer en az Kayra kadar huzursuz gece geçirmişti. Kayra'nın hangi türe ait olduğunu anlamak için Karen'i çağırmıştı. Hepsi onun iyiliği için yapılmıştı. Ama şimdi Kayra geceleri ağlıyordu. Lucifer onu üzmek istemez iken yine eşi düşünce kafesinde alfayı esir bırakıyordu. Lucifer haftasonu onu odasından çıkardı.
- Kayra. Vücudun hazır. Ama yine de kendini yorma.
- Ben iyiyim diyorum size. Anlamıyor musunuz ?Kayra ilk kez sürünün yaşamına yakından tanıklık etti. Sabah kahvaltısını hepsi beraber yapıyordu. Lucifer'in gözleri üstünde olunca pek fazla kimseyi inceleme fırsatı bulamadı. Aile olmak onlarda birlikte hareket etmekti. Kapıdan insan olarak gelen çoğu kurt formuna dönüşüp neşe ile oynuyordu. Kayra kendini düşündü. Onlar gibi olacak mıydı ? Yeni vücudunun ona sürpriz yapmasını istiyordu.
Sonra garip hissetti. Kayra geçmişini düşündü. Daha önce böyle bir anısı olduğunu nedense hiç hatırlamıyordu.
- Onu götürün yoksa ölecek.
- Ama o bizim gibi değil.
- İçindeki canavar uzun yıllarca uyuyacak. Lütfen kızımı ormandan çıkarın. Yalvarıyorum size.
Sesler birbirine karıştı. Kayra kulaklarını kapattı.
- Kayra adı. Benim kızım sizin artık.
- Hayır. Yapamam. İnsanlar onun farklı olduğunu anlar.
- Kızım canavar değil. Ama kalırsa ölecek. O minik bir bebek.
Kulağında yükselen sesler sonrası Kayra koşarak Lucifer'e sarıldı.
- Odama gideceğim.
Lucifer onu kucağına aldı. Odasına götürdü.
Artık Kayra emindi. Ailesi bir yerde kızlarını terk etmişti. Babasını arayıp sormak istemedi. Bir yere ait olmadığını düşündü. Lucifer'in kokusu onu sarar iken uyumak ve unutmak istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürünün Yuvası 🙋
LobisomemYazmış olduğum üç kitabı tek çatı altında toplamaya karar verdim. Kurt adamların dünyasını seviyorsanız keyifle okumaya davetlisiniz. 🌠 Lanetli Alpha 🌠Asi Luna 🌠Alpha Mark