Lucifer'in İlgisi

26 6 0
                                    

-Uyandın mı ?
Lucifer elindeki tepsiyle odaya girdiğinde Kayra'nın midesinden sesler geliyordu.
- Cevabı miden verdi.
Lucifer'in gülüşü büyüdü Kayra'nın gözlerinde. Lucifer doğrudan boynuna bakınca Kayra istemsiz şekilde elini oraya götürdü.
- Boynuma ne oldu böyle?
- Mühür işareti var sadece.
Kayra kalkıp boynunu görmek istedi ama Lucifer hemen tepsiyi yatağa bırakıp banyoya gitmesini engelledi.
- Sadece kabuk tutmuş ufak bir diş izi.
- Görmek istiyorum.
- Önce kahvaltı.
- Hayır.
- Eşim olarak sağlığın benim için önemli.
- Sabah sabah tartışmak istemiyorum. Cümle yarışı bana göre değil.
- Öyle ise Kayra izin vermelisin bana. Birlikte girelim banyoya.
- Olur.

Aynanın önüne geldiklerinden Lucifer onun tepkisini merak ettiği için arkasında bekledi.
- Bu yara şimdi mühür mü ? Sana ait olduğumu dünya biliyor mu ?
- Seninle tanıştığımız sahilde aslında yapmak isterdim mührü. O zaman lanetli bir alfa olarak yaşıyordum. Şimdi ise kral Edgar'ın bir numaralı düşmanı. Değişmeyen tek şey ise sana olan ilgim.
Kayra doğru söylediğini biliyordu. Hayatı artık eskisi gibi değildi. Pek şikayet etmeyecekti. Gezme fırsatının asla olmadığı yerlere Lucifer onu götürmüştü. Aşırı kaba değildi. Biraz sahiplenme güdüsü yüksekti.

O sabahtan sonraki günlerce Kayra hep bekledi. Kral Edgar'ın gelip onların mutluluğu bozmak için ortaya çıkışını. Ama olmadı. Kral kaybolmuştu sanki. Korkusunu Karen ile paylaşmak için koşarken düşündü. Fakat yapamadı. Kral Edgar'ın varlığı sürüyü huzursuz eden detaylardan biriydi. Telaffuz etmek istemiyordu. Sadece Lucifer ile paylaştığı aşka odaklandı. İkisinin fırsatını bulunca birbirinin oldu. Kokuları karıştı bazen yeri geldi ıslak vücutları temas etti. Artık Kayra süreden biriydi. Kurtlar gibi eğitim görüyordu. Karen ile Lucas ara sıra Kanada'ya gidip geliyordu. Antrenman yapmaktan lanetli sürüde vazgeçmiş değildi. Sanki savaş öncesi tatbikat gibiydi. Kayra diğer kurtlardan daha hızlı koşuyordu. Karen'i yarışlarda geçiyordu. Alpha Lucifer onu alkışlayarak destekliyordu. Kayra kendisi ile gurur duyuyordu. Günler geçtikçe Kayra'nın vücudunda değişiklik gözle görülür olmaya başladı. Gözlerinin rengi değişmeye başladı önce. Daha sonra dişleri uzadı. Sanki insan olmaktan daha çok kurt formuna geçiş için hazırlık yapıyordu bedeni.

Mükemmel giden şeylerin bozulma gibi adetleri vardır. Ofiste seks yaptıkları akşam telefon çaldı. Kayra istemeyerek dudaklarını eşinden çekmişti.
- Alo. Evet. Tamam.
Kayra eşinin öfkesini hissediyordu.
- Alpha Grey. Kaç ölü var ?
Telefon kapandığında Kayra daha soru sormadan Lucifer cevapladı.
- Kral 500 tane kurdu öldürmüş.
- Alpha Grey kim ?
- Daha önce sana söz etmediğim için üzgünüm. Kral Edgar'a karşı bizimle yer almasını istediğim isimlerden biriydi.
- Artık değil mi ?
- Saldırıya uğramış ve vazgeçtiğini söyledi bana.

Kayra cevap veremedi. Onun yerine eşine sarıldı.
- Bize yardım edecek başkaları olacaktır.
- Hepsi korkuyor.
- Hala korkmayan ve kralı istemeyen birilerinin olduğuna inanıyorum Lucifer.
- Kayra. Kurtların tarihini bilmiyorsun. Savaşta sürü yok olur. Alfa o yüzden zorunda kalmadıkça savaşa girmez.
- Tüm bunları unutmam lazım biliyor musun ?
- Neden ?
- Kalbin fazla çarpıyor Lucifer.
- Sen sarıldın diye bana.

Kayra daha fazla onun endişeli ruh haline dayanamadı. Eşini öperek arkasından sürükledi. Yatakta Lucifer'i mutlu etti. Lucifer uyurken Kayra kralı düşündü. Benjamin'in çadırını düşündü. Lucifer uyurken Kayra ormana gidip defne yaprağı topladı. Kulübenin önüne gelip onları yaktı. Kokuyu içine çekti. Gözlerini kapattı.
- Kral Edgar. Beni duyuyor musun ?

Uzun süre denedi. Ama sesini kendisinden başka duyan olmadı. Şaman gibi büyülü kelimeleri bilmediği için böyle olduğunu düşündü. Yerinden kalkınca toprağın üstünde çürümüş solucanları gördüğünde Kayra ağzını kapattı. Sanki olacakların haberci gönderilmiş gibiydi. Koşarak banyoya girdi. Lucifer neden hala uyuyordu ? Suyun altında iken Lucifer'in zihinsel yorgunluğu düşündü. Defne yaprağı kokusuna eşi tepki vermemişti. Hiçbir şey olmamış gibi yatağa uzanıp eşine sarıldı. Rüyasında Kayra bir cafede oturuyordu. Lucifer'in gelmesini bekliyordu. Kapı açıldığında Edgar'ı karşında buldu.
- Kayra. Beni çağırıp kaçmak hoş olmadı.
- Sen beni duydun mu ?
- Evet. Mühür yakışmış boğazına.
- Öyle ise neden cevap vermedin ?
- Hades yanımdaydı. Seni tehlikeye atmak istemedim.
- Alpha Grey'e neden saldırdın ?
- Hades artık yeryüzündeki işlerini denetlemek istiyor. İblisler saraya geldi. Prensleri ayağımın altından kolayca çektim. İktidar istedim ama başıma gelenleri görüyorsun.
- Kral olarak eşini bulamadın mı ?
- O konu mu ? Hades sana benzer bir iblis bana hediye edeceğini söyledi. Şimdi gitmem gerekiyor.

Rüya bittiğinde Kayra banyodaki suyun sesini duydu. Ardından kapı açıldı.
- Günaydın güzeller güzeli eşim.
- Lucifer. Sen burada mısın ?
- Elbette.
- Şaşırdım.
- Sana hediye almayı düşünüyorum. Uzun zamandır bizimle sürüde yer alıyorsun.
- Gerçekten mi ?
- Kral Edgar'ın kafasını bende sana hediye edeceğim. Böylece eşimin rüyasına girecek değil. Ya da eşim benden habersiz onu çağırmak için defne yakmaz artık.
Lucifer üstünü giyinip odadan çıkıp gitti. Bir haftadır Kayra hasta gibiydi. Sürünün yarısından fazlasını Karen ile Lucas alıp gitmişti. Lucifer emretmişti.
- Kayra kurda dönüşüyor. Dolunay gecesine denk gelecek. Onları kuzen götür.

Dolunay gecesi yaklaştıkça Lucifer güvenliği üst seviyede tutuyordu. Çoğu kurt şehire gönderilmişti. Evde beta kurtlar ve gama kalmıştı. Onlarda arazinin uzağında alfa tarafından güvenlikten sorumlu şekilde konum almıştı. Kayra'nın yanında sadece Lucifer vardı. Kolundaki tüyler hiç olmadığı kadar fazlaydı. Ay yükseldikçe derisinin daha çok değiştiğini Kayra anlıyordu. Lucifer sadece izliyordu. Kayra kemiklerinin kırıldığı duyuyordu. Acı dolu çığlık attığında Lucifer ona yaklaştı.
- Kurdun seninle olmak istiyor. Sadece onun senin bedeninde olmasına izin ver Kayra.

Saatler ilerlemeyi sürdürür iken Kayra oluşan tüylere bakıyordu. Onlar gümüş renginde ve oldukça güzeldi.
- Sadece yarım saat kaldı Kayra. Tamamen dişi kurt olacaksın.

Lucifer'in sakinleştiren sesi ve Kayra'yı güvende hissetti. Gece yarısı olduğunda gümüş renkli dişi kurt karşısındaki adama bakıyordu. Lucifer kurt formuna dönüşüp koşmaya başladığında Kayra arkasından gitti. Lucifer'in kokusunu alıyordu. Kokuyu takip ederek Lucifer'i bulduğunda alfanın gücünü gördü. Eşiyle Lucifer ormanda sadece koşmak istiyordu. Kayra ise onunla çiftleşmek için hırladı. Lucifer aldırış etmedi önce. Kayra onun baktığı şeyi gördü. Tavşan avlamasını istiyordu Lucifer. Eşinin istediğini yapmak için koştu. Tavşanlar sağa sola koşmaya başladı. Lucifer hemen birini ağzıyla yakaladı. Kayra onun gibi olmak istiyordu. Koşan tavşanın peşine düştü. Ağaçların arasında önce izini tavşanın kaybetti. Tavşanın çarpan kalbinin sesi kulağına geldi. Kayra pençeleri çıkarıp homurdandı. Tavşan tekrar yerinden çıktığında Kayra pençeleri arasına alıp tavşanı yakaladı. Ağzındaki tavşanı yere bırakan Lucifer eşiyle göz göze geldi.

Yapması gereken tavşana dişlerini geçirmek olmalıydı. Kayra eşi gibi tavşanı ağzına alıp koşmaya başladı. Lucifer onu bekliyordu. Getirip diğer tavşanın yanına Kayra ilk avını bıraktı. Lucifer eşinin getirdiği tavşanı yemeğe başladı. Kayra ona bakarak aynısı yaptı. İki kurt acıkmış olan karınlarını doyurdu. İkisi gecenin tadını ormanda çıkardı. Başka kurtların sesini duyan Kayra kulaklarını dikleştirip dinledi. Lucifer onu izledi. Ulumaya başladı. Kayra eşine eşlik etti. Lucifer hiçbir şey olmamış gibi eve doğru eşiyle koştu.
Sabah olduğunda Kayra ve Lucifer yatakta yatıyordu. Dolunay gecesini çiftleşme gerçekleşmişti yine.

Sürünün Yuvası 🙋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin