ភាគទី23: ក្មេងល្មោភ🔞

2.5K 112 1
                                    

Note: សូមទោសចំពោះពាក្យសម្ដីមិនសមរម្យ(ប៉ុន្តែបើរវល់គិតថាមិនសមរម្យច្បាស់ជាខាតភាគគេផ្អែមមួយភាគចោល🌚)

<ជុប៎..សឺត!!~..ក្រអូបណាស់>
<យប់នេះបងសុំបានទេ!?> ជុងហ្គុកបញ្ជេញសម្លេងស្អកៗក្បែរត្រចៀករាងតូចប្រហើរខ្យល់ដង្ហើមក្ដៅអ៊ុនៗ ស្ដាប់ភាសាទៅបើសិនជាគេមិនដឹងច្បាស់ជាគិតថាជាប្ដីប្រពន្ធនឹងគ្មាមិនខាន ក៏ប៉ុន្តែពិតជាសោកស្តាយព្រោះពីនាក់គេនេះមិនដឹងថានៅក្នុងនាមអ្វីជាប្រាកដ!

<ហឹម!!> ដូចនិយាយចឹងទាំងចិត្តទាំងខ្លួនប្រាណរាងតូចប្រគល់ជូននាយទាំងអស់គ្មានកន្លែងណាមួយមកដែលមិនមែនជារបស់នាយ រឺនាយមិនធ្លាប់ប៉ះពាល់នោះទេ ស្រឡាញ់នាយគឺប្រគល់ឲអស់ពីពោះពីពង់គ្មានកន្លែងសម្រាប់ខ្លួនឯង!

<ហ្ហឹម!!> ជុងហ្គុកលឺសម្ដីនាយញញឹមគែមមាត់បន្តិចជាការពេញចិត្ត រួចហើយក៏ចាប់ផ្ដើមអោនមុខទៅថើបថើរលើដើមទ្រូងរបស់រាងតូចបឺតជញ្ជួកខ្លាំងៗបង្ករបានជាស្នាមជាំដុំៗនាយដល់ថ្នាក់ខាំចេញសំណាមធ្មេញ!

<អាស៎..ជុង..កុំខាំ!> រាងតូចបិទភ្នែកមាំបបូរមាត់ខ្លួនឯងបន្តិចលើកដៃជ្រោងសក់របស់នាយ ទប់ភាពឈឺចាប់ដែលនាយខាំដល់ថ្នាក់ភ្លាត់សម្លេងចេញក្រៅ។

<ហឺយ..ទ្រាំលែងបានហើយ!!> រាងក្រាស់ បន្ទាប់ពីលឺសម្លេងរបស់រាងតូចថ្ងូរបណ្ដាលឲចិត្តដូចជាឡើងកម្ដៅគុណជាពីរ ក៏ងើបមុខឡើងវិញចាប់ផ្ដើមដោះភាពទើសទាល់ចេញអស់ មិនថាបរិវេនខាងលើរឺក្រោមទេត្រឹមតែមួយព្រិចភ្នែកសោះ ខ្ទេចខ្ទីបាត់ ។ ចំណែកឯរាងតូចសម្លឹងឃើញសាច់កង់ៗរបស់នាយដល់ថ្នាក់លេបទឹកមាត់ មិនមែនរោគចិត្តអ្វីទេតែរាងព្រឺ រាងកាយមាំក្រាស់សមជាកូនប្រុសបង្ហាញមកពេលមានភ្លើងម្ដងៗឡើងក្រហមមុខ ពិសេសគឺរបស់មានជីវិតរបស់នាយតែម្ដង!

<ហ្ហឹម..> ជុងហ្គុកផ្ដួលថេយ៍ឲដេកផ្ទាល់នឹងពូកនាយចាប់ផ្ដើមបង្រប់បបូរមាត់ពីលើ លូកចូលទៅប្រឡែងលេងនឹងអណ្ដាតរបស់អ្នកក្រោមទ្រូង រួចក៏ថើបនៅចន្លោះកញ្ចឹង.កម្ដងបង្កើតចេញជាស្នាមឲគេម្ដងទៀតជាច្រើនកន្លែង ដៃមិនទុកឲទំនេរឥតតែប្រយោជន៍ផ្ដើមស្ទាបអង្អែលសព្វសាច់ប្រាណរបស់គេគ្មានសេសសល់ រហូតទៅដល់ផ្នែកខាងក្រោមមិនដឹងថាដោះចេញពីស្មើរណា៎ ហើយក៏..

(ចប់)《រឿង សម្អប់ស្នេហ៍កាមទេព🥀》Where stories live. Discover now