1

838 23 0
                                    

Převlékla jsem se do modrých dvojdílných plavek a jen si přes ně dala kraťasy. Vzala jsem si pennyboard a vyjela do ulic. Dojela jsem na pláž a šla si smočit nohy. Bylo mi jedno jak dlouho budu venku, hlavně ať jsem doma co nejdýl. Asi hodinu jsem se procházela než se začalo stmívat.

Ten den byl západ slunce neskutečně nádherný. Nemohla jsem z něj spustit oči. Sedla jsem si na molo a opřela se o ruce.

Chvíli po tom co zapadlo slunce byla slyšet rvačka kousek ode mě. Přišla jsem blíž a viděla jak jednoho kluka topí.,, Hej! Co děláte?!" Přišla jsem tam.,, Nepleť se do toho kočko." Řekl jeden z nich. A druhý mi zezadu chytl ruce za zády.,, Ale budu." Dala jsem mu hlavičku zezadu a kopla ho do rozkroku.,, Pusť ho." Ozval se blonďák, vytáhl zbraň a vystřelil do vzduchu. Všichni se rozutekli zatímco já zamrzla na místě. Jen co jsem se do pár vteřin vzpamatovala, utekla jsem pryč.

Domu bych rozhodně nešla, tak jsem prostě někam jela na penyboardu. Vůbec jsem se nerozhlížela a málem na to doplatila.

,, Seš v pohodě?" Vyšel z auta, které mě srazilo blonďatý kluk s modrýma očima a sehl se ke mně.,, Asi jo." Sedla jsem si a začala se prohlížet. Krom pár odřenin, nic vážného.,, Jsem v pohodě." Usmála jsem se na něj a chtěla vstát.,, No to si nemyslím." Setřel mi z čela potůček krve.,, To bude dobrý, věř mi." Začla jsem se rozhlížet po pennyboardu.,, Ale ne." Zahlédla jsem ho rozpůlený a každou půlku jinde. Rychle jsem vstala a rozběhla jsem se k němu.,, Máma mě zabije." Vzala jsem ho do ruky.,, Už musím jít." Řekla jsem a odběhla pryč.

Cestou domů se mi párkrát zamotala hlava ale jinak nic. Doma jsem si jenom stihla zout boty a jak jsem se zvedla, zamotala se mi hlava a nestihla jsem se ničeho chytit.

a dream but also a nightmare, all in oneKde žijí příběhy. Začni objevovat