56

212 13 3
                                    

Naštvaně jsem kráčela za všemi ostatními s kurva těžkým batohem na zádech. Zdá se že všechny těžké věci jsou u mě, vzhledem k tomu že všechny, jakoby ten batoh nadnášel.

,, Co to kurva?" Podivila jsem se, když jsem viděla Warda se s někým prát. Ani nevím jak, ale ten někdo Warda střelil a oba spadli dolů.

Okamžitě jsem se podívala po Sarah a objala ji.,, Nech mě." Odstrčila mě.,, A co jsem zase udělal tobě? A víte vy už co," švihla jsem z batohem o zem.,, já už takhle dál nemůžu, jasný, dělám všechno co chcete, nebo se alespoň snažím. Celou dobu nesu tenhle zkurveně těžkej baťoh, jen aby jste si nemuseli nadřít prdele a stejně vám to nestačí. Takže jestli přede mnou ještě někdo něco skrývá, jen do mě.!" Vyjela jsem po nich, ale nemůžete se mi divit, mám dost toho jak se ke mně chovaj.

,, No," Poškrábala se JJ na zátylku.,, s Kie jsme se líbali." Setla jsem čelist a dívala se jestli ještě někdo něco.,, Vlastně jsem žádnej slib nikomu nedal, prostě jsem ti to nemohl říct." Sklopil pohled John.

,, Všechno?" Otočila jsem se na všechny.,, Fajn, už s váma nikdy nechci mít nic společnýho." Hodila jsem po JJovi náramek co mi dal, protože měl dva, tak ať prý matchujeme.,, A ty zkurveny prachy si nechte, za tohle mi to fakt nestojí." Seběhla jsem to dolů a rovnou běžela úplně pryč.

...

,, Kdes jako byla?!" Objevila se matka jen co jsem vešla do domu. Nic jsem neřekla a se slzami ji objala. Nevím co mě to popadli, prostě jsem potřebovala obejmout.,, Zmlátit mě můžeš potom, teď jen potřebuju obejmout." Zamumlal jsem ji do ramene. Taky kolem mě pomalu obmotala paže. Čím dýl jsem tam tak stáli, tím víc jsme brečela.

Ani nevím proč, ale matka mě nezmlátila. Prostě mě doprovodila do pokoje a nechala mě se vyspat.

a dream but also a nightmare, all in oneKde žijí příběhy. Začni objevovat