Další den večer jsme se tam vydali. Já jsem šla hlavními dveřmi a Jj zadním vchodem. Jen co jsem slyšela naštvané kroky, bylo mi jasno, že to nebude dobrý.,, Kde jsi jako byla?!" Zaječela po mě.,, U k-" Naplnila se mi pusa krvi jakmile mi vrazila tak silnou facku, jakou mi ještě nedala.
,, U kamarádů." Vzala mě za bradu a zdvihla mi obličej směrem k ní.,, Příště dej vědět abych nedala zatknout ty tvoje kamarády." Další facka a tentokrát mě to až strážili k zemi. Bolel mě zadek, tím jak z těžka jsem dopadla. Do očí se mi nahrnuli slzy.,, Už se to nestane." Sklopila jsem hlavu.,, To říkáš vždycky. Já chci důkaz." Zvedla mě ze země za oblečení.
,, Však ani nemám kam jinam jít. Jaký další důkaz ještě potřebuješ?" Vzhledla jsme ji do očí a hned mi z nich vyteklo slzy.,, Nemluv se mnou tímhle tónem." Zatáhla mě za vlasy a hodila o zeď.
Ani jsem se nesnažila zakrýt, že mi vyrazila dech a začala plyvat krev.,, Přestaň, špiníš to tady." Klekla si ke mně a opět zatáhla za vlasy.
,, Prosím, to bolí." Rozbrečela jsme se na plné čáře.,, A proč myslíš že to asi dělám." Tentokrát mě odhodila k nohám gauče. Místnosti, možná i barákem, se ozvala rána, jak jsem narazila hlavou do gauče.,, Dala jsem ti všechno a ty se pořád chováš jako nevděčnej spratek.",, Co přesně že jsi mi dala?" Ať už mi bylo sebe hůř nemohla jsem si nechat ujít tuhle otázku.
,, Všechno. Život, máš kde bydlet, máš z čeho žít." Opět si ke mně klekla a vrazila facku.,, Nech mě.!" Začala jsem se šoupat pryč od ní.,, Mě neutečeš." Psychopatický se usmála. Nějakým způsobem se mi podařilo shodit ze skříňky vázu a pořezat si s ní nohu.,, Kurva." Chytla jsem se za ní. Ačkoli jsem přes slzy skoro nic neviděla, věděla jsme že to je strašný.,, Nenadává se." Kopla do mě. To je novinka. Začali se mi mlžit před očima.
Jen jsem doufala, že Jj toho má co nejvíc, ať sem můžu co nejmíň.
Ještě mi stihla vrazit facku a mě se zatmělo před očima.
ČTEŠ
a dream but also a nightmare, all in one
FanfictionOuter Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy