Probudila mě noční můra. Vyšvihla jsem se do sedu a sotva popadala dech.,, Hej, hej, hej. Jsem tady." JJ si mě přitáhl a obmotal kolem mého těla jeho svalnaté ruce. Objetí jsem mu opětovala a položila si hlavu na jeho rameno.,, Chceš o tom mluvit?",, Nevím." Políbil mě na spocenou tvář.,, Možná jindy." Povzbudivě se na mě usmál.,, Až se ti bude chtít. Co noha?",, Bolí ale bylo to i horší." Usmála jsem se na něj a až teď si všimla že nemá tričko. Měla jsem co dělat abych na něj nezírala, ale moje rudá barva mě prozradila. Šibalsky se usmál a schodil mě na záda. Opatrně mě zalehl a já mohla jen přemýšlet co se mnou má v plánu.
,, Co se mnou máš v plánu?" Projela jsem ho pohledem. Neodpověděl. Jen mi vzal bradu do ruky a začal se přibližovat do polibku. Jemně se otřel rty o ty mé. Mučil mě a moc dobře to věděl, ale byl to ten nejlepší okamžik mého života. V břiše se mi rozletělo miliony motýlků, nedokázala jsem myslet na nic jiného.
Jemně se odtáhl a pousmál se. Já se ovšem taky nemohla zabránit úsměvu když mi dal pramen vlasů za ucho.,, Jen to?" Začala jsem ho provokovat. Zajímalo mě jak bude reagovat.,, Ani nevíš co všechno bych si přál s tebou udělat." Zašeptal mi do ucha.,, A proč to neuděláš?",, Protože bys další měsíc nemohla chodit." Řekl to takovým způsobem, že jsem měla co dělat abych se alespoň trochu ovládala.,, Stejně chodit nemůžu." Políbila jsem ho. Stejným způsobem jako on mě, pomalu a zlehounka. Jakoby se mích rtů dotýkalo peří ale zároveň neznám lepší pocit.
,, Neprovokuj." Upozornil zkrublím hlasem a já myslela, že na místě rostaju.,, Ale mě to baví." Políbil mě, tentokrát ale drsněji.,, Měla bych jít do sprchy." Upozornila jsem.,, Bojíš se co udělám?" Pomohl mi vstát.,, Ne, jen potřebuju sprchu." Dovedl mě do koupelny.,, Skočím ti pro ručník a pro věci na převléknutí. Zvládneš to? Kdyby něco volej." Vlepil mi letmou pusu na tvář a odešel.
Sundala jsem ze sebe všechny věci a začala se prohlížet v zrdcadle. Upřímně, už jsem vypadala i líp. Všude jsem byla samá modřina, oko nateklé, že se divím, že vůbec něco vidím a celkově to nebyl nejhezčí pohled. Povzdechla jsem si a zalezla do sprchy. Nešlo si nevšimnout jak ze mě tekla zaschlá krev.
Po pár minutách jsem zaslechla klepání.,, Kdo je?" Vypla jsem vodu.,, JJ, nesu ti ty věci.",, Pojď, ale nekoukej." Dodala jsem nakonec protože mi bylo jasný, že by byl schopný vejít jakoby se nechumelilo.,, Děkuju." Převzala jsem si od něj ručník a hned si ho kolem sebe obmotala.,, Už můžu otevřít?",, Jakobys to právě neudělal." Protočila jsem oči.,, Kdes vzal ty věci?" Poukázala jsem na dámské plavky co držel v ruce.,, Kia." Pokrčil rameny a otočil se, ať se můžu převléknout. Taky jsem se otočila.,, Ale ta mě nemá ráda." Konstantovala jsem fakt, který všichni už dávno ví.
,, Sss." Dostala jsem ze sebe.,, Co se děje?" Obmotala jsem si ručník kolem pasu.,, Neudržím se na té noze." Chytla jsem se za jeho rameno a vzala si spodek od plavek.,, Děkuju." Rychle jsem si oblékla kraťasy a usmála se na něj.,, Kdykoli."Natáhla jsem se abych mu dala pusu na tvář a s jeho pomocí odešla z koupelny.,, No konečně." Protočila očima Kia a vběhla do koupelny. Posadila jsem se na gauč, nebo spíš si lehla.
ČTEŠ
a dream but also a nightmare, all in one
FanfictionOuter Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy