,, Jsem tady." Přišla jsem do kuchyně kde Rose zrovna vypla plotnu.,, Ahoj." Usmála se na mě.,, Zavoláš všechny na oběd prosím.",, Jasně." Už jsem běžela po schodech.,, Wheezie, oběd." Zaklepala jsem na dveře jejího pokoje.,, Hned jsem tam." Ozvalo se tak jsem odešla k pokoji Sarah.,, Oběd.",, Už běžím." Odešla jsem k pokoji Rafa.,, Pojď na oběd." Zaklepala jsem.,, Rafe?" Vstoupila jsem dovnitř.
,, Proboha." Svraštila jsem obočí.,, Taková spoušť." Zašeptala jsem si.,, Rafe?" Překročila jsem shozenou skříňku.
,, Proboha.!" Našla jsem ho v koupelně. Byl ve vaně, kolem něho leželi flašky od vodky a Whiskey a plechovky od piva. Voda přetékala z vany a napouštěla koberečky v koupelně. Celá podlaha byla mokrá a pomalu se ta voda dostávala i do jeho pokoje.
Okamžitě jsem vypla vodu a poplácal ho po tváři.
Rychle jsem seběhla dolů.,, Budeme s Rafem obědvat v pokoji." Usmála jsem se na Rose a vzala nám oboum talíře s obědem.
Nahoře jsem dala talíře na stůl a přešla do koupelny. Vzala jsem náhodný ručník a dala ho do mezery pode dveřmi aby voda neprotékala dál.
,, Rafe. Rafe.!" Mírně jsem ho profackovala.,, Vstávej." Zatřásla jsem s ním.,, C-co?" Zaškubal sebou.,, Kolik jsi toho vypil?" Pomohla jsem mu zvednout se.,, Vydrž vteřinku." Došla jsem pro ručník. Hodila jsem si ho přes rameno a přešla opět k Rafeovi.
Pomohla jsem mu si stoupnout na zem a držela ho aby se nesmekl. Trochu jsem ho utřela a omotala mu ručník kolem pasu.
,, Co se stalo?" Posadila jsem ho na postel a trochu mu uklidila pokoj.,, Trochu jsem se napil." Zádami spadl na postel.,, No to vidím." Povzdychla jsem si a přešla to trochu uklidit do koupelny.
Někdo zaklepal na dveře.,, Copak?" Vykoukla jsem na Rose. Dveře jsem mírně otevřela aby nebyl vidět ten bordel.,, Chcete nějaké pití?",, Ne, dobrý, kdyby něco tak si přijdeme." A zase jsem za ní zavřela dveře.
,, Tak co se stalo?" Posadila jsem se vedle něj.,, No, moje nejlepší kamarádka je v tom, tak jsem to trochu zapil. Víš, já, no, mám tě rád." Objala jsem ho.,, Já tebe taky. A teď pojď vstávej. Najíme se." Posadil se a já mu podala talíř.
,, Tess, Rafe, dnes je ten večírek. Opovažte se přijít pozdě.",, Neboj." Odpověděla jsem za nás za oba.,, Zvládneš se sám obléknout?" Posadila jsem ho.,, Takže ne." Povzdychla jsem si když opět spadl do postele.,, Rafe, potřebuju aby ses probral. Je to důležitý. Já se jdu převléknout a potom přijdu pomoct tobě se obléknout ano?" Jen něco zamumlal tak jsem odešla.
Oblékla jsem se dala si mírný make-up s rudou rtěnkou a vlasy si pouze navlnila.
Opět jsem přešla do pokoje Rafe a pohled na něj mě rozesmál. Tepláky měl zadkem do předu a pod nima stále ručník, tričko naruby, zadkem dopředu a ještě k tomu ho neměl pořádně oblíknuté.,, Dobrý ne?" Roztáhl paže, abych na něj měla lepší pohled.,, No úžasný." Utřela jsem si slzu smíchu a trochu se uklidnila.,, Ale snaha se cení." Přešla jsem k jeho skříni a vytáhla modrý oblek, bílou košili, černého motýlka a černé boty.
Sundala jsem mu tričko a nasadila košili.,, Zvládneš si zapnout knoflíky? Musíš to zvládnout." Pousmála jsem se a došla do mého pokoje pro fén. Zapojila jsem ho do nejbližší zásuvky a začala mu foukat vlasy. Jen jsem byla donucena si na něj sednout obkročmo, jelikož si mě tak posadil.
Posadil se aby mi to usnadnil a já se nemusela tak krčit.
Po chvíli jsem si všimla jak očima zkoumá můj obličej.,, Co?" Usmála jsem se na něj a trochu mu prohrábla vlasy.,, Nic. Jen ti to sluší." Pousmál se.,, Seš opilej." Naklonila jsem se abych vypojila fén ze zásuvky.,, To ale neznamená že neříkám pravdu. Víš jak se to říká, ve flašce vína, pravda bývá." Dal mi pramen vlasů za ucho.,, Ale tys neměl víno. Děkuju." Dostal ode mě pusu na tvář.,, No vidíš že sis dokázal zapnout knoflíky." Usmála jsem se a odložila fén.
,, Zvládneš si vzít kalhoty?" Sundala jsem mu ručník z pasu s tím že ho dám do prádla. Jen zakyvala hlavou na souhlas.
Ručník jsem dala do prádla a fén uklidila.
V pokoji jsem ho našla jak bojuje se zapínáním pásku. Mírně jsem se pousmála a přišla mu pomoct. Košilí jsem mu zastrkala do kalhot a zapla mu daný pásek. Pomohla jsem mu do bot a zavázala mu je.,, Sluší ti to." Nad komplimentem daném jeho osobě se usmál a odešel se ještě dopravit do koupelny. Naštěstí jsem ji stihla pouklidit.
Sama jsem se odešla obout do rudých lodiček a všimla si, že už se stmívá.,, Jdeme." Zaslechla jsem Sarah. Z pokoje jsme vyšli nastejno.,, Sáčko." Upozornila jsem Rafe. Hned se pro něj vrátil. Už naštěstí stihl jakž takž vystřízlivět.
Vyšla jsem z domu jako první, přeci jen nepatřím k nim do rodiny.
Pohled mi zavadil na Popovi u grilu.,, Ahoj." S úsměvem jsem ho objala.,, Ahoj." Odpověděl a jen co jsme se odtáhli, otočil maso.,, Dobrý den." Pozdravil jsem jeho otce.,, Ahoj." Objala jsem ho. Chvíli jsem si s nimi povídala.
,, Už musím jít. Ráda jsem vás viděla.",, Nápodobně." Odpověděl s úsměvem.
,, Sekne ti to." Objala jsem Kiu.,, Tobě víc." Usmála se a odtáhla se aby si mě mohla prohlédnout. Měla na sobě fialové šaty a věnec z umělých kytek ve vlasech. Vypadala jako víla.
Všichni se otočili ke dveřím, tak jsem se otočila taky.,, Aby nikomu nevypíchla oči." Zašeptala jsem Kie a poukázala na Rose.,, Nejlépe sobě." Dodala. Zasmála se a já s ní.
Pohledem jsem se zarazila na Rafeovi. Neviděla jsem ho sotva půl hodiny a stejně na něm můžu oči nechat.
,, Nezapomeň že čekáš dítě s JJem." Zašeptala mi do ucha.,, Rafe? Neee." Zakývala jsem záporně hlavou.,, Je to jenom nejlepší kámoš." Mávla jsem nad tím rukou. Jen nedůvěřivě nadzvedla obočí ale nechala to být.,, Opravdu mezi náma nic není." Přesvědčovala jsem ji.,, Však já nic neříkám." Poukázala za mě.
,, Pořád si myslím že ti to sluší." Zašeptal Rafe do objetí.,, Ale tobě víc." Usmála jsem se a odtáhla se.,, Ještě aby ne když jsi mě oblékala.",, Přestaň mi pořád lichotit. Budu se červenat." Plácla jsem ho do ramene.,, O to mi jde." Zašeptal mi do ucha a šibalsky se usmál.
ČTEŠ
a dream but also a nightmare, all in one
FanfictionOuter Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy