3

727 18 0
                                    

Dlouho jsme strávili na molu a povídali si, až jsme tam nakonec usli. Probudili mě studené kapky vody, co právě dopadli na mě tělo. Zalapala jsem po dechu a rychle si sedla.,, Hele, já se tu snažím spát." Vyjela jsem po nějakém klukovi ve vodě. Jen protočil oči a odolával ke břehu.,, Tak dík za odpověď no." Taky jsem protočila oči a zvedla se.

,, Sakra." Zaklela jsem když jsem si všimla že slunce září přímo nademnou, což znamená jediné. Je poledne a já měla být doma. Mé nohy se rozběhli jak nejrychleji to šlo ať jsem co nejdřív doma.

Jen co jsem otevřela dveře do domu, babička mě objala.,, Tak jsme se o tebe báli." Dala mi pusu na tvář. Jen co odešla na zahradu, přistála mi další facka.,, Aby to nedopadlo tak, že tě budu zamykat v pokoji." Vyprskla a odešla.

V pokoji byl můj cíl jasný, sprcha. Dala jsem si dlouhou, horkou sprchu, vyčistila si zuby a převlékla se do plavek.Vzala jsem si přes to kraťasy, vzala do ruky knížku a odešla na oběd.

Po obědě moje kroky směřovaly na pláž. Sundala jsem si kraťasy a lehla si břichem a horký písek. Otevřenou knižku jsem položila přede mě a začla si číst.

,, Tohle je naše část." Ozvalo se nademnou a objevil se nade mnou stín.,, Jezdím sem od malička a nikdy jsem o tom neslyšela." Přetočila jsem se na záda. Nademnou se tyčily čtyři postavy.,, Málem bych tě nepoznal." Natáhl ke mně ruku Jj.,, Dík." Zvedla jsem se s jeho pomocí. Došlo mi že jsem nezavřela knížku tak jsem si jí radši vzala do ruky a oblékla si kraťasy.,, Něco skrýváš?" Nadzvedl obočí.,, Přesně tak. Mám tam plán na zabití celého lidstva a začnu u tebe.",, To bys mě musela první přeprat." Egoisticky se pousmál.,, A kdo říká, že tě nepřeperu?" Pro změnu jsem nadzvedla obočí já.,, A kdo říká, že jo?" Naklonil hlavu.,, Hmhm." Odkašlal si brunet aby na ně upozornil.,, Malém bych zapomněl, Tess tohle je John B, Pope a Kia." Upřímně jsem ráda, že nás představil on, nemám moc ráda seznamování se s lidma.,, Teší mě." Podal mi ruku Pope.,, Nápodobně." Napodobila jsem ho.

,, Hele došlo ti, že tentokrát jsme se nesrazili?" Otočil se ke mně JJ.,, Tomu se říká úspěch." Na tváři mi přistal úsměv.,, Nechceš večer přijít?" Zeptal se John B.,, Ráda bych, ale nemůžu. Už tak mě máma málem zabila za včerejšek.",, Pokus byl." Pokrčil rameny.,, Umíš surfovat?",, Stála jsem na tom asi dvakrát. Takže zkus hádat.",, Tak tě to naučíme." Nabídli se JJ s Johnem.

a dream but also a nightmare, all in oneKde žijí příběhy. Začni objevovat