71

180 6 2
                                    

,, Jak tě dokázali přemluvit přijít?" Sedla jsem si na gauč za Rafem, jenž měl pivo v ruce. Jen pokrčil rameny.,, Sám nevím, jen jsem to s tebou chtěl znovu oslavit. I když po tak dlouhé době." Objal mě kolem ramen a napil se.

,, Myslela jsem že budeš jestli dlouho ležet na gauči, minimálně jsi podle toho vypadal.",, Taky mě překvapilo že jsem vstal. V tyhle chatrči fakt někdo bydlí?" Rozhlížel se kolem.,, Ne všichni musej mít dvoupatrový barák."

,, Já vím, ale stejně. Znám lidi co by to tu hezky předělali."

,, Rafe seš hodnej, ale nemyslím že o to stojí. Jestli se jim to líbí tak ať. Víš jak, sto lidí, sto chutí." Dala jsem si nohy pod sebe.,, Já někdy ty lidi nechápu." Povzdychl si a prázdnou plechovku odložil na stolek.,, Některý lidí jsou nepochopitelný."

,, Už jsem ti řekl jak ti to sluší?" Změnil téma.,, Ne." Usmála jsem se.,, Tak ti to říkám teď, neuvěřitelně ti to sluší. Vypadáš jako bohyně." Usmál se a já cítila jak nabírám rudou barvu.,, Děkuju." Otočila jsem se dopředu aby to nebylo vidět, jelikož jsem doteď seděla jeho směrem.,, Sluší ti to když se červenáš."

,, Drž hubu." Zvedla jsem se.,, Chceš ještě pivo?",, Už ne, děkuju, kdyžtak si přijdu." To v jeho jazyce znamená můžeš mi ho přinést, stejně bych se za pár minut zvedl že jsi pro něj jdu.

,, Znáš mě až moc dobře." Usmál se, když jsem mu to pivo přinesla.,, A pak že ne." S úsměvem jsem protočila oči a rozešla se k baru za jediným účelem. Opít se do němoty. Minule to sice neskončilo nejlíp, ale stejně.

,, Ahoj." Přišel k baru John.,, No nazdar." Přivítala jsem ho podopile ale s úsměvem a opřela se o něj abych nespadla.,, Koukám že ses zabavila." Usmál se a sáhl si pro pivo.,, Bavím se líp než jindy." Kopla jsem do sebe další panák.,, Dáš si taky?" Nabídla jsem a snažila se nalít panák, bohužel jsem to rozlila všude kolem.

,, Ukaž." Se smíchem si ode mě flašku převzal a nalil.,, Děkuju." Opřela jsem se a bar a snažila se nespadnout.,, Za nic, jsem rád že se se mnou alespoň trochu bavíš, i když seš opilá." Přidržoval mě.

,, No nemysli si že nejsem naštvaná. Ale nehodlám tady kazit náladu." Málem jsem spadla kdyby mě nechytil.

Opila jsem se do takového stavu, že bych tančila i se sloupem kdybych musela.

,, Pojď tančit." Prosila jsem Rafa.,, Opravdu ne, promiň."

,, Fajn." Otočila jsem se a odešla hledat JJe.

,, Tady jsi, před pikolou za pikolou." Našla jsem ho v koutku kde se kouřila tráva.,, Děkuju." Řekla jsem a vytrhla mu z ruky brčko, přičemž jsem mu padla do klína a hlasitě se zasmála.

,, Tys mě hledala?" Foukla jsem mu kouř do obličeje.,, Jenom jsem tě nemohla najít." Opravila jsem ho.,, To je to samý." Protočil oči.,, Není. Když řeknu že jsem tě hledala, zní to tak že tě potřebuju. Ale já tě jen nemohla najít." Vysvětlila jsem.,, Co to meleš?" Podivil se.,, Nevím. Nechceš tančit?" Zvedla jsem se z něj.,, Hmm." Zaváhal.

,, Prosím." Udělala jsem rádoby psí oči.,, Ale jen na chvíli." Připustil a zvedl se.

Otočila jsem se k němu zády a vtiskla mu zadek do rozkroku, přičemž mi jeho ruce přistáli na bocích. Kroutili jsme se do rytmu hudby a třeli se o sebe. Občas jsem věnovala pohled Rafeovi a dál se věnovala JJovi.

Otočila jsem hlavu čelem k Jayovi a jemně otřela rty o ty jeho.,, Přestaň nebo tě ohňů o támhle tu linku." Naznačil hlavou směr. Jeho hlas byl hrubý, nadržený.,, To bys nedokázal." Usmála jsem se a rukama mu vjela do vlasů.,, Přísahám bohu.",, Tak jo no." Protočila jsem oči a odešla od něj.

a dream but also a nightmare, all in oneKde žijí příběhy. Začni objevovat