,, Ahoj." Usmála jsem se a začala blonďákovi markovat nákup.,, Ještě něco?" Přistoupil blíž.,, Až ti skončí směna, budu na tebe čekat na pláži." Pošeptal a natáhl ruku s penězi.,, Já to vezmu." Usmála jsem se a jen co odešel, začala jsem markovat nákup někomu dalšímu.
>>>
,, Borka mě seřvala že jsem jí nezaplatila nákup jako tobě." Zdělila jsem mu jen co jsme se objali.,, To má blbí, takovou výhodu nemá. Ale i já za to musím nějak platit." Políbil mě.,, No nedělej že ti to vadí." Protočila jsem oči.,, Ani nemůžu předstírat, že se mi to nelíbí, je to naprosto dokonalí." Usmála jsem se a oba jsme zalezli abychom nebyli lidem tolik na očích.
,, Vypadáš pořád stejně hezky." Sundal mi tričko.,, No nekecej, já se za noc nezměnila? To je divný." Zasmál se a hned v mžiku mě políbil.
>>>
,, Kam jdeš?" Zeptal se a taky se začal oblékat.,, Rafe mě dnes opravdu zabije jestli zjistí, že jsem byla s tebou. Už včera byl kvůli tomu děsně nepříjemnej." Políbila jsem ho na rozloučenou.,, Pa." Odešla jsem.
>>>
,, Promiň trochu se nám to protáhlo. Pomotali zásilky se zpožím, a vzhledem k tomu že manažer je pryč a nikomu jinému se do toho nechtělo, musela jsem to řešit já." Zula jsem se.
,, Čau." Objala jsem kluky.,, To nevadí." Usmál se Rafe.,, Hodím sprchu a hned se k vám přidám.",, Ale my už hrajem, budem zvýhodnění." Namítl Topp.,, Myslíš, že mi to vadí? Stejně vás porazím." Usmála jsem se a odešla.
>>>
,, Hahá, vítěz." Sebrala jsem si žetony.,, Ty vole, ty musíš podvádět, protože to není možný." Zanadával Rafe.,, Nebreč." Usmála jsem se a rozdala karty na novou hru.
>>>
,, Omluvte mě." Vzala jsem hovor a vsadila žetony.,, Navyšuju." Mrkla jsem na kluky.,, Copak potřebuješ?" Zeptala jsem se směrem do telefonu.,, Johna vykradli.",, Pánové a pánové, jsem opět vítěz." Srovnala jsem si žetony.,, Jak jako vykradli? Však tam nic nemají." Podivila jsem se a podívala se na své nové karty. Jo s tím se dá hrát.,, Měli tam pár dražších věcí. Hlavně rodinné cennosti." Povzdychl si Jay.,, Kolik je ztráta?",, Pět tisíc dolarů." Zaraženě jsem vydechla.,, No to si děláš prdel." Zasekla jsem se v pohybu.,, Co na to cajti?" Pustila jsem žetony.,, Jsme Pogues, hádej." Usmála jsem se.,, Vypadá to, že se historie opakuje.",, Co máš v plánu?",, Najdeme ty zmrdy."
>>>
,, Příjdu si jak cajt." Povzdychla jsem si a vešla do domu mého táty.,, Ale super hot cajt." Zašeptal mi Jay. V domě jsem si všimla, že přibilo pár mých fotek z dětství.
,, Vypadá to na okno." Prozradil John B.,, Kámo nekecej, sklo je po celém pokoji a ty to typuješ na to, že se sem dostali oknem. Dobrá práce." Ironicky jsem zatleskala a protočila oči.,, Nemusíš být hned nepříjemná.",, Musím."
>>>
,, Jsem doma!" Zula jsem se.,, Ale doma není nikdo." Zašeptala jsem si když se nikdo neozýval a šla prohlédnout barák abych se ujistila.
,, Co teď?" Sedla jsem si na gauč.,, Chtělo by to něco dělat." Přemýšlela jsem nahlas.
Nakonec jsem se zvedla, s tím, že půjdu do posilky.
>>>
,, Seš neuvěřitelně hot, když cvičíš." Ozvalo se za mnou.,, No tak určitě." Řekla jsem ironicky a otočila se ke klukovi s blonďatýma kučerama.
,, Co ty tady?" Zeptal se mě po chvíli a jistil mě, když jsem si lehla na lavičku.,, Doma nikdo nebyl a dlouho jsem tady nebyla. Ty?",, Potřeboval jsem se odreagovat."
ČTEŠ
a dream but also a nightmare, all in one
FanfictionOuter Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy