68

194 8 0
                                    

,, No doprdele." Rozhlédla jsem se kolem a vyšvihla se do sedu. Okamžitě jsem si ovšem peřinou přikryla prsa, jelikož jsem byla nahá.,, Kurva, kurva, kurva." Zanadávala jsem si a chytla se za hlavu. Okamžitě jsem začala hledat oblečení.

Kalhotky už jsem měla na sobě, ale za boha nemohla najít šaty. Teda, hledala jsem jen v části kde jsem spala, ale docela se bojím otočit, nevím totiž jestli chci vědět s kým jsem spala. No ale asi budu muset.

Otočila jsem se a zjistila, že mě Jay s úsměvem pozoruje.

,, Dobré ráno." Usmál se.,, Ráno." Odpověděla jsem jen a s rukou přes prsa začala hledat šaty na straně pokoje kde spal on.

,, Děláš jakobych tě nikdy neviděl."
,,Nemáš mít náhodou kocovinu?" Sebrala jsem ze země šaty a začala si je oblékat.,, Už v sobě mám prášek."

,, Já už musím jít, mám domluvené plány s Rafem." Vycouval jsem ze dveří.

,, Dobré ráno." Ozval se John.,, Ráno. Už musím." Vyšla jsem z dveří jak nejrychleji to šlo.,, Nechceš svést?" Doběhl mě Jay.,, Jestli ti to nevadí." Usmála jsem se na něj.,, To bych se tě neptal." Hodil po mě helmu.

,, Děkuju." Usmála jsem se na něj před domem.,, Kdykoli." Taky se usmál a převzal si ode mě helmu.,, Tak se měj." Vešla jsem do baráku.

,, Ahoj." Usmál se na mě Rafe a objal mě.,, Ahoj." Objala jsem ho pevněji.,, Děje se něco?" Opřel si bradu o temeno mě hlavy.,, Ne, jen jsi mi chyběl. Nezajdeme si na jídlo." Odtáhla jsem se.,, Taky jsem se tě chtěl zeptat." Vyměnili jsme si úsměvy.

,, Ale platím." Upozornila jsem ho.,, No to teda ne." Protestoval.,, No to teda jo. A teď se jdu převléknout, pak můžem vyrazit." Jen jsem to dořekla, už jsem utíkala do pokoje.

,, Páni, sluší ti to." Usmál se Rafe.

" Usmál se Rafe

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,, Ale prosím tě, Basic outfit." Mávla jsem nad tím rukou.,, Navíc, ty seš ten kteremu to sluší." Sjela jsem ho pohledem. A fakt že jo. Na sobě měl béžové košilové triko s krátkým rukávem a šedé kraťasy.

,, Děkuju." Roztomile se usmál a vzal si kraťasy ze strany, jako sukni a uklonil se.,, Ty seš fakt kokot." Zasmála jsem se.,, Kokot k tvým službám." Přistoupil ke mně blíž.,, Dobrý vědět, brnknu až budu potřebovat." Zašeptala jsem mu do ucha koketně a mírně ho líbla na spánek.

,, Jdeme?" Přešla jsem ke dveřím a všimla že Rafe jen nečinně stojí.,, J-jo, jen vezmu klíče od auta." Usmál se.

,, Kam vůbec jedem na jídlo?" Zeptala jsem se ho po asi pěti minutách cesty.,, Nech se překvapit." Usmál se a položil ruku na moje stehno.

,, Páni, to chutná ještě líp než vypadá." Poznamenala jsem nadšeně, když jsem si pochutnávala na Caesar salátu s panenkou a topinkou z toustového chleba. Miluju Caesar salát, ne proto že je to salát, ale strašně moc mi chutná. A ta kombinace s panenkou. Miluju.

Rafe si dal kuřecí steak, s hranolkami a česnekovým dipem.

,, Můžu?" Podíval se na mě jako andílek.,, Že seš to ty." Usmála jsem se a přisunula své jídlo blíž, aby mohl ochutnat.,, No páni." Zamumlal s plnou pusou.,, Já vím. Můžu já?" Jako odpočet mi přisunul jeho talíř.,, No ale ty si vůbec nemůžeš ztěžovat. Sem budem muset chodit častěji." Navrhla jsem.,, Já nejsem vůbec proti." Přisunul si svůj talíř blíž k sobě.

,, Tak to byli to nejlepší jídlo co jsem za poslední dobu měla." Procházeli jsme se po pláži. Rozhodli jsme se totiž že se ještě projdeme než pojedeme domů.,, No dovol." Otočil se na mě šokovaně.,, Nojo promiň. Co přesně myslíš že to předčilo. Tvoje spálený palačinky? Tvůj čaj se solí? Tvoje Smoothie, které jsem ještě tři dny utírala ze spárů v podlaze a kachličkách na stěně nebo tvoje hamburgery, který ti spadly venku do ohně? Co přesně to předčilo?"

,, Dobře, máš pravdu." Přiznal.,, To já přeci vím." Egoisticky jsem se usmála.

,, Hele." Začal na mě cákat vodu.,, No tak to ne." Odhodila jsem boty, co jsem nešla v ruce, a vracela mu to.

,, Stačí, nebo vyzvracím to úžasný jídlo." Stopla jsem naší válku a našla si boty.

,, Něco-uhm- no." Očima poukazoval na moje tílko.,, Co?" Nechápavě jsem se tam podívala.,, Hele! Kam to čumíš?" Zakryla jsem si rukou bradavky, jelikož, no, byli vidět. Ta voda byla hold studená no, s tím já nic neudělám.

,, Já nic. Ono samo.",, Jo tak ono samo." Zašeptala jsem nevěřícně.,, Hele, ale nic co bych už neviděl." Zašeptal.,, Seš pako." Skočila jsem na něj.,, A za trest mě doneseš." Chytl mě abych nespadla.

,, Tvé přání je mi rozkazem." Zlehka mě políbil.,, Mhm." Zamumlala jsem mu do rtů.

Na chvíli jsem se odtáhla a rozhledla se kolem.,, Nikdo tady není." Zašeptala jsem a jemně vložila dlaně pod Rafeovo tričko.

,, Kdokoli může přijít." Zašeptal.,, Noa?" Políbila jsem ho.

Boty ze své ruky jsem pustila a raději se rukou věnovala jeho, už dorůstajícím vlasům.

Své polibky jsem přesunula na jeho krk a začala mu tvořit znamínka.

Najednou jsem zaslechla partu lidí jak se směje.,, Slyšel jsi to?" Přestala jsem a podívala se na něj.,, Bohužel." Protočil oči a pustil mě na zem.

,, Ahoj, co vy tady?" Zeptala jsem se a objala Popa a JJe.,, Jsme na naší části ostrova, co by?" Začala nepřátelsky Kiara.,, Pokud se nepletu tak tvoje část ostrova je ta druhá." Nasadila jsem stejný tón.,, To platí i pro vás dva." Pokračovala.,, O tak to pardón. Dovolili jsme si překročit hranici a zaplatit pěkný peníze za jídlo. Ale pořád máme důvod, pokud vím, ty jsi k ničemu neprospěla.",, Ale alespoň tady mám přátele. Ty ovšem ne."

,, Hlavně že na přípravu oslavy jsem vám byla dobrá."

,, Pojď." Zašeptal mi do ucha Rafe.,, Nestojí ti to za to. Raději můžeme dokončit co jsme začali."

a dream but also a nightmare, all in oneKde žijí příběhy. Začni objevovat