42

275 14 1
                                    

,, Já vás zabiju." Zaslechla jsem dupot z koupelny. Podívala jsem se na sebe s klukama a rychle jsme se vyšvihli do stoje.,, Nejde to smejt." Naštvaně nás všechny sjela pohledem. Jako na povel jsme vyběhli z baráku a běželi co nejdál to šlo. Bez smíchu se to samozřejmě neobešlo.

Doběhli jsme do lesa. Upřímně, docela mě bolely nohy, neměla jsem totiž boty. Zaslechla jsem kroky jak nás Kia hledá a všimla si jak strom, za kterým byl JJ schovaný, ho dostatečně nezakrývá. Opatrně jsem se rozhlédla a zahlédla místo kam se můžeme schovat oba. Potichu ale rychle jsem k němu přiběhla a dovedla ho tam.,, Pojď." Popohnala jsem ho potichu a ukázala na můj vymyšlený úkryt.

Lehla jsem si na něj jelikož úkryt byl sice dostatečně velký aby schoval nás oba ale kdybych si lehla vedle něj, skutálela bych se z kopce.

,, Jakobychom v týhle pozici už někdy byli." Prohlásil s úsměvem JJ.,, Pako." Praštila jsem ho do ramene.,, Jen konstatuju fakt." Pokrčil jemně rameny. S mírným úsměvem jsem ho políbila.

Ani nevím jak se nám to povedlo, ale skutáleli jsme se dolů.

,, Au." Narazila jsem zády do stromu. Jen co jsem se podívala na JJ, kterého jsem svým nárazem zastavila, nemohla jsem si pomoct a začali jsme se smát.

Po chvíli jsme přestali a zvedli se s tím že půjdeme do Chateau.

,, Jak ses vůbec poznala s Rafem?" Zajímal se.,, Proč?" Podívala jsem se na něj.,, Se nemůžu zeptat?" Podíval se nazpátek.,, Můžeš. Jen mě ta otázka zarazila." Přiznala jsem.

,, Známe se už od mala. Tím že moje babička patří k Kooks, chodili jsme vždy na různé akce. Na jedné z nich jsem se poznala s Rafem. Znáš to, malé dítě co potká někoho jiného podobného věku na akci plné nudných dospělých. Postupně jsme se začali bavit víc a víc až jsme se nakonec stali nejlepšími kamarády. Vždy když jsem na léto přijela, strávili jsme spolu celou dobu. Po nějaké době jsme padli do drog, oba. Rodiče nás kvůli tomu odloučili a nechtěli abychom se bavili."

Dokončila jsem svoje vyprávění.,, Co?" Otočila jsem se na něj s úsměvem.,, Jen ti to hrozně sluší." Pokrčil s úsměvem rameny. Protočila jsem oči a trochu se pousmála.,, Jak ses vůbec poznal s Pogues?" Zeptala jsem se na oplátku.,, Nějak jsme se k sobě přiškvařili." Pokrčil rameny.,, Byl jsem sjetej, moc si toho nepamatuju." Objasnil.

,, Jak jinak." Mírně jsem se zasmála.,, Co tím chceš jako říct?" Došli jsme do Chateau.,, Nic." Pousmála jsem se.

a dream but also a nightmare, all in oneKde žijí příběhy. Začni objevovat