,, Promiň, nechtěla jsem tě vzbudit." Zašeptala jsem omluvně, když jsem si na záda brala batoh.,, Jdu do školy, uvidíme se za pár hodin." Usmála jsem se na něj a vzala si ze stolu brýle.,, Dobře." Řekl Rafe v polospanku a jen co mu hlava spadla na polštář, už spal jako zabitej.
...
Ve škole to probíhalo jako normálně, všichni učitelé mi dávali nějaké kázání a někteří teenageři se mi vysmívali.
,, Drž hubu Troy." Okřikla jsem ho, když se do mě zase pouštěl.,, Ty mi nemáš co říkat ať držím hubu krávo.!" ,, Ale mám, mám právo říct svůj názor, a můj názor je, že seš jenom obyčejnej kluk, co se ze sebe snaží dělat něco víc a jelikož není moc chytrej, musí na to jít násilím. Možná má nějaké problémy doma, ale to mě ani trochu nezajímá, každému se něco děje. " Pokrčila jsem rameny.
,, Drž hubu Martinezová." Vyjel na mě.,, A tvá reakce znamená, že mám pravdu." Odpověděla jsem s naprostým klidem.,, Toho budeš litovat." Pohrozil.,, Možná ano, ale rozhodně ne tak, jako tvá matka toho, že tě porodila. Tak se měj, puso." Poslala jsem mu ironicky vzdušnou pusu a odešla domů.
Doma už čekal Rafe, jenž zrovna jedl na barové stoličce u ostrůvku.,, Ahoj." Zezadu jsem ho objala s úsměvem.,, To už seš doma jo?" Překvapilo ho a otočil se na mě, přičemž mi objetí opětoval.
,, Jak jako už? Šak je půl čtvrtý." Odtáhla jsem se a napila se vody s citronem co měl položené na stole.,, Už? No vidíš, ani jsem si nevšiml." Pokrčil rameny a sebral mi skleničku z ruky.,, No ještě aby sis všiml, když spíš do oběda." Protočila jsem očima.
,, Jdu do sprchy, pak přijdu." Usmála jsem se a už vycházela schody nahoru.
Po rychlé, studené sprše, jsme si oblékla kraťasy a nějakej top a odešla dolů.
,, Matka už je v práci?" Zeptala jsem se, zatímco jsem si cestou ze schodů dělala drdol.
,, Jojo, mám ti vzkázat ať nezapomeneš nakoupit a že peníze bys měla mít a jestli ne tak je to tvoje chyba a máš si je vydělat." Citoval Rafe a odložil talíř do myčky.,, Jak jinak." Povzdychla jsem si a posadila se na linku.,, Takže jakej je plán?" Zeptal se po chvíli.,, Jít nakoupit a pak nevím. Mohli bychom si jít třeba zaplavat." Usmála jsem se na něj.,, Nebo se můžeme dívat na film?" Napadlo tentokrát Rafa.,, Nebo." Objala jsem ho když byl blízko a nohy si obmotala kolem jeho pasu.
,, Proč jsi vůbec přijel?" Zeptala jsem se z ničeho nic a trochu se odtáhla, abych mu viděla do obličeje.,, Chyběla jsi mi, navíc se ke mně donesli, co ti ty Pogoues udělali, tak mi bylo jasné, že budeš někoho potřebovat a taky mi došlo, že matka ti asi moc nepomůže." Usmála jsem se na něj a objala ho.
,, Děkuju." Zašeptala jsem mu do krku.,, Opravdu jsem tě potřebovala." Uznala jsem a přitáhla si ho co nejblíž to šlo.,, Ty bys pro mě udělala úplně to samý." Hladil mě po zádech.
...
,, Kdy budeš vlastně odlétat?" Zeptala jsem se Rafea na nákupu a natáhla se pro pomerančový džus.,, Ani nevím." Pokrčil rameny a podal mi daný džus.,, Děkuju. Jak jako nevíš? Snad musí být dané datum do kdy musíš být zpátky ne? Chci říct, po Wardovi jsi asi něco zdědil ne?" Nechápavě jsem položila džus do vozíku.,, To ano, ale můžu si dělat co chci, když už tu Ward není, nemá mi kdo kontrolovat život." Pokrčil rameny a spolu jsme se rozešli dál.
,, Dávej pozor kam šlapeš.!" Vyjela jsem, když do mě někdo vrazil.,, Ale ale ale, Martinezova si konečně někoho našla? Jak se ten looser jmenuje?" Vysmál se Troy s jeho partičkou.,, Drž hubu." Okřikla jsem ho.,, Jakobych to už dneska někde slyšel." Dělal.,, Tak s tvejma pitomima kecama bych se nedivila, kdyby ti to říkal každej na koho promluvíš." Otočila jsem se a už jsme odcházeli.
,, Kam jdeš? Ještě jsem nezkončil." Zatáhl mě za triko.,, Ale já jo." Vytrhla jsem se mu a zprima mu zírala do očí.,, Nedělej z toho scénu, ani jeden o to jistě nestojíme." Zašeptala jsem mu.,, A co tamten, je němej nebo jen pitomej." Zasmáli se a poukázali na Rafa.,, Toho z toho vynech." Postavila jsem se před Troye když se rozešel směrem k Rafeovi.,, Proč? Líbí se ti? Looser a looser, hodili byste se k sobě." Vysmívali se dal.
,, Ze mě si srandu klidně dělej, ale jeho z toho kurva vynech." Vyslovila jsem výstražně.,, Neříkej mi co dělat a nedělat." Vztyčil na mě prs.,, Mám pocit že už jsem ti vysvětlila že můžu." Otočila jsem se na Rafa.,, Jdeme?" Usmála jsem se na něj a rozešli jsme se pryč.
,, Nojo, hlavně nezapomeň utýct Martinez.?" Zařval Troy.,, Běž napřed, přijdu za tebou." Usmál se Rafe a otočil se.,, Dobře." Převzala jsem si vozík a čekala co se stane.
O pár vteřin později, byla slyšet rána, jako když někdo dopadá na zem. Okamžitě jsem se otočila a spatřila, jak ke mně jde můj společník, který si mne ruku, zatímco Troy se zvedá ze země a mne si rudou tvář.
ČTEŠ
a dream but also a nightmare, all in one
FanfictionOuter Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy