,, Vítěz!!" Zařvala jsem nadšeně a vyběhla na pláž.,, To se nepočítá. Podjelo mi prkno." Naštvaně si založil ruce na prsa.
,, Tak co si myslí naši rozhodčí?" Zeptala jsem se dětí před námi.,, Mamka vyhrála." Usmála jsem se.,, No tak vidíš." Přitáhl si mě za pas.,, Začínáš mě štvát Maybanková.",, Ale stejně sis mě vzal." Naše děti odešli do moře.,, Tebe by nešlo si nevzít." Políbil mě.
***
,, Jdete někdo se mnou?" Zeptala jsem se s klíčema od auta v ruce.,, Kam?" Zeptali se všichni na ráz.,, Strejda Rafe má dneska přijet. Má tady prý nějaké pracovní záležitosti tak na týden." Oznámila jsem. Všichni zakývali hlavou že ne.,, V tom případě se vrátím až večer.",, Dobře, užijte si to." Zařvali všichni najednou, jen co jsem zavírala dveře.
***
,, Ahoj." Rozběhla jsem se abych Rafa objala.,, Nemohl jsem se dočkat, až tě zase uvidím."
Oba jsme si sedli ke stolu a objednali si kafe.
,, Tak co je u tebe nového?" Zeptala jsem se a zvědavě zvedla obočí.,, No... vlastně ano. Někoho jsem potkal." Zeširoka jsem se usmála.,, Povídej.",, Nedávno se přistěhovala vedle. přišel jsem ji přivítat, protože ty bys to určitě udělala. Chvíli jsme si u ní povídali, a zjistili, že si vlastně sedneme. Je strašně fajn a až za týden přijedu, máme domluvené rande." Radostně jsem vyjekla.,, Bože, tak ti to přeju. Trvalo to dlouho, ale doufám, že to bude stát za to." Obešla jsem stůl a objala ho.
,, Co u tebe? Něco nového?" Zeptal se. když jsem se posadila.,, Víš jak teď pracuju v tý nemocnici? Povýšili mě. Teď jsem tam jako ředitelka." Zeširoka se usmál.,, A konečně ti můžu vrátit ty peníze, co jsi nám dal na nový začátek.",, Nic mi vracet nebudeš. Peněz je dost. Firma jen prosperuje."
,, Pojď, Irin a Dion tě dlouho neviděli." Nasedli jsme do auta.
,, Jsme tady." Odložila jsem Rafovův kufr a zavřela dveře.,, Ahoj strejdo." Objali Rafa.,, Bože, vy jste vyrostli." Odtáhli se.,, No jo no, už to jsou puberťáci.",, Děsně drzí puberťáci, a my jsme staří." Doplnil mě Jay.,, Ahoj." Kývli si hlavou na pozdrav.,, Já myslela, že nepřátelskou fázi už máme za sebou." Oba se usmáli a přivítali se objetím.,, Ne, ne to je divný." Nespokojeně jsem nakrčila nos.,, Tak si vyber." Řekli oba najednou.,, Něco mezi."
,, Zlatíčka, nechcete už jít spát?" Zeptala jsem se a opřela se o ně.,, Vždyť je teprve devět."
,, Kam zmizeli ty malá, roz-roztomilá miminka." Škytla jsem si.,, Nemáte už dost?" Zeptali se pro změnu oni.,, Broučku, ještě jsme ani nezačali." Napila jsem se flašky, když ke mně dokolovala a podala ji Jayovi.
,, Sousedi nás budou nenávidět.",, Oni dělají hluk pořád. Taky si to můžeme dovolit."
***
,, Když já vás mám ráda." Objala jsem oba.,, My tebe taky." Opřeli se o mě. Iris a Dion už odešli do pokojů.
,, Přemýšleli jste někdy, jak dobře jsme nakonec zkončili. Všichni jsme hulili a chlastali. Nás rodiče mlátili a tys pro ně nikdy nebyl dost dobrý. Ale i tak jsme se z toho dokázali vyhrabat a teď jsem milionáři." Dívala jsem se na hvězdy. Vedle mě se ozvalo dvojí chrápání.
Nikdy by mě nenapadlo, že takhle můžeme zkončit. Nemám ponětí že se to opravdu povedlo a nežijeme na ulici, ale povedlo se.
Jsem neskutečně ráda za všechno co mi život nadělil. Skvělého manžela, se kterým jsem si splnila nejeden sen, dvě úžasné děti, když zrovna nemají nějakou svoji náladu, a toho nejlepšího kamaráda pod sluncem. Se všemi jsem zažila mnoho krásného, i špatného. Neumím si představit, že bychom v Outer Banks zůstali. Nikdy by se nám nepovedlo se dostat takhle daleko.
Konec
ČTEŠ
a dream but also a nightmare, all in one
FanfictionOuter Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy