29

307 15 0
                                    

,, Takže sis vybrala jeho?" Pustil se do mě po cestě JJ.,, Ne. Ani jeho, ale ani tebe. Radši než abych si vybrala jednoho, a ranila druhého, nevyberu si vůbec." Zadívala jsem se ven z okna.

,, A jste idioti, že jste mě vůbec postavili do té pozice." Zbytek cesty jsem si ho nevšímala a povídala si s Popem.

,, Jsme tady." John vypl motor a všichni jsme vystoupili. Chvíli jsme byly u Johna a domlouvali se.

,, Můžu si půjčit Twinkie? Potřebuju se stavit pro věci k Rafeovi, můžu rovnou vzít i Sarah." Vysvětlila jsem mu.,, Potřebuju tam ještě něco udělat, promiň." Omluvně se na mě usmál.,,  V pohodě. Tak půjdu pěšky." Zvedla jsem se.,, Vrátím se asi za hodinu, pak můžeme vyrazit." Už jsem byla na odchodu.

,, Můžu ti půjčit motorku." Ozval se JJ.,, O nic se ti neprosím. A raději půjdu než abych ti musela platit za opravu."

Co si budem, byla to hezká procházka. Po nějaké době jsem dorazila před dům, ve kterém jsem poslední dobou bydlela.

Zaklepala jsem na pokoj Sarah.

,, Máme plán." Řekla jsem jí jen co otevřela dveře. Usmála se a odešla za mnou do mého bývalého pokoje.

Během třičtvrtě hodiny jsem si zabalila snad skoro všechny nejpotřebnější věci a mohli jsme odejít. Rafa jsme naštěstí nepotkali.

Vzali jsme klíče od jednoho z aut a jeli.

Jen co jsme dorazili do Chateahu, odložila jsem tašku, hned jsme nasedli do Twinkie a zase jeli pryč. Po cestě jsme řekli Sarah kam jedeme.

a dream but also a nightmare, all in oneKde žijí příběhy. Začni objevovat