30

330 16 3
                                    

,, Tohle je blbej nápad." Zašeptala jsem schovaná za keřem.

,, Někdo musí jít vypnout pojistky." Ozval se John jakmile se rozsvítili světla na senzor pohybu.,, No nekecej Sherlocku." Protočila jsem očima.,, A kdo to asi bude?" Položila jsem řečnickou otázku a dívala se při tom na holky.

Všechny tři jsme se opatrně vplížili až k hlavním dveřím.

Otevřeli jsme skříňku na pojistky ale... tam nic.,, Musí to vést dovnitř." Poukázala jsem na takové ty plastové chrániče kabelu co vedli do domu.

,, Tohle se mi nelíbí." Zašeptala jsem směrem k holkám jakmile pod námi zavrzala podlaha.

,, Jsi tu?" Ozval se nějaký starý hlas a jen jsem slyšeli jak někdo odjišťuje brokovnici.,, A kurva." Zašeptala jsem a hned po nás někdo vystřelil. Hned jsme se utíkali někam schovat.

,, Nevidí, střílí po nás podle zvuku." Poznamenala Kia jakmile jsme byly schované za něčím... prostě něčím. Vzala jsem náhodný předmět co mi přišel pod ruku a hodila jím někam do prostoru a vykoukla.

,, Máš pravdu." Usmála jsem se na ni jakmile paní vystřelila na místo jak jsem předmět hodila ale hned schovala hlavu, páč vystřelila po mě.,, Sorry." Pokrčila jsem nezaujatě rameny, jakoby mi právě málem neustřelila palici.

,, Možná by ses měla míň stýkat s JJem, chováš se jak on." Jen jsem ji zavraždila pohledem a jinak to nechala být.

Ani nevím jak ale nějakým způsobem jsme ji utekli do sklepa a tam našli kluky. Hned jsem k nim přiběhla s pomohla jim tahat za lano. Holky se přidali hned po mě.

,, Jo a bacha na hlavy. Je tady ta baba o které nám vyprávěli když jsme byli malí a... no... má brokovnici." Oznámila jsem jakoby se nechumelilo a dál pokračovala. Schody zavrzali a všichni zpozorněli.,, A je tady.",, No nekecej Sherlocku." Oplatil mi John jen co jsme ho vytáhli.

Povedlo se nám po nějaké době dostat do dodávky.

,, Našel jsi tam něco?" Zeptal se Pope. John se usmál a vytáhl cihlicku zlata. Všichni jsem radostně oslavovali, ale já si všimla divného pohledu od Kii. Nechápavě jsem skrčila obočí a hned pochopila, jakmile jsem pořádně dosedla, doteď jsem totiž klečela.

Podélnou bylo... něco... mokrého. Při nejlepším moč. Sáhla jsem pod sebe a viděla to.

a dream but also a nightmare, all in oneKde žijí příběhy. Začni objevovat