47

254 11 1
                                    

Byl to příšerný zmatek. Tess a JJ vypadali, že vůbec nedýchají, Kia s Pope se je snažili probrat a ještě k tomu to vše pozoroval Rafe. Nevím jestli má v úmyslu nás zabit, ale nebyl čas na tu možnost myslet. Hlavní bylo, aby se ty dva probrali a my odjeli někam do bezpečí.

JJ se probral, ale Tess se do toho nijak nechtělo. Rafe na nás mířil zbraní, tak jsem nastartoval a jel pryč. Ani nevím proč, ale nevystřelil, prostě sklonil zbraň a sledoval nás jak uháníme pryč.

JJ se přesunul k Tess a snažil se ji nějakým způsobem přimět otevřít oči. Po asi půl hodině cesty se konečně probrala. Vyplyvla veškerou vodu z plic a kašlala.

,, Tam třeba něco bude. Johne zastav tam." Přikázala mi Kie a ukázala na nedaleký ostrov.

,, Dobrý?" Zaslechl jsem JJe. Otočil jsem se na ně a všiml si jak ji zavazuje nohu.,, Může to být i horší." Pousmála se se stále rudýma očima a decentně sykla, když JJ utáhl její tričko, kterym ji obvazoval nohu.

Holky se rozešli vpřed, zatímco my kluci jsme vytahovali člun na písek.

Všichni jsme se rozdělili a vydali se hnedat něco k jídlu.,, Zvládneš to?" Zeptal jsem se Tess vzhledem k tomu že sotva chodila.,, Neboj, zvládla jsem i horší věci." Usmála se a všichni jsme se rozešli jiným směrem. Všichni jsme šli po dvojicích, jen Tess nás přesvědčovala, že zvládne jít sama.

Se Sarah jsme našli pár kokosu, tak jsme je přinesli na místo, kde máme člun a čekali až přijdou ostatní.

a dream but also a nightmare, all in oneKde žijí příběhy. Začni objevovat