,, No dobré ráno, ospalci." Usmála jsem se na ně a podala jim jejich provizorní misky s jídlem.
,, Kdy jsi to stihla?" Zeptal se John a poukázal na klobouky.,, Chvilku po východu slunce. Chtěla jsem i postavit něco v čem budeme spát, ale to jsem nestihla." Pokrčila jsem rameny.
,, Proč to všechno?" Zeptala se nechápavě Sarah.,, Potřebuju zahnat myšlenky, taky bych nerada měla úpal nebo úžeh." Usmála jsem se a dala misky na kupu.,, A teď mi pojďte pomoct se stanem." Zvedla jsem se a odkulhala se k místu, kde už jsem nám naskládala věci.
Všichni jsme to složili a konečně se měli případně kde schovat.,, Už se vám podařilo vymyslet jméno?" Ptala jsem se a dělala si špičku na jedné straně klacku. Nikdy nevíte kdy budete mít příležitost něco chytit.,, Co takhle Poguelandia?" Zeptal se JJ.,, Já jsem pro." Odpověděla jsem s úsměvem rameny.,, Já taky." Odsouhlasili všichni, tak JJ udělal vlajku a my si každý dělali něco svýho.
Rozvázala jsem si tričko a podívala se na ránu. Odtrhla jsem část čistého trička a namočila ho ve vodě. Smyla jsem zaschlou krev a všimla si, že je to hlubší než bych čekala.
,, Dobrý?" Sedl si vedle mě Pope.,, Asi jo." Pokrčila jsem rameny.,, Pope," začala jsem.,, Ano?" Otočil se na mě.,, proč ses u mě? Chci říct, proč se o mě staráš, když můžeš rozvíjet svůj vztah s Cleo?",, Jak to víš?" Zeptal se podezřívavě.,, Já vím všechno. Běž, zvládnu se o sebe postarat, koneckonců, dělala jsem to celý svůj život. Běž." Popohnala jsem ho, jakmile jsem si všimla zaváhání v jeho obličeji. Zvedl se, ještě mě poplácal po rameni a odešel. Usmála jsem se, mrkla na něj a dál zkoumala svou ránu.
Jen co Pope odešel, úsměv mi sklesl. Ačkoli vím, že si mám s kým popovídat, komu se svěřit, stejně si přijdu osamocená. Jakobych byla na celém světě sama. Zakývala jsem hlavou, abych zahnala tyhle myšlenky a zvedla se. Musím něco dělat jinak se zblázním.
,, Kam jdeš?" Zastavil mě JJ.,, Projít se a prozkoumat to tady." Nasadila jsem úsměv.,, Jdu s tebou." Řekl nekompromisně a rozešel se se mnou pryč.
,, Nějak se spolu s Popem poslední dobu bavíte." Začal po chvíli.,, Jsme kamarádi, pomáháme si." Pokrčila jsem nezaujatě rameny.,, Žárlíš?" Zastavila jsem se a dívala se na něj s úsměvem.,, Nebuď naivní, jasně, že ne." Taky se zastavil.,, Tak já jsem naivní, jo?" Popošla jsem k němu.,, Možná trochu." Usmál se.
,, Já tě tak nemám ráda Jay." Řekla jsem a usmála se aby pochopil že to tak nemyslím.,, Já tebe taky Tess. Proč Jay?" Zeptal se nechápavě.,, Páč JJ je moc dlouhý a navíc, ti tak budu říkat jenom já." Přitáhl si mě za pas blíž.,, V tom případě bych ti měl taky vymyslet něco jak ti budu říkat jenom já.",, To beru." Spojila jsem ruce za jeho krkem.
Po asi dvou hodinách jsme se vrátili za ostatníma.,, Nejdem hrát pravda nebo úkol?" Zeptal se John.,, Jsem pro." Ozval se JJ a všichni jsme s ním souhlasili.,, Kdo začíná?" Zeptala jsem se.,, Tak třeba já." Řekla Kie.,, Tess, pravda nebo úkol?" Otočila se na mě s úsměvem.,, Tak začneme zlehka, pravda." Odpověděla jsem.,, S kolika lidma jsi spala?" Všichni se podívali na ni a pak na mě.
Odfrkla jsem si s začala počítat.,, Těžko říct. Bylo jich hodně." Pokrčila jsem rameny a přemýšlela jsem koho se zeptám.,, Johne, pravda nebo úkol?" ,, Pravda." Napil se.,, Už jste spolu spali?" Podíval se na Sarah jakoby potřeboval souhlas že to může říct.,, Jo." Odpověděl jen.,, JJi, pravda nebo úkol?",, Nejsem srab, úkol.",, Skoč tam odtud do vody." Ukázal na taků skálu.,, Nic složitějšího vymyslet neumíš." Povrchně se usmál a odešel tam.
Sundal si triko, mrkl na mě, když si všiml mého pohledu na jeho postavu a skočil. Ihned jsme se nahrnuli ke břehu.
Všichni jsme si oddechli, když se vynořil a ostatní se k němu přidali.
ČTEŠ
a dream but also a nightmare, all in one
أدب الهواةOuter Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy