69

175 8 0
                                    

Jen co zavřel vchodové dveře, hned se mi přisál na krk.

,, Bože ano." Zasténala jsem nad čímž se usmál. Vedl nás ke gauči ale stále se od mého krku neodtáhl.

Žďuchla jsem ho aby se posadil a sedla si na něj.

Mírně jsem se usmála a políbila ho. Vášnivě a drsně. Chytil mě za boky a přitáhl si mě blíž, zatímco jsme jazykama sváděli bitvu o nadvládu.

,, Doprdele už." Zanadávala jsem, když někdo zaťukal. Rafe protočil oči.,, Potom si tě vezmu." Zašeptal mi do ucha a oba jsme se zvedli. On šel do kuchyně, já otevřít.

,, Co je?" Nepřátelsky jsem otevřela dveře a v nich spatřila JJe.,, Jen jsem se vám chtěl omluvit za Kie." Vstoupil dovnitř.,, Jasně, pojď dál." Zašeptala jsem si otráveně.

,, Mohla přijít sama a neposílat jejího ex." Přišel za náma Rafe se skleničkou něčeho.,, To ano ale ona by buď nepřišla nebo byste se porvali." Vysvětlil a posadil se na gauč na kterém jsme s Rafem ještě před chvílí málem souložili.

,, Tak mohl přijít Pope." Pokračovala jsem a sedla si do křesla.,, To mě tady nechceš nebo co?",, To jsem neřekla, jen mám právě chuť ti vrazit." Nechápavě se na mě podíval.,, Nevím jestli si to uvědomuješ ale je dost velká pravděpodobnost že se pobijete." Poukázala jsem na mého nej kámoše, se kterým nás furt někdo ruší od mrdání, a klukem se kterým jsem se ráno probudila v posteli, pravděpodobně po mrdání.

,, Co na mě tak koukáte?" Podivil se Jay.,, Co ještě potřebuješ? Už ses za ní omluvit." Přimouřila jsem oči.

,, Asi nic. Každopádně děkuju za dárek." Podíval se na mě.,, A já už půjdu." Začal se zvedat. V duchu jsem si přála aby se zvedal mnohem rychleji a už odešel. Opravdu přišel v tu nejméně vhodnou chvíli a já právě byla vzrušená jak pes.

,, Čau." Řekla jsem jen a zavřela za ním dveře na které mě Rafe hned přišpendlil.,, Tohle mu nedaruju." Zašeptal a přilepil se mi na rty. Chtěla jsem mu vjet prsty do vlasů, ale ruce mi držel nad hlavou, zatímco volnou rukou mi jezdil po těle. Vzdychla jsem mu do rtů nad čímž se usmál.

Chytil mě zezadu za krk a přitáhl nás do vášnivějšího polibku, že ktereho jsme se odtáhli až při nedostatku vzduchu.

Prsty upevnil na lemu mého tílka a začal ho sundávat. Úsměvem jsem ho přesvědčila že může pokračovat, tak taky udělal.

Jen co bylo tílko dole, už se přesunul na kraťasy.

Jen co mi kraťasy, spolu s kalhotkami, leželi u nohou, Rafe se narovnal a očima mi jezdil po těle.,, Seš nádherná." Usmál se a políbil mě.

Vyhoupla jsem se na něj a nechala se vést kamkoli, kam se mu jen zachce.

Položil mě na postel a sklonil se nade mnou.,, Překrásná." Opět si mě prohlédl a rukou jezdil po mém těle.

,, Nejseme tady." Zašeptala jsem jakmile někdo zase zazvonil. Jen se usmál a dál pokračoval ve své činnosti.

,, Proč nás všichni potřebuju v tu nejmíň vhodnou chvíli?" Zaklel potichu a nedočkavě se svlékl.

Zasunul do mě a trpělivě počkal až si na něj zvyknou.

Jen jsem zakývala na souhlas a už se začal pomalu pohybovat.

Celou dobu zkoumal mě, můj obličej. Jakoby neexistovalo nic jiného. Zkoumal jak se můj obličej slastně kroutí, a oči obracím v sloup.

Pevně jsem tiskla prostěradlo v dlani. Ruce jsem přesunula na Rafeova záda a vytvořila pár škrábanců. Když on mně cucfleky, já jemu škrábance. Něco za něco.

Jakmile jsem oba dosáhli vrcholu, svalil se vedle mě a oba jsme zhluboka vydechování. Položila jsem si hlavu na jeho hrudník a nechala si ho hrát s mýma vlasama.

a dream but also a nightmare, all in oneKde žijí příběhy. Začni objevovat