,, A-",, Ano, je to tvoje." Odpověděla jsem na jeho nezodpovězenou otázku.,, S nikým jiným jsem nespala." Nechala jsem slzy volně téct po tváři.,, Nepočítám s tím, že bys u toho chtěl být, jen si myslím že bys to měl vědět." Posadil se vedle mě.
,, Necháš si to?" Zíral před sebe, podobně jako já.,, Nevím. Nevím jestli jsem připravená."
,, Ví už to Rafe?",, Žiješ. To je znamení, že ještě ne. Ale mám v plánu mu to říct jen co přijdu domů."
,, Já-" Začal ale zasekl se.,, nevím co na to říct." Upřímně mě překvapilo jak dospěle to vzal.
Vztala jsem s zamkla nás v pokoji. JJ zvedl obočí na znak nechápavosti.,, Když už jsem tady, myslím, že by bylo správné si všechno vyříkat." Opět jsem si lehla vedle něj.
,, Je mi líto co se stalo na tě párty. Mezi námi se opravdu nic nestalo." Začal.,, Políbila mě, ale já se odtáhl, opravdu. Když jsem tě ale šel hledat, nebyla jsi tam.",, Zlomilo mě když jsem viděla jak se s někým líbáš. Musela jsem odtamtud pryč. Odešla jsem domů, vzala deníky mého otce a utekla do lesa. Sjela jsem se tam a probudila se u Rafa."
Vysypala jsem ze sebe.
,, Opravdu mě to mrzí." Přes slzy jsem nic neviděla, ale podle hlasu bylo poznat, že má taky na krajíčku.
Po chvíli jsem upadla do říše snů.
ČTEŠ
a dream but also a nightmare, all in one
FanfictionOuter Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy