Na párty jsme došli pěšky. Nebylo to o moc dál.
,, Dáš si?" Přišel ke mně s plechovkou piva v ruce.,, Pivo se nedá odmítnout." Pousmála jsem se a otevřela si plechovku.,, Taky si myslím." Úsměv mi oplatil a napil se. Napodobila jsem ho a otočila se abych našla ostatní.
, Tamhle je John B." Poukázala jsem hlavou.,, Kdo to s ním je?" Všimla jsem si jak JJ protočil očima.,, Sarah Cameron. Je to šlechta. S jejím bratrem se nemáme rádi." Odpověděl ve skratce a najednou se u nás ty dva objevili.,, JJi, Tess tohle je Sarah. Sarah, JJ a Tessa." Představil nás. Podala jsem si s ní ruku a mile se na ní usmála, načež mi to oplatila, ale JJ nevypadal, že by s ní chtěl mít něco společného. Trochu jsem do něj drkla loktem. Protočil oči ale ruku si s ní podal.
Docela dlouho jsme si povídali, ale JJ asi po deseti minutách odešel. Sarah je šlechta, má bratra, který pořád bere drogy a je silně proti Pouges. Podle toho co jsem od ní slyšela, je mi ho docela líto.
,, Promiň ale už musím jít." Všimla jsem si JJe s brkem.,, Tak zase někdy." Objala mě a já odešla.
,, Chceš?" Sedla jsem si k němu a odložila skoro dopité pivo.,, Proč ne." Pokrčila jsem rameny a vsunula si jointa mezi rty, zatímco to měl JJ stále v ruce. Pomalu jsem vtáhla a odtáhla se. Zvolna vydechla a uvolnila se. Miluju ten pocit.,, To rozhodně neděláš poprvé." Pousmál se a taky potáhl.,, Pomáhá to od bolesti." Sedli jsme si k sobě zády a opřeli se o toho druhého.
,, O tom mi povídej." Lehce se zasmál a opět mi to podal. Brko, jak moc mi to chybělo. Ještě půl roku zpátky, bych řekla, že je to jediná věc co mě dokáže uvolnit. A teď? Teď k tomu akorát přibyl sex. Možná teď zním jako kurva, ale jsem jen upřímná. A chvilkama možná i kurva.
,, Země volá Tess, Tess hlas se." Zamával mi rukou před obličejem JJ.,, Cože co? Promiň zamyslela jsem se." Napila jsem se piva a chvíli potom potáhla. Prázdná plechovka odletěla buh ví kam a já se opřela hlavou o tu JJovu.
,, Kam jdeš?" Zeptala jsem se, když se zvedl.,, Pro pivo. Dáš si taky?",, Co to je za debilní otázku? Jasně že jo." Pousmála jsem se a lehla si.
Po nějaké době, mi to přišlo až moc dlouho, co JJ odešel, tak jsem se ho vydala hledat.
To co jsem viděla, jakoby mi vyrazilo dech. Do očí se mi nahrnuli slzy, až jsem skoro nic neviděla. Cítila jsem jakoby mi někdo vyrval srdce, rozmačkal, rozdupal a shodil na dno oceánu.
Musím odsud pryč.
ČTEŠ
a dream but also a nightmare, all in one
FanfictionOuter Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy