,, Proč jsi ho praštil?" Ptala jsem se Rafea zatímco jsem mi desinfikovala klouby na ruce, jelikož mu z nich tekla krev.,, Protože nikdo nemá právo o tobě takhle mluvit." Odpověděl a zároveň mi zkoumal obličej.,, To ti ale nedává právo hned všechny mlátit." Zalepila jsem mu dané klouby a byl free to go.,, Ale ano, dává. Navíc, udělala bys pro mě to samý." Zvedl se a pomohl mi uklidit lékárničku.,, To jo." Uznala jsem.
,, Co chceš dělat teď?" Zeptala jsem se scházejíc schody dolů.,, Můžem si jít zaplavat." Usmál se a posadil se na gauč.,, Dobrá, za půl hodiny sraz tady." Usmála jsem se nazpátek a opět se rozešla nahoru.
Nahoře jsem se převlékla, učesala a vzala si ručník. Opět jsem přešla dolů a už jen čekala na Rafa.
,, No to to trvalo." Otočila jsem se na něj s úsměvem a zvedla se.,, Sekne ti to." Vydali jsme ze sebe najednou a zasmáli se tomu. Rychle jsme napsala vzkaz matce na ledničku a už jsme odcházeli.
Rafe si odešel zaplavat a já se v klidu opalovala. Jak já miluju se opalovat, jak je cítit slunko, které příjemně pálí do kůže a zanechává na těle stopy opálení. Miluju jak se potom vždy rozejdou do vody a vždy si přijdu jako úplně jiný člověk.
,, Ty debile!!" Zakřičela jsem a vyšvihla se do sedu. Nadějnou se tyčil můj nejlepší kamarád, s nějakou nádobu, ze které kapala voda, kterou na mě vylil.,, Já tě zabiju.!" Zvedla jsem se a zkluboka se mu dívala do očí.,, To by sis mě ale musela první chytit." Ušklíbl se a rozběhla se směrem do vody.,, No jenom počkej!" Rozběhla jsem se za ním.
Už byl ve vodě, která mu byla po ramena. Plavala jsem k němu a hodlala ho tam potopit. Byla jsem donucena se podívat jinam, jelikož po mě začal cakat vodu. Jakmile jsem se, ale otočila zpět, nebyl tam. Rozhlížela jsem se do stran ve snaze ho najít.
Najednou se něčí dlaně obmotala kolem mých kotníku a dána osoba mě potopila. Rychle jsem se vynořila a snažila se dotknout dna. Bohužel mi nedošlo, že když má Rafe vodu po ramena, tak já nemám šanci dosáhnout. Opět jsem se vynořila a obmotala nohy kolem pasu mého něj kámoše, který v tu chvíli umíral smíchy.
,, Snaha se cení." Přiznal a už se trochu uklidnil.,, Já ti to jednou oplatim Rafe Camerone." Spojila jsem ruce za jeho krkem a přiblížila se k jeho obličeji.,, To určitě Tesso Martinez." Opět se ušklíbl a také svůj obličej přiblížil mému. Naše rty se skoro dotýkaly a dech toho druhého se nám odrážel od tváří.,, Asi bychom měli jít." Zašeptala jsem a během toho mi decentně přeskočil hlas.,, Určitě bychom měli jít." Přikynul ale ani jeden jsme se nehli.
,, Než se stane něco, čeho bychom pak litovali." Opět jsem přerušila ticho.,, To ano, ale nemyslím, že bychom toho potom litovali." Zašeptal.,, Můžeme to zkusit." Přitáhla jsem si ho blíž a opatrně ho políbila.
Své ruce přesunul na můj pás a protáhl si mě co nejblíž to šlo. Zatímco já přesunula své prsty na jeho vypracované ruce. Pomalu a opatrně jsme začala polibek zrychlovat a Rafe se přizbůsobil.
,, Nemyslím že toho litujem." Usmál se Rafe, když jsme se odtáhli.
ČTEŠ
a dream but also a nightmare, all in one
FanfictionOuter Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy