31

306 14 0
                                    

Krev. Na rukou, na kraťasech a na podlaze Twinkie byla krev, přesněji moje krev.

Vystrašeně jsem se podívala na Kiu. Řekla bych jim aby zastavili v nemocnici, ale nechtěla jsem být takový sobec a zkazit jim radost. Byly tak šťastní.

,, Ani na to nemysli. Musíš to říct." Zašeptala mi Kia jakoby mi četla myšlenky.

,, Nerada vám to kazím ale, JJi, můžeš prosím zastavit u nemocnice?" Odvážila jsem se po chvíli.

,, Pro-" otočil se na mě.,, -a doprdele." Hned se otočil zpět a jen jsem cítila jak se auto rozjelo na nejvyšší možnou rychlost. Nic jsem nevnímala, jen jsem se celou cestu dívala na moji ruku od krve.

Zastavili jsme a JJ mě vzal do náruče. Vím že to byl on, jeho bych poznala kdykoli a kdekoli.

Položil mě na lůžko, jak mu nakázala sestřička a už byl na odchodu.,, Prosím, neodcházej." Chytla jsem ho za ruku.

,, Neboj." Usmál se a opět přišel ke mně.

Až teď jsem si to uvědomila, ale děsně mě bolí břicho. Sundali mi kraťasy, hodili přes mé nohy to zakrývací něco a doktorka sundala i spodek od plavek.

,, Co se stalo?" Ptala se mě mezitím.,, Já, no." Nebyla jsem schopná slova, pořád rozhozená z té krve.,, Před nějakou dobou jsem zjistila, že jsem těhotná. A dnes jsme se s přáteli bavili a já no, asi jsem vyvinula moc velkou námahu."

,, Takhle nic nezjistím, je tam moc krve. Podejte mi sono." Řekla směrem k sestřičce a ta jí to během minuty podala.,, Zastudí to." Upozornila.

,, Bolí tě něco?" Ptala se tentokrát sestřička.,, Břicho, asi." Odpověděla jsem nejistě a podívala se na JJe. Vypadal tak starostlivě.

,, V pořádku jste rozrušená." Pousmála se na mě sestřička a napíchla mě na kanilu.

,, Říkala jste, že jste těhotná?" Zeptala se pro jistotu doktorka a jakmile jsem ji dala kladnou odpověď nevypadala moc nadšeně.

,, Udělejte krevní testy, všechny." Dodala, sundala si rukavice a odešla. Ale ne, zase jehly. JJ otočil mou hlavu na sebe a pousmál se.

,, Myslela jsem že seš naštvanej." Propletla jsem si s ním prsty.,, Chápu to. A taky chápu, že si nemůžeš vybrat."

,, Kdo ti to řekl?" Nadzvedla jsem obočí.

,, No, Kia a Sarah mě docela seřvali." Jemně jsem se zasmála a on taky.

,, Ale jsem ráda že jsi to pochopil." Koutkem oka jsem si všimla jak sestřička odešla. Ani nevím kdy ale stihli mi dát něco co vypadalo jako spodní prádlo a přehodili přes mě něco jako deku.

Nechápu co se s ním stalo. Asi ho někdo vyměnil.

,, A doufám že pochopíš i to, že tu budu chtít i Rafa." Podívala jsem se pryč.

,, Chápu to." Políbila jsem ho.,, Promiň, nechala jsem se unést." Usmála jsem se.,, Takovéhle onášeni si nechám líbit." Škádlivě na mě mrkl.,, Pako."

A starý JJ je zas tady.

a dream but also a nightmare, all in oneKde žijí příběhy. Začni objevovat