,, No dobré ráno." Usmál se Big John a postavil přede mě skleničku vody, prášek a míchaná vajíčka.,, Ráno." Zapila jsem prášek a hladové se pustila do vajíček.
,, Cameron už odešel, prý musí ještě něco zařídit." Oznámil můj otec a odešel ven.,, Neříkej mu tak." Napomenula jsem ho než zavřel dveře.
Vajíčka jsem si v klidu snědla a nemohla se vynadívat na ten bordel. To bude potřeba uklidit, a vzhledem k tomu že hlava už mě neboli a špatně mi taky není, můžu se do toho pustit.
,, Promiň, nechtěla jsem tě vzbudit." Zašeptala jsem omluvné, když jsem sbírala kelímky od piva a všimla si jak se Jay probral.,, V pohodě, nevzbudila jsi mě." Usmál se a prsty mu hned vyletěli ke spánkům.
,, Běž se najíst, na lince máš vajíčka, udělám vyprošťovák." Pomohla jsem mu vstát a mile se usmála.
,, Recept mé babičky, vždy pomohl." Dala jsem před něj divné zelenou tekutinu ve skleničce.,, Neptej se co to je, nečuchej k tomu, pij." Upozornila jsem, jakmile na mě hodil tázaví pohled.
,, No fuj." Potlačil v sobě dávicí reflex.,, Ja vím, ale pomáhá to." Vzala jsem si pytel a opět přešla uklízet.
Hned co jsem to měla, odešla jsem si lehnout na terasu na gauč.
,, Martinez, máš chvíli?" Přišel Jay a posadil se na křeslo.,, Záleží na co." Nechala jsem zavřený oči.,, Jak to mezi náma je?" Touto větou mě donutil je otevřít.
,, Jak to myslíš?" Snažila jsem se to zamaskovat.,, Moc dobře víš co myslím." Fuck, má mě prokouknutou.,, Já ani nevím, nikdy jsem nad tím nepřemýšlela, díky matce jsem se naučila žít v momentu a nezajímat se co bude." Přiznala jsem zcela upřímně.,, Nápodobně, jen si myslím že je čas nad tím přemýšlet. Jsem z toho celého strašně zmatený. Chvíli se chováme jako pár, flirtujeme spolu, a pak vidím jak flirtuješ s Rafem. Nevim co si o tom mám myslet."
,, Naprosto chápu tvoji zmatenost, jen ty musíš pochopit že já to nemám jinak. Neuvěřitelně jsi mi tehdy ublížil, srdce se mi roztrištilo na miliony kusů. Když jsem byla zpět v Indianě jediný kdo za mnou přijel, byl Rafe. Trávili jsme spolu neskutečně moc času a utěšoval mě. Tím ti ani nikomu jinýmu nevyčítám, že jste nepřijeli, ale roli to v tom taky hrálo. Jediný důvod proč ti narozdíl od ostatních dávám už několikátou šanci je, že seš jedinej kdo mě tehdy na ostrově podržel, a snažil se mi pomoct. Ostatní, nepočítaje Popa, mi sebevědomí sráželo čím dál víc." Dívala do očí a nenechala slzy překonat bariéru.
,, Vždy jsem k tobě nějakým způsobem cítila něco víc, ale k Rafeovi taky, když jste mi v té koupelně dali vybrat, neuvěřitelně jste mi ublížili, ale tehdy mi nějakým způsobem došlo, že jednou nebo později si budu muset vybrat, řekla jsem si, že si raději nevyberu ani jednoho. Za čímž si stále stojím. Proto ti nedokážu říct, jak to mezi námi je." Stále jsem potlačovala slzy, ale cítila jsem, že to dlouho nevydržím.
,, Co tím chceš říct?" Zeptal se zmateně.,, Tím chci říct, že si nejspíš nikdy nebudu schopna vybrat, takže opravdu nevím jak ti na tvou otázku odpovědět. Jedině by se stalo něco, co by totálně změnilo můj pohled na vás." Pohled jsem odvrátila s oči zavřela.
,, Ani nevím jak strašně moc je mi lito to co se stalo." Zvedl se.,, Ale stalo se to, kdybys nechtěl, neudělal bys to." Jen si povzdechl a odešel. Setřela jsem si slzu co mi tekla po spánku a odešla dovnitř.
Vzala jsem si svoje saky paky, ale za boha nemohla najít mobil.
,, Kde je?" Hledala jsem všude možně, pod gaučem, ve skříňkách, na políčkách, všude, kde mě jen napadlo.
,, Hledáš tohle?" Objevila se Kiara s mým mobilem v ruce. Natáhla jsem se, abych si ho vzala a ruku uhla.,, Co děláš?" Zeptala jsem se naštvaně a zmateně.
,, Prokaž všem tu laskavost a už si konečně vyber. Lítáš od jednoho k druhému a všem tím ubližuješ. Chováš se jak kurva a myslíš si jak je to v pohodě. Seš strašnej sobec, nedokážeš si uvědomit, jak ubližuješ nám, když ničíš JJe. Buď Rafe nebo JJ, nemůžeš mít oba." Vyprskla nepřátelsky a mobil mi do ruky vrazila.
,, Vůbec nevíš jak těžké je si vybrat, nedokážu ani pomýslet, že bych žila bez toho druhého, snažím se, ale oba je mám neskutečně ráda." Zašeptala jsem a obrátila se na patách, s tím že půjdu domů.
Tak co? S kým byste rádi aby Tess skončila? Můžete psát do komentářů:)
ČTEŠ
a dream but also a nightmare, all in one
FanfictionOuter Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy