Uběhla už nějaká doba JJovi se vyhýbám, bydlím u Popa. S Kiou se normálně bavím a se Sarah jsme se taky dost skamarádili, jsme taková nerozlučná trojka. Pope to Kie ještě neřekl, což mu docela vytýkám ale nu což. A když už je řeč o Popovi, jsme nejlepší kamarádi, je pro mě spíš jako bratr. Už můžu konečně chodit, nohu mám v pořádku takže jsme naplánovali další "vloupání" se k mé babičce.
,, Na to rovnou zapomeň." Zamítla jsem.,, Ne to ty zapomeň, že bys tam šla sama." Opřel se JJ naštvaně o stůl.,, Radši tam půjdu sama než s tebou." Napodobila jsem ho.,, Hlavně že minule jsem ti tam byl dobrej." Zadíval se mi zpříma do očí.,, Já jsem ti na šukání taky byla dobrá než jsi ojel tamtu." Zadržovala jsem v sobě vztek.
,, Kolikrát ti mám doprdele říkat že mezi náma nic nebylo.!",, Nezvyšuj na mě hlas." Řekla jsem s naštvaný podtónem v hlase.,, Nebo je ten problém právě to, že jsem tě ojel." Vrazila jsem mu facku.,, Přestaň se ke mně chovat, jako k nějaké holce co je tebou posedlá Maybanku."
,, Já s ní půjdu." Vložil se do toho John B.,, Fajn." Vyštěkl JJ naštvaně a s prasknutím dveří odešel.,, A přesně proto spolu Pogues nemají nic mít." Otočil se na mě.,, No ty máš tak co říkat." Taky jsem naštvaně odešla.
,, Ahhhh!!" Vyřvala jsem se do vzduchu, až ptáci odletěli ze stromů. Ale John B má možná pravdu, nebyl nejlepší nápad si něco začínat s JJem, ale už se stalo. Navíc, je jako bůh sexu.
Utekla jsem někam pryč. Dostala jsem se do části, kde bydlí šlechta. Že bych zašla domů a rovnou s sebou vzala zbytek knížek. Proč ne, stejně nemám kam jít.
,, Jsem doma." Ozvala jsem se jakoby se nechumelilo.,, Kde jsi byla?" Přiběhla babička a objala mě.,, S kamarády." Oběti jsem ji opětovala. Docela mi chyběla.,, Kde je matka?" Trochu jsem se odtáhla.,, Každý večer odchází do baru a vrací se až ráno." Odtáhla se ale nezapomněla mi dát pusu na tvář.,, Zajdu si do sprchy." Oznámila jsem a odešla nahoru. Dala jsem si rychlou sprchu a zabalila zbytek knížek plus nějaký oblečení. Už jsem plánovala zase utéct, když do pokoje vtrhla matka. Rychle jsem kopla tašku pod postel a mile se na ni usmála.
,, Ahoj, dlouho jsme se neviděli." Naštvaně na mě zírala a zhluboka dýchala. Vypadala trochu jako býk. Tohle bude zlý.,, Jak si to jako představuješ?!" Couvla jsem, když ke mně udělala jeden dlouhý krok.,, Co máš na mysli?"
Narazila jsem do stěny. Přistála mi facka na obličeji, až se mi v puse nahrnula krev.,, Nehraj si na blbou." Zašeptala výhružně a kopla mě do břicha. Zrovna v tuhle dobu v měsíci. Ale taky jsem se mohla ukázat o týden později že jo.
Zadívala jsem se jí zpříma do očí a vyflusla ji krev do ksychtu. Schytala jsem pár kopanců, facek a pěsti, takže nic neobvyklého. Odešla až když jsem se bolestí válela na zemi.
Asi deset minut jsem se válela, než se mi konečně podařilo zvednout. Z koupelny jsem si ještě vyndala jednu věc na kterou bych zapomněla a utekla i s taškou oknem.
Utekla jsem do lesa, kde jsem si našla místo kde by mě nikdo nemusel najít. Vyndala sáček s bílým práškem s vysypala ho do lajny na jednu z knížek.
Před rokem jsem si řekla, že už na kokain nešáhnu. No, kdybych si to věřila, asi bych to neschovavala u babičky. Miluju ten pocit, kdy cítíš jak se to v tvém těle rozlévá.
Po nějaké době jsem tam usla.
ČTEŠ
a dream but also a nightmare, all in one
FanfictionOuter Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy