32

316 15 0
                                    

JJ se ode mě nehnu ani o píď. Celou dobu mě držel za ruku a utěšoval že všechno bude dobrý. Upřímně si myslím, že ani on sám si nevěří, ale je to od něj hezké.

Po nějaké době vběhl do pokoje Rafe. Trochu ztuhnul jakmile si všiml JJe ale sedl si na druhou stranu postele. A ano, už mě stihli i převést na pokoj.

,, Co se stalo?" Zeptal se starostlivě až mu vyrašily vrásky na čele.

,, To je jedno." Usmála jsem se a do pokoje přišla doktorka a za ní, jako ocásek, sestřička.

,, Jenom jeden." Upozornila přísně.

,, Dojdu si pro pití. Za chvíli přijdu." Pousmál se Rafe a odešel.

,, Je nám líto, ale... plod to nepřežil." Zarazila se na chvílí, asi přemýšlela jak to říct.

Zadívala jsem se do prázdna a snažila se to vstřebat. Ano to dítě jsem moc nechtěla a chtěla jít na potrat, ale to neznamená, že to nezasáhne.

Probralo mě až když my JJ bříškem palce setřel slzy z tváře. Jemně se pousmál na náznak, že to bude dobrý a odhrnul mi pramen vlasů z obličeje.

,, Kdy budu moct jít domů?" Zeptala jsem se doktorky, která už byla na odchodu.,, Dokape vám kapačka, ještě udělám kontrolní vyšetření a můžete jít. To znamená, že tak zítra odpoledne." Smutně se pousmála a odešla.

Opět jsem se rozbrečela.

Po chvíli přišel Rafe, hned se vyptával co se stalo, a jakmile jsem mu to řekla, přišel ke mně a objal mě.

Oba se mě nějakým způsobem snažili utěšit a trochu i rozveselit, bylo na nich sice vidět, že by se nejraději poprali, ale jsem ráda že to neudělali.

Nakonec jsme po nějaké době usla.

Během noci mě vzbudil rozhovor mezi těma dvěma ale nechala jsem zavřený oči.

,, Budu se snažit tě přijmout, ale nemysli si, že budeme bůh ví jací kamarádi. Dělám to jen kvůli ní." Zaslechla jsem JJe.,, Nápodobně. A taky to je myšleno jen kvůli ní. Podle toho co říkaly Sarah a Kia na chodbě,  strašně ji to zničilo." Ozval se tentokrát Rafe.

Nemohla jsem tomu pomoct, ale mírně jsem se pousmála. Chovali se tak dospěle, alespoň pro jednou. Jen jsem cítila jak mě oba chytli za ruku a dál už nevnímala.

a dream but also a nightmare, all in oneKde žijí příběhy. Začni objevovat