,, Pak napíšu a něco si domluvíme." Usmála jsem se na něj.,, Dobře, tak zatím, Marťane." Usmál se a odešel. Taky jsem se usmála a zavřela za ním dveře.
...
,, No to je dost, že ses taky rozhodla vstát." Zasmál se Rafe, když snídal.,, Drž hubu, mám konečně volno, tak si můžu přispat." Sjela jsem ho nevraživým pohledem a hledala si něco co si dám k snídani. Nakonec jsem si udělala ledový kafe a rozhodla se napsat JJovi jestli něco nechce podniknout.
,, Hele!" Vzhlédla jsem od telefonu, jen jsem zaslechla zvuk fotoaparátu.,, Promiň ale jinak to nešlo, tohle je perfektní." Umíral smíchy, div nespadl ze židle.
Chtěla jsem mu něco říct, ale v tu chvíli odepsal Jay, že se za hodinu sejdeme před Chateahu.
,, Jednou ti to oplatim.!" Už jsem běžela do pokoje. V koupelně jsem zjistila, že z vlasů, mám jedno velký ptačí hnízdo.,, Tak to bude ještě zajímavý." Povzdychla jsem si a začala to opatrně rozčesávat.
Po asi půl hodině jsem to konečně měla, tak jsem si udělala jednoduchý make-up a převlékla se.
,, Kam se chystáš?" Zeptal se Rafe, když jsem se obouvala.,, Ven, bůh ví kdy se vrátím, kdyby něco, piš." Dala jsem mu lehkou pusu na tvář a odešla.
...
,, Dlouho jsme se neviděli." Usmála jsem se na JJe.,, No ahoj." Taky se usmál a už se začal zvedat ze sítě.,, Ahojte." Usmála jsem se na ostatní a objala Popa. Je to jediný člověk z celé party, kterému nemám co odpouštět.
,, Ahoj." Usmál se Big John. Jen jsem, bez úsměvu, kývla na pozdrav.,, Jdeme?" Usmála jsem se na JJe.,, Jen si skočím dovnitř na chvíli a můžem.",, Jasně."
,, Ten nákup ti ale zaplatím, s tím doufám počítáš." Začal Pope.,, Počítám, ale žádný peníze si od tebe nevezmu.",, To teda jo." Začal se hádat.,, Prosím tě, šak to nestálo ani tolik. A nehadej se." Utla jsem ho.
,, Jdeme?" Objevil se od někud Jay.,, Už bylo na čase. Ty ses navonil?" Zarazila jsem se.,, No tak jdeme mezi lidi, ne. Potřebuju trochu vypadat.",, Kam se podělo to, že ti je jedno co si o tobě ostatní myslí?" Dál jsem ho provokovala.
,, Snaží se na tebe udělat dojem." Prozradil s úsměvem Pope.,, To teda ne.",, Mě docela překvapuje, že vlastníš voňavku." Ozval se John B.,, Nevlastní, dneska si ji byl koupit." Ozvala se protentokrát Kie.,, To dává smysl, docela jsem si říkala kdes ji vzal. A od kdy ty si kupuješ věci?" Pokrčila jsem obočí.,, Náhodou, občas si něco i koupím." Ohradil se a složil ruce na prsou.,, Třeba kondomy, když sebou má ženskou společnost." Zašeptal mi Pope, ale stejně to všichni slyšeli.
,, Můžete mě nechat bejt, tak chci pro jednou nějak vypadat, a něco si koupit. Jdeme? Už mám docela hlad." Otočil se nakonec na mě.,, Jasnačka. Mějte se." Objala jsem Popa.
,, Hele, sorry jestli tě to urazilo, jen mě to překvapilo." Řekla jsem, když byl cestou ticho. Upřímně, mezi námi bylo větší ticho, jak na hřbitově.,, V poho." Odpověděl jen.,, No nezní to moc v poho. Opravdu jsem jen překvapená, nikdy jsem tě nezastihla nosit voňavku.",, Opravdu v pohodě." Usmál se a zbytek cesty jsme si povídali.
,, Děkuju." Usmála jsem se, když mi odsunul židli abych se posadila.
,, Co budem dělat, až se nasnídáme?" Zeptala jsem se, když jsme si objednali.,, Můžem si třeba trochu zasurfovat, nebo jít do kina. Jak chceš." Odpověděl s pokrčením ramen.,, Surf zní fajn." Usmála jsem se a s chutí se pustila do jídla.
,, Ještě se stavím domu pro plavky. A nemáš na půjčení nějakej surf?" Odpověděla jsem a vytahovala peníze, že zaplatím.,, Dneska je to na mě. A jo, mám jich dost." Usmál se a zaplatil to.
,, Kdes vzal peníze? Teda, ne že bys byl bůh ví jak chudej, ale-",, Chápu jak to myslíš. Chodil jsem na brigády, sice jsem si šetřil na novej surf, ale těch mám dost. Navíc, když už seš tady, tak to raději dám do tebe.",, That's what she says." Usmála jsem se.,, Hele. Tak já to myslím dobře a ty to hned obrátíš někam, kde jsem to nechtěl. Jo, tohle tady znělo dvojmyslně." Uznal.,, Ale je to od tebe hezky." Natáhla jsem se a prohrábla mu vlasy.
,, Za půl hodiny u Chateahu, opovaž se zpozdit." Oznámila jsem a vešla dovnitř.,, To už seš tady?" Ozval se Rafe, když jsem se v koupelně odličovala.,, Jo, ale jenom na chvíli a zase půjdu.",, Máš rande nebo co?" Opřel se se založenýma rukama o dveře.,, Ne, jen jdu prostě ven." Dala jsem špinavej tamponek do koše na prádlo.,, Proč? Žárlíš?" Rukama jsem mu přejela od ramen až po břicho.,, Ne, jen se ptám." Zrychlil se mu dech.,, No tak to se mi ulevilo, jelikož nevím v kolik se vrátím, ale kdyby něco, mobil bych měla mít po většinu času u sebe." Odtáhla jsem se a už utíkala pryč, abych vše stihla.
ČTEŠ
a dream but also a nightmare, all in one
FanfictionOuter Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy